#1
Leuk idee!
Om alles precies uit te schrijven (misschien later nog) heb ik nu even geen tijd voor. Maar ik zal wel grofweg mijn doelen en idealen delen, een soort middenweg. Dus niet het verstandigste maar ook niet het meest ingetrokken.
Ben vast zat vergeten maar dit zou een beetje een idee moeten geven๐
Ik vraag me af of je op deze manier nog van je drugservaringen geniet? Je geeft aan in het lijstje dat je tot 200x toe drugs gebruikt (zonder de alcohol en pyros meegerekend) en dan ben je vast nog 'wat' vergeten. Denk dat je dan gerust mag zeggen dat je elke dag onder invloed bent van iets. Heb je het gevoel dat je dan nog de volle effecten ervaart van de drugs die je inneemt en zitten er stofjes bij die je gewoon ter medicatie neemt?
