Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc

3mmc

55 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
het mentale aspect bij van overmatig van stimulantjes merk je pas heel laat


noot : ik spreek uit ervaring vanaf 2021
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuif je het?

Mensen vergeten vaak weleens dat dat niet zo leuk is voor je tanden.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
DjYella zei:
Heb je wel eens gezocht op de harm reductie adviezen hier?
Je huid is het eerst merkbare verschijnsel van een slechtere weerstand, maar het heeft zeker ook gevolgen voor de rest van je lichaam ook al zul je dat niet direct merken.
Wellicht interessant voor je om te zoeken en lezen hier op wat tips omtrent de frequentie van gebruik.
Klik om te vergroten...
Nee, zal ik is gaan doen. Ik heb sowieso een gevoelige huid als je kijkt naar het krijgen van puistjes dus dat zal t ook nog wel versterken. Ik ga mij eigen eens verdiepen in dat topic, dankje voor de tip!
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
het mentale aspect bij van overmatig van stimulantjes merk je pas heel laat


noot : ik spreek uit ervaring vanaf 2021
Klik om te vergroten...
Mentaal zit ik nog op de het goede pad hoor en voel me ook helemaal prima. Maar ik wil minderen gewoon omdat het troep is en het is ook gelijk beter voor de centjes als je stopt :)
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Snuif je het?

Mensen vergeten vaak weleens dat dat niet zo leuk is voor je tanden.
Klik om te vergroten...
Ja snuif het altijd eigenlijk, iemand toevallig ervaring met het in capsules doen? Lijkt me een keer het proberen waard..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Groeimaatje zei:
Ja snuif het altijd eigenlijk, iemand toevallig ervaring met het in capsules doen? Lijkt me een keer het proberen waard..
Klik om te vergroten...
Veel leden hier verkiezen 3mmc oraal.


Ikzelf ben daar een uitzondering op.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Veel leden hier verkiezen 3mmc oraal.


Ikzelf ben daar een uitzondering op.
Klik om te vergroten...
Ja wil het proberen in een capsule te doen en te kijken hoe ik hierop reageer, ook beter voor je neus want die vind dat snuiven ook niet zo leuk
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Groeimaatje zei:
Mentaal zit ik nog op de het goede pad hoor en voel me ook helemaal prima. Maar ik wil minderen gewoon omdat het troep is en het is ook gelijk beter voor de centjes als je stopt :)
Klik om te vergroten...
Het is vooral beter voor je gezondheid.
Ik verbaas me nog steeds dat mensen zich vooraf niet goed inlezen.

Prima dat je denkt dat je mentaal bij wekelijks gebruik nog op het goede pad zit en jij je prima voelt.

Je lichaam en geest houdt je naar mijn idee aardig voor de gek.

Probeer maar eens 3 maanden te stoppen om te beginnen.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Het is vooral beter voor je gezondheid.
Ik verbaas me nog steeds dat mensen zich vooraf niet goed inlezen.

Prima dat je denkt dat je mentaal bij wekelijks gebruik nog op het goede pad zit en jij je prima voelt.

Je lichaam en geest houdt je naar mijn idee aardig voor de gek.

Probeer maar eens 3 maanden te stoppen om te beginnen.
Klik om te vergroten...
Ben niet naief in dat opzicht en weet ook dat t niet goed voor me is, maar vind het niet nodig om te stoppen. Wil wel een poosje stoppen en wat je dan zegt inderdaad kijken naar de verbetering die ik dan voel.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Elk weekend 2 gram die chemische troep door je neus naar binnen jassen is zeker niet bevorderlijk voor je huid. Ja, dat kan zeker komen door de 3mmc. Als je al eet, hoe ziet je voedingspatroon er dan uit de dag erna? Vet / fastfood of gezond?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Groeimaatje zei:
Ben niet naief in dat opzicht en weet ook dat t niet goed voor me is, maar vind het niet nodig om te stoppen. Wil wel een poosje stoppen en wat je dan zegt inderdaad kijken naar de verbetering die ik dan voel.
Klik om te vergroten...
Sterkte met alles.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Damius zei:
Elk weekend 2 gram die chemische troep door je neus naar binnen jassen is zeker niet bevorderlijk voor je huid. Ja, dat kan zeker komen door de 3mmc. Als je al eet, hoe ziet je voedingspatroon er dan uit de dag erna? Vet / fastfood of gezond?
Klik om te vergroten...
Meestal een prima ontbijt en omdat t weekend is in de avond wel wat bestellen..
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat je je het minst zorgen zou moeten maken om je huid als ik eerlijk ben. Het is zeker vervelend hoor maar de mentale en lichamelijke klachten zou ik serieuzer nemen. Ook al heb je die misschien nog niet op dit moment maar die zullen er hoe dan ook komen.

Maar een 3-MMC verslaving sluipt er heel langzaam in. Het lijkt alsof het allemaal goed met je gaat en je geen klachten ondervind aan je gebruik maar voor je het weet kom je er niet meer vanaf. En als je met een paar drankjes al geen nee kunt zeggen tegen 3-MMC dan zit je wat mij betreft al heel erg in de gevarenzone.

Zelf ben ik ook verslaafd geraakt aan 3-MMC en daar wil ik je voor behoeden. Mocht je vragen hebben stel ze gerust!🥰
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
Sterkte met alles.
Klik om te vergroten...
Bedankt, heb het niet zwaar nog maar vond het is fijn om met mensen erover te praten. Zit nu al uren hier topics te lezen en merk dat ik t wel fijn vind. Iedereen is zo eerlijk en dan merk je dat je niet als enigen echt drugs gebruikt!
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Torchic zei:
Ik denk dat je je het minst zorgen zou moeten maken om je huid als ik eerlijk ben. Het is zeker vervelend hoor maar de mentale en lichamelijke klachten zou ik serieuzer nemen. Ook al heb je die misschien nog niet op dit moment maar die zullen er hoe dan ook komen.

Maar een 3-MMC verslaving sluipt er heel langzaam in. Het lijkt alsof het allemaal goed met je gaat en je geen klachten ondervind aan je gebruik maar voor je het weet kom je er niet meer vanaf. En als je met een paar drankjes al geen nee kunt zeggen tegen 3-MMC dan zit je wat mij betreft al heel erg in de gevarenzone.

Zelf ben ik ook verslaafd geraakt aan 3-MMC en daar wil ik je voor behoeden. Mocht je vragen hebben stel ze gerust!🥰
Klik om te vergroten...
Fijn om te lezen dat ik terecht kan, ik ben niet verslavingsgevoelig dus heb het onder controle, gebruik het nu bijna een jaar en dan niet wekelijks (dat is pas sinds een maandje of 2 bezig). Als ik wil stoppen dan kan ik dat zo gerust, maar het gevaarlijke op dit moment is dat ik geen directe gevolgen nog zie maar geloof jullie direct dat die er zeker gaan komen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Groeimaatje zei:
Fijn om te lezen dat ik terecht kan, ik ben niet verslavingsgevoelig dus heb het onder controle, gebruik het nu bijna een jaar en dan niet wekelijks (dat is pas sinds een maandje of 2 bezig). Als ik wil stoppen dan kan ik dat zo gerust, maar het gevaarlijke op dit moment is dat ik geen directe gevolgen nog zie maar geloof jullie direct dat die er zeker gaan komen.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk.


Wat is verslaving (sgevoelig) dan volgens jou?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."