Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc

3mmc

55 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Groeimaatje zei:
Fijn om te lezen dat ik terecht kan, ik ben niet verslavingsgevoelig dus heb het onder controle, gebruik het nu bijna een jaar en dan niet wekelijks (dat is pas sinds een maandje of 2 bezig). Als ik wil stoppen dan kan ik dat zo gerust, maar het gevaarlijke op dit moment is dat ik geen directe gevolgen nog zie maar geloof jullie direct dat die er zeker gaan komen.
Klik om te vergroten...
Maar waarom gebruik je het dan ieder weekend? En waarom kun je geen nee zeggen met een paar drankjes op?

Gemene vragen misschien maar bij mij gaan dan wel de alarmbellen rinkelen. En vaak denk je zelf dat je het nog wel onder controle hebt maar dat is meestal niet zo.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan wel nee zeggen maar zie het niet als iets ergs ofzo, vind het moeilijk uit te leggen. Vind het gewoon lekker gevoel en als meer vrienden het gebruiken dan is het leuker om te gebruiken. Klinkt misschien allemaal beetje oppervlakkig..
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Groeimaatje zei:
Fijn om te lezen dat ik terecht kan, ik ben niet verslavingsgevoelig dus heb het onder controle, gebruik het nu bijna een jaar en dan niet wekelijks (dat is pas sinds een maandje of 2 bezig). Als ik wil stoppen dan kan ik dat zo gerust, maar het gevaarlijke op dit moment is dat ik geen directe gevolgen nog zie maar geloof jullie direct dat die er zeker gaan komen.
Klik om te vergroten...
Geloof me vriend, als je nog niet zo lang ermee bezig bent KAP ermee. Het is leuk en fijn dat wel maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen uiteindelijk. Ik deed on t begin 3 dagen met een grammetje en in no time was dat 3gr op een dag. Op een gegeven moment zelfs 5 tot 8... daarom heb ik hulp gezocht en ben ondertussen al zeker 50% geminderd. Het doel is om er natuurlijk helemaal mee te stoppen uiteindelijk volgend jaar wil ik er klaar mee zijn. Loop er ruim 2 jaar mee te klooien nu... allemaal verloren tijd, maar het duurde ff voor ik inzag hoe verkeerd ik bezig was helaasšŸ˜… daarom beter kappen voor die shit je leven compleet vergalt dadelijk
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik moet telkens echt hard lachen.

Vraag me ookwel af hoe oud/jong TS eigenlijk is.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deurklappert123 zei:
Geloof me vriend, als je nog niet zo lang ermee bezig bent KAP ermee. Het is leuk en fijn dat wel maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen uiteindelijk. Ik deed on t begin 3 dagen met een grammetje en in no time was dat 3gr op een dag. Op een gegeven moment zelfs 5 tot 8... daarom heb ik hulp gezocht en ben ondertussen al zeker 50% geminderd. Het doel is om er natuurlijk helemaal mee te stoppen uiteindelijk volgend jaar wil ik er klaar mee zijn. Loop er ruim 2 jaar mee te klooien nu... allemaal verloren tijd, maar het duurde ff voor ik inzag hoe verkeerd ik bezig was helaasšŸ˜… daarom beter kappen voor die shit je leven compleet vergalt dadelijk
Klik om te vergroten...
Dankjewel en jij ook veel sterkte
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
Ik moet telkens echt hard lachen.

Vraag me ookwel af hoe oud/jong TS eigenlijk is.
Klik om te vergroten...
Ben 18 jaar oud en heb veel meegemaakt, vind het eigenlijk belachelijk dat jij met een lachemoji er zo op neerkijkt. Ben wel benieuwd hoe oud zo iemand is die andere niet eens kan respecteren?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deurklappert123 zei:
Geloof me vriend, als je nog niet zo lang ermee bezig bent KAP ermee. Het is leuk en fijn dat wel maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen uiteindelijk. Ik deed on t begin 3 dagen met een grammetje en in no time was dat 3gr op een dag. Op een gegeven moment zelfs 5 tot 8... daarom heb ik hulp gezocht en ben ondertussen al zeker 50% geminderd. Het doel is om er natuurlijk helemaal mee te stoppen uiteindelijk volgend jaar wil ik er klaar mee zijn. Loop er ruim 2 jaar mee te klooien nu... allemaal verloren tijd, maar het duurde ff voor ik inzag hoe verkeerd ik bezig was helaasšŸ˜… daarom beter kappen voor die shit je leven compleet vergalt dadelijk
Klik om te vergroten...
8gr/dag?

Hoe doe je zoiets?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
8gr/dag?

Hoe doe je zoiets?
Klik om te vergroten...
Dyson praktijken šŸ˜…
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
En een nieuwe DF troll is geboren.
Klik om te vergroten...
Bedoel je ik of hoe moek dit zien?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Groeimaatje zei:
Ben 18 jaar oud en heb veel meegemaakt, vind het eigenlijk belachelijk dat jij met een lachemoji er zo op neerkijkt. Ben wel benieuwd hoe oud zo iemand is die andere niet eens kan respecteren?
Klik om te vergroten...
Jij maakt er zelf van dat ik op je neerkijk he.
Ja en iedereen maakt dingen mee in zijn/haar leven.

Groeimaatje zei:
ben niet verslavingsgevoelig dus heb het onder controle
Klik om te vergroten...
Hier moest ik gewoon om lachen.

Gelukkig staat lachen vrij 😁
Groeimaatje zei:
Nee, zal ik is gaan doen.
Klik om te vergroten...
Hier moest ik ook om lachen.

Het komt op mij gewoon over vragen naar de bekende weg.

En roepen ik ben niet verslavingsgevoelig maar wel ieder weekend 2gram naar binnen werken en niet vante voren jezelf inlezen. Ja dan moet ik wel lachen 😁
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Jij maakt er zelf van dat ik op je neerkijk he.
Ja en iedereen maakt dingen mee in zijn/haar leven.


Hier moest ik gewoon om lachen.

Gelukkig staat lachen vrij 😁

Hier moest ik ook om lachen.

Het komt op mij gewoon over vragen naar de bekende weg.

En roepen ik ben niet verslavingsgevoelig maar wel ieder weekend 2gram naar binnen werken en niet vante voren jezelf inlezen. Ja dan moet ik wel lachen 😁
Klik om te vergroten...
Oke, dan is t oke. Let wel op want sommigen mensen vatten het anders op, mij doet het niet veel maar anderen reageren er misschien heftig op. Ik heb mij eigen wel delijk erin verdiept maar heb niet het gevoel dat ik verslaafd ben. Vanaf dit weekend wil ik het alleen gebruiken met festivals (die zijn niet elk weekend :) ) en dan kijken hoe ik daarop reageer. Iedereen bedankt voor deze reacties!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Veel leden hier verkiezen 3mmc oraal.


Ikzelf ben daar een uitzondering op.
Klik om te vergroten...

šŸ™‹ā€ā™‚ļø

Liever m'n neus naar de knoppen dan een maagzweer verteren.
D
Deurklappert123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
8gr/dag?

Hoe doe je zoiets?
Klik om te vergroten...
Nee verdeeld over een dag of 2 3 ongeveer, een binge zeg maar. Is nog achterlijk veel haha maar goed. Het begon bij mij ook met een grammetje daar deed k eerst 2 dagen mee, maar je gaat steeds verder op een gegeven moment het is nooit genoeg met die zooi doorgaan tot t op is... wou dat k er nooit aan begonnen was eerlijk gezegd
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
En een nieuwe DF troll is geboren.
L
Levensgenieter23Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze persoon heeft nog niet door dat ie een verslaving heeft. Heeft dus nog een lange weg te gaan. Sterkte!
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te helpen en om je verhaal kwijt te kunnen, krijg meer het idee dat het een mix van haat en hulp is. Doet me allemaal niks, maar vind het raar dat als iemand zijn verhaal en ervaring deelt dat die dan vaak niet serieus word genomen. Ik zal er wel niks op zeggen en hou me eigen nog in, maar let op voor mensen die het niet kunnen hebben en het misschien anders opvatten.

Levensgenieter23 zei:
Deze persoon heeft nog niet door dat ie een verslaving heeft. Heeft dus nog een lange weg te gaan. Sterkte!
Klik om te vergroten...
Je mag gewoon ''je'' zeggen ipv ''deze persoon''
T
ThePharmacyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je bent gewoon verslaafd. Zo begint iedereen (ook ik) en voor je het weet kun je er niet meer zonder. Inmiddels ben ik er 2 weken van af en besef elke dag weer wat voor sluipmoordenaar de 3mmc is.
T
ThePharmacyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Groeimaatje zei:
Dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te helpen en om je verhaal kwijt te kunnen, krijg meer het idee dat het een mix van haat en hulp is. Doet me allemaal niks, maar vind het raar dat als iemand zijn verhaal en ervaring deelt dat die dan vaak niet serieus word genomen. Ik zal er wel niks op zeggen en hou me eigen nog in, maar let op voor mensen die het niet kunnen hebben en het misschien anders opvatten.


Je mag gewoon ''je'' zeggen ipv ''deze persoon''
Klik om te vergroten...
Oprecht willen helpen resulteert soms in een directe toon helaas. Is echt geen haat geloof me :)
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Arn_026 zei:
Je bent gewoon verslaafd. Zo begint iedereen (ook ik) en voor je het weet kun je er niet meer zonder. Inmiddels ben ik er 2 weken van af en besef elke dag weer wat voor sluipmoordenaar de 3mmc is.
Klik om te vergroten...
Dat is waar, ik bedoelde meer dat ik wel het vermogen heb om te kunnen stoppen. Ga het zeker proberen en laat wel weten hoe ik t me afgaat en hoe ik me voel!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Groeimaatje zei:
Dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te helpen en om je verhaal kwijt te kunnen, krijg meer het idee dat het een mix van haat en hulp is. Doet me allemaal niks, maar vind het raar dat als iemand zijn verhaal en ervaring deelt dat die dan vaak niet serieus word genomen. Ik zal er wel niks op zeggen en hou me eigen nog in, maar let op voor mensen die het niet kunnen hebben en het misschien anders opvatten.


Je mag gewoon ''je'' zeggen ipv ''deze persoon''
Klik om te vergroten...
Sterk staaltje gaslighting.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."