Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc

3mmc

55 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
En een nieuwe DF troll is geboren.
L
Levensgenieter23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze persoon heeft nog niet door dat ie een verslaving heeft. Heeft dus nog een lange weg te gaan. Sterkte!
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te helpen en om je verhaal kwijt te kunnen, krijg meer het idee dat het een mix van haat en hulp is. Doet me allemaal niks, maar vind het raar dat als iemand zijn verhaal en ervaring deelt dat die dan vaak niet serieus word genomen. Ik zal er wel niks op zeggen en hou me eigen nog in, maar let op voor mensen die het niet kunnen hebben en het misschien anders opvatten.

Levensgenieter23 zei:
Deze persoon heeft nog niet door dat ie een verslaving heeft. Heeft dus nog een lange weg te gaan. Sterkte!
Klik om te vergroten...
Je mag gewoon ''je'' zeggen ipv ''deze persoon''
T
ThePharmacyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je bent gewoon verslaafd. Zo begint iedereen (ook ik) en voor je het weet kun je er niet meer zonder. Inmiddels ben ik er 2 weken van af en besef elke dag weer wat voor sluipmoordenaar de 3mmc is.
T
ThePharmacyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Groeimaatje zei:
Dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te helpen en om je verhaal kwijt te kunnen, krijg meer het idee dat het een mix van haat en hulp is. Doet me allemaal niks, maar vind het raar dat als iemand zijn verhaal en ervaring deelt dat die dan vaak niet serieus word genomen. Ik zal er wel niks op zeggen en hou me eigen nog in, maar let op voor mensen die het niet kunnen hebben en het misschien anders opvatten.


Je mag gewoon ''je'' zeggen ipv ''deze persoon''
Klik om te vergroten...
Oprecht willen helpen resulteert soms in een directe toon helaas. Is echt geen haat geloof me :)
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arn_026 zei:
Je bent gewoon verslaafd. Zo begint iedereen (ook ik) en voor je het weet kun je er niet meer zonder. Inmiddels ben ik er 2 weken van af en besef elke dag weer wat voor sluipmoordenaar de 3mmc is.
Klik om te vergroten...
Dat is waar, ik bedoelde meer dat ik wel het vermogen heb om te kunnen stoppen. Ga het zeker proberen en laat wel weten hoe ik t me afgaat en hoe ik me voel!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Groeimaatje zei:
Dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te helpen en om je verhaal kwijt te kunnen, krijg meer het idee dat het een mix van haat en hulp is. Doet me allemaal niks, maar vind het raar dat als iemand zijn verhaal en ervaring deelt dat die dan vaak niet serieus word genomen. Ik zal er wel niks op zeggen en hou me eigen nog in, maar let op voor mensen die het niet kunnen hebben en het misschien anders opvatten.


Je mag gewoon ''je'' zeggen ipv ''deze persoon''
Klik om te vergroten...
Sterk staaltje gaslighting.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Sterk staaltje gaslighting.
Klik om te vergroten...
Isgoed jongen, hoop dat je tevreden bent met deze niet nuttigen reacties op de vroege ochtend 👍
T
ThePharmacyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Groeimaatje zei:
Dat is waar, ik bedoelde meer dat ik wel het vermogen heb om te kunnen stoppen. Ga het zeker proberen en laat wel weten hoe ik t me afgaat en hoe ik me voel!
Klik om te vergroten...
Heel goed plan! Ik heb het precies zoals jou gebruikt (1 jaar) en de laatste 3 maanden bijna elke dag helaas. Nu ik 2 weken gestopt (in het verleden ben ik vaker 1/2/3 weken gestopt) kan ik me voorstellen dat het jou ook gewoon lukt, maar eenmaal weer beginnen = langere tijd gebruiken (vaak). Daarom heb ik dit keer de keuze gemaakt 1 jaar geen drugs te gebruiken (en nooit meer 3mmc) en me te richten op sporten, stoppen met roken en nieuwe hobby’s vinden.

Veel succes! Je kunt het :)
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Arn_026 zei:
Heel goed plan! Ik heb het precies zoals jou gebruikt (1 jaar) en de laatste 3 maanden bijna elke dag helaas. Nu ik 2 weken gestopt (in het verleden ben ik vaker 1/2/3 weken gestopt) kan ik me voorstellen dat het jou ook gewoon lukt, maar eenmaal weer beginnen = langere tijd gebruiken (vaak). Daarom heb ik dit keer de keuze gemaakt 1 jaar geen drugs te gebruiken (en nooit meer 3mmc) en me te richten op sporten, stoppen met roken en nieuwe hobby’s vinden.

Veel succes! Je kunt het :)
Klik om te vergroten...
Goed om te horen, fijn dat mensen wel nog mee kunnen denken. Wil nu ook komende tijd even mijn leven op orde krijgen voordat ik drugs weer aanraak.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Groeimaatje zei:
Isgoed jongen, hoop dat je tevreden bent met deze niet nuttigen reacties op de vroege ochtend 👍
Klik om te vergroten...
Don't feed the troll. Het is zo doorzichtig wat je doet.

Als je een antwoord krijgt wat je niet bevalt ben je meteen beledigd maar je hebt eigenlijk helemaal geen kennis van zaken. En telkens de slachtofferkaart trekken.

Mocht je geen troll zijn dan ga je het nog heel erg zwaar krijgen met deze houding en je uit de hand lopende gebruik.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Don't feed the troll. Het is zo doorzichtig wat je doet.
Klik om te vergroten...
Fijn dat jij een goede mensenkennis hebt, misschien wat meedoen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Groeimaatje zei:
Fijn dat jij een goede mensenkennis hebt, misschien wat meedoen?
Klik om te vergroten...
Doe ik al, trolletjes jagen op df.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Doe ik al, trolletjes jagen op df.
Klik om te vergroten...
Moet ik toegeven dat je er niet best in bent, misschien toch wat meer oefenen en zekerheid hebben voordat je iemand uitmaakt voor een troll en dus eigenlijk zegt dat diegene zijn verhaal niet serieus is.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
Groeimaatje zei:
Ik voel me voor de rest prima de dag erna, kan ook gewoon fatsoenlijk eten, maar alleen mijn huid verslechterd op de zondag ochtend meestal na 2 dagen gebruik. Dus vind deze reactie een beetje apart als je voor de rest de staat van mijn lichaam niet weet.

Maar geen probleem, ik vind het al fijn dat ik het tenminste met mensen kan bespreken
Klik om te vergroten...
Heb je wel eens gezocht op de harm reductie adviezen hier?
Je huid is het eerst merkbare verschijnsel van een slechtere weerstand, maar het heeft zeker ook gevolgen voor de rest van je lichaam ook al zul je dat niet direct merken.
Wellicht interessant voor je om te zoeken en lezen hier op wat tips omtrent de frequentie van gebruik.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
het mentale aspect bij van overmatig van stimulantjes merk je pas heel laat


noot : ik spreek uit ervaring vanaf 2021
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuif je het?

Mensen vergeten vaak weleens dat dat niet zo leuk is voor je tanden.
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
DjYella zei:
Heb je wel eens gezocht op de harm reductie adviezen hier?
Je huid is het eerst merkbare verschijnsel van een slechtere weerstand, maar het heeft zeker ook gevolgen voor de rest van je lichaam ook al zul je dat niet direct merken.
Wellicht interessant voor je om te zoeken en lezen hier op wat tips omtrent de frequentie van gebruik.
Klik om te vergroten...
Nee, zal ik is gaan doen. Ik heb sowieso een gevoelige huid als je kijkt naar het krijgen van puistjes dus dat zal t ook nog wel versterken. Ik ga mij eigen eens verdiepen in dat topic, dankje voor de tip!
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
het mentale aspect bij van overmatig van stimulantjes merk je pas heel laat


noot : ik spreek uit ervaring vanaf 2021
Klik om te vergroten...
Mentaal zit ik nog op de het goede pad hoor en voel me ook helemaal prima. Maar ik wil minderen gewoon omdat het troep is en het is ook gelijk beter voor de centjes als je stopt :)
T
TootjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Snuif je het?

Mensen vergeten vaak weleens dat dat niet zo leuk is voor je tanden.
Klik om te vergroten...
Ja snuif het altijd eigenlijk, iemand toevallig ervaring met het in capsules doen? Lijkt me een keer het proberen waard..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."