#1
En een nieuwe DF troll is geboren.
Je mag gewoon ''je'' zeggen ipv ''deze persoon''Deze persoon heeft nog niet door dat ie een verslaving heeft. Heeft dus nog een lange weg te gaan. Sterkte!
Oprecht willen helpen resulteert soms in een directe toon helaas. Is echt geen haat geloof meDacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te helpen en om je verhaal kwijt te kunnen, krijg meer het idee dat het een mix van haat en hulp is. Doet me allemaal niks, maar vind het raar dat als iemand zijn verhaal en ervaring deelt dat die dan vaak niet serieus word genomen. Ik zal er wel niks op zeggen en hou me eigen nog in, maar let op voor mensen die het niet kunnen hebben en het misschien anders opvatten.
Je mag gewoon ''je'' zeggen ipv ''deze persoon''
Dat is waar, ik bedoelde meer dat ik wel het vermogen heb om te kunnen stoppen. Ga het zeker proberen en laat wel weten hoe ik t me afgaat en hoe ik me voel!Je bent gewoon verslaafd. Zo begint iedereen (ook ik) en voor je het weet kun je er niet meer zonder. Inmiddels ben ik er 2 weken van af en besef elke dag weer wat voor sluipmoordenaar de 3mmc is.
Sterk staaltje gaslighting.Dacht dat dit forum bedoeld was om elkaar te helpen en om je verhaal kwijt te kunnen, krijg meer het idee dat het een mix van haat en hulp is. Doet me allemaal niks, maar vind het raar dat als iemand zijn verhaal en ervaring deelt dat die dan vaak niet serieus word genomen. Ik zal er wel niks op zeggen en hou me eigen nog in, maar let op voor mensen die het niet kunnen hebben en het misschien anders opvatten.
Je mag gewoon ''je'' zeggen ipv ''deze persoon''
Isgoed jongen, hoop dat je tevreden bent met deze niet nuttigen reacties op de vroege ochtend 👍Sterk staaltje gaslighting.
Heel goed plan! Ik heb het precies zoals jou gebruikt (1 jaar) en de laatste 3 maanden bijna elke dag helaas. Nu ik 2 weken gestopt (in het verleden ben ik vaker 1/2/3 weken gestopt) kan ik me voorstellen dat het jou ook gewoon lukt, maar eenmaal weer beginnen = langere tijd gebruiken (vaak). Daarom heb ik dit keer de keuze gemaakt 1 jaar geen drugs te gebruiken (en nooit meer 3mmc) en me te richten op sporten, stoppen met roken en nieuwe hobby’s vinden.Dat is waar, ik bedoelde meer dat ik wel het vermogen heb om te kunnen stoppen. Ga het zeker proberen en laat wel weten hoe ik t me afgaat en hoe ik me voel!
Goed om te horen, fijn dat mensen wel nog mee kunnen denken. Wil nu ook komende tijd even mijn leven op orde krijgen voordat ik drugs weer aanraak.Heel goed plan! Ik heb het precies zoals jou gebruikt (1 jaar) en de laatste 3 maanden bijna elke dag helaas. Nu ik 2 weken gestopt (in het verleden ben ik vaker 1/2/3 weken gestopt) kan ik me voorstellen dat het jou ook gewoon lukt, maar eenmaal weer beginnen = langere tijd gebruiken (vaak). Daarom heb ik dit keer de keuze gemaakt 1 jaar geen drugs te gebruiken (en nooit meer 3mmc) en me te richten op sporten, stoppen met roken en nieuwe hobby’s vinden.
Veel succes! Je kunt het![]()
Don't feed the troll. Het is zo doorzichtig wat je doet.Isgoed jongen, hoop dat je tevreden bent met deze niet nuttigen reacties op de vroege ochtend 👍
Fijn dat jij een goede mensenkennis hebt, misschien wat meedoen?Don't feed the troll. Het is zo doorzichtig wat je doet.
Doe ik al, trolletjes jagen op df.Fijn dat jij een goede mensenkennis hebt, misschien wat meedoen?
Moet ik toegeven dat je er niet best in bent, misschien toch wat meer oefenen en zekerheid hebben voordat je iemand uitmaakt voor een troll en dus eigenlijk zegt dat diegene zijn verhaal niet serieus is.Doe ik al, trolletjes jagen op df.
Heb je wel eens gezocht op de harm reductie adviezen hier?Ik voel me voor de rest prima de dag erna, kan ook gewoon fatsoenlijk eten, maar alleen mijn huid verslechterd op de zondag ochtend meestal na 2 dagen gebruik. Dus vind deze reactie een beetje apart als je voor de rest de staat van mijn lichaam niet weet.
Maar geen probleem, ik vind het al fijn dat ik het tenminste met mensen kan bespreken
Nee, zal ik is gaan doen. Ik heb sowieso een gevoelige huid als je kijkt naar het krijgen van puistjes dus dat zal t ook nog wel versterken. Ik ga mij eigen eens verdiepen in dat topic, dankje voor de tip!Heb je wel eens gezocht op de harm reductie adviezen hier?
Je huid is het eerst merkbare verschijnsel van een slechtere weerstand, maar het heeft zeker ook gevolgen voor de rest van je lichaam ook al zul je dat niet direct merken.
Wellicht interessant voor je om te zoeken en lezen hier op wat tips omtrent de frequentie van gebruik.
Mentaal zit ik nog op de het goede pad hoor en voel me ook helemaal prima. Maar ik wil minderen gewoon omdat het troep is en het is ook gelijk beter voor de centjes als je stopthet mentale aspect bij van overmatig van stimulantjes merk je pas heel laat
noot : ik spreek uit ervaring vanaf 2021
Ja snuif het altijd eigenlijk, iemand toevallig ervaring met het in capsules doen? Lijkt me een keer het proberen waard..Snuif je het?
Mensen vergeten vaak weleens dat dat niet zo leuk is voor je tanden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."