Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk spuit 3mmc regelmatig.

Ik spuit 3mmc regelmatig.

36 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
N3K0 zei:
Ben je er trots op ofzo?
Klik om te vergroten...
Nee. Maar ik heb wel het gevoel alsof mijn leven een nut heeft gehad nu. Onderzoek. Mocht ik dat vooruit helpen ben ik tevreden.
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
N3K0 zei:
Heb je geen dromen/wensen? Behalve drugs gebruiken?
Klik om te vergroten...
Mijn leven is een neergaande spiraal vanaf het moment dat ik geboren ben. Ik hoop dingen, ja.. Maar of het realistisch is? Meeste dingen niet.
Betekend niet dat ik niet probeer hoor. Er is een reden dat ik naar een afkick kliniek ga binnenkort.

Klinkt een beetje sneu maar ik heb het al geaccepteerd, vandaar dat ik zo luchtig ben hierover.

Spyro zei:
Hopelijk kun je daar wat uithalen. Krijg je behandeling ervoor?
Klik om te vergroten...
Binnenkort.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sammaelf zei:
Mijn leven is een neergaande spiraal vanaf het moment dat ik geboren ben.
Klik om te vergroten...
Dan is het nu jou taak als volwassenen om naar boven te gaan. Sommige dingen overkomen ons in onze jeugd (trauma enz enz) en moeten dan die shit die we niet zelf hebben veroorzaakt gaan opruimen.

Gelukkig kunnen wij mensen heel veel aan en is ons brein plastisch en kunnen we ten alle tijden nieuwe dingen leren/aanleren.

Misschien kun je je verhaal vertellen waarom je kiest voor afkicken? Waarom spuit je niet door?

En dromen en wensen hoeven niet realistisch te zijn :cheerpompom: de weg er naartoe kan al veel brengen.
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
N3K0 zei:
Dan is het nu jou taak als volwassenen om naar boven te gaan. Sommige dingen overkomen ons in onze jeugd (trauma enz enz) en moeten dan die shit die we niet zelf hebben veroorzaakt gaan opruimen.

Gelukkig kunnen wij mensen heel veel aan en is ons brein plastisch en kunnen we ten alle tijden nieuwe dingen leren/aanleren.

Misschien kun je je verhaal vertellen waarom je kiest voor afkicken? Waarom spuit je niet door?

En dromen en wensen hoeven niet realistisch te zijn :cheerpompom: de weg er naartoe kan al veel brengen.
Klik om te vergroten...
Omdat ik niet dood wil. Ik wil alleen dat het ophoud met onmogenlijk zijn om te overleven.

Mja. dit word wel erg depri zo. Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.

Damius zei:
Stel dat je terug zou kunnen in de tijd en de jonge, onschuldige Sammaelf wat kunnen vertellen. Wat zou je hem/haar willen meegeven?
Klik om te vergroten...
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sammaelf zei:
Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
Klik om te vergroten...
Is dat niet de kern uiteindelijk
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Sammaelf zei:
Mja. dit word wel erg depri zo. Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
Klik om te vergroten...
Ja praat maar over de depri dingen. De ellende die je wil verdoven met drugs. :twohearts:

Fijn dat je niet dood wil :cheerpompom:


En anders praat over je dromen/wensen hoe onrealistisch ze ook mogen zijn.

Met ondertussen dit in gedachten.
Sammaelf zei:
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
Klik om te vergroten...
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sammaelf zei:
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je hiermee? Kun je het concreter voor ons maken? En wat is datgene waarvan je het idee hebt dat mensen het je wijs maken?
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damius zei:
Wat bedoel je hiermee? Kun je het concreter voor ons maken? En wat is datgene waarvan je het idee hebt dat mensen het je wijs maken?
Klik om te vergroten...
Dat ik iets niet kon, dat iets eng is, dat ik leuk of juist niet leuk ben. Vanalles. Ik geloof mensen boven mijn eigen gevoel.
Perfectionisme en faalangst is een kutcombo hah.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Meningen zijn geen waarheid en kzou daar ook zo min mogelijk waarde aan hechten.

En anders gewoon alleen de positive dingen geloven ipv dat een leraar ooit in een ver verleden heeft gezegd hij/zij zal er nooit komen. (Is maar een voorbeeld he) geloof in jouzelf daar moet je het nog je hele leven mee doen. Andere mensen komen en gaan. Jij de kern is al puur, geluk en goed.

Pissen mensen op je vuur tijd om afscheid van ze te nemen.
Pis jij op jou eigen vuur, tijd voor helpende gedachten en dingen doen waar je blij van word.
Be the adult you needed when you where a child 🍀
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sammaelf zei:
Dat ik iets niet kon, dat iets eng is, dat ik leuk of juist niet leuk ben. Vanalles. Ik geloof mensen boven mijn eigen gevoel.
Perfectionisme en faalangst is een kutcombo hah.
Klik om te vergroten...
Versterkt gevoel van faalangst is het resultaat van de drugs die jij op extreme wijze tot je neemt. Het nastreven van perfectionisme is in jouw geval een illusie. Je maakt jezelf wijs dat je perfectionist bent; de waarheid is dat je jezelf continu met elke naald in je arm opnieuw weer afwijst.

Geloof in jezelf en zoek hulp om echt aan jezelf te werken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sammaelf zei:
Omdat ik niet dood wil. Ik wil alleen dat het ophoud met onmogenlijk zijn om te overleven.

Mja. dit word wel erg depri zo. Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
Klik om te vergroten...
Verslaving is ook deprimerend. Jouw verleden is juist cruciaal. Dat heeft je gevormd tot wie je nu bent, en dat is waar je van probeert te vluchten in de IV 3MMC. Maargoed, of je dat wilt delen is een tweede en compleet jouw keuze.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was dit altijd het plan?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel sterkte met je opname @Sammaelf Ik hoop dat je als je nuchter bent weer een beetje het licht gaat zien. Ik denk dat de meeste mensen hier niet zo zitten te wachten op informatie over 3-MMC spuiten. Dat is gewoon iets dat je beter niet kan doen.
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brand los met de vragen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom?
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
N3K0 zei:
Waarom?
Klik om te vergroten...
Omdat ik totaal geen zelf preservatie meer heb en het me eigenlijk niet echt meer boeit. Daarnaast deed snuiven niks meer en met slikken deed mn maag alleen maar pijn. Anaal deed ook niks. Ten derde is het prikken met naalden een soort selfharm.

+ Curiositiy killed the cat. Ik had nooit gespoten en was benieuwd wat de hype was.

Ik speel wel lab rat hoor!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom moeten wij jou vragen stellen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."