#1
Nee. Maar ik heb wel het gevoel alsof mijn leven een nut heeft gehad nu. Onderzoek. Mocht ik dat vooruit helpen ben ik tevreden.Ben je er trots op ofzo?
Nee. Maar ik heb wel het gevoel alsof mijn leven een nut heeft gehad nu. Onderzoek. Mocht ik dat vooruit helpen ben ik tevreden.Ben je er trots op ofzo?
Mijn leven is een neergaande spiraal vanaf het moment dat ik geboren ben. Ik hoop dingen, ja.. Maar of het realistisch is? Meeste dingen niet.Heb je geen dromen/wensen? Behalve drugs gebruiken?
Binnenkort.Hopelijk kun je daar wat uithalen. Krijg je behandeling ervoor?
Dan is het nu jou taak als volwassenen om naar boven te gaan. Sommige dingen overkomen ons in onze jeugd (trauma enz enz) en moeten dan die shit die we niet zelf hebben veroorzaakt gaan opruimen.Mijn leven is een neergaande spiraal vanaf het moment dat ik geboren ben.
de weg er naartoe kan al veel brengen.Omdat ik niet dood wil. Ik wil alleen dat het ophoud met onmogenlijk zijn om te overleven.Dan is het nu jou taak als volwassenen om naar boven te gaan. Sommige dingen overkomen ons in onze jeugd (trauma enz enz) en moeten dan die shit die we niet zelf hebben veroorzaakt gaan opruimen.
Gelukkig kunnen wij mensen heel veel aan en is ons brein plastisch en kunnen we ten alle tijden nieuwe dingen leren/aanleren.
Misschien kun je je verhaal vertellen waarom je kiest voor afkicken? Waarom spuit je niet door?
En dromen en wensen hoeven niet realistisch te zijnde weg er naartoe kan al veel brengen.
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."Stel dat je terug zou kunnen in de tijd en de jonge, onschuldige Sammaelf wat kunnen vertellen. Wat zou je hem/haar willen meegeven?
Is dat niet de kern uiteindelijkHet gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
Ja praat maar over de depri dingen. De ellende die je wil verdoven met drugs.Mja. dit word wel erg depri zo. Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
Wat bedoel je hiermee? Kun je het concreter voor ons maken? En wat is datgene waarvan je het idee hebt dat mensen het je wijs maken?"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
Dat ik iets niet kon, dat iets eng is, dat ik leuk of juist niet leuk ben. Vanalles. Ik geloof mensen boven mijn eigen gevoel.Wat bedoel je hiermee? Kun je het concreter voor ons maken? En wat is datgene waarvan je het idee hebt dat mensen het je wijs maken?
Versterkt gevoel van faalangst is het resultaat van de drugs die jij op extreme wijze tot je neemt. Het nastreven van perfectionisme is in jouw geval een illusie. Je maakt jezelf wijs dat je perfectionist bent; de waarheid is dat je jezelf continu met elke naald in je arm opnieuw weer afwijst.Dat ik iets niet kon, dat iets eng is, dat ik leuk of juist niet leuk ben. Vanalles. Ik geloof mensen boven mijn eigen gevoel.
Perfectionisme en faalangst is een kutcombo hah.
Verslaving is ook deprimerend. Jouw verleden is juist cruciaal. Dat heeft je gevormd tot wie je nu bent, en dat is waar je van probeert te vluchten in de IV 3MMC. Maargoed, of je dat wilt delen is een tweede en compleet jouw keuze.Omdat ik niet dood wil. Ik wil alleen dat het ophoud met onmogenlijk zijn om te overleven.
Mja. dit word wel erg depri zo. Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
Omdat ik totaal geen zelf preservatie meer heb en het me eigenlijk niet echt meer boeit. Daarnaast deed snuiven niks meer en met slikken deed mn maag alleen maar pijn. Anaal deed ook niks. Ten derde is het prikken met naalden een soort selfharm.Waarom?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."