Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk spuit 3mmc regelmatig.

Ik spuit 3mmc regelmatig.

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brand los met de vragen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom?
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
Waarom?
Klik om te vergroten...
Omdat ik totaal geen zelf preservatie meer heb en het me eigenlijk niet echt meer boeit. Daarnaast deed snuiven niks meer en met slikken deed mn maag alleen maar pijn. Anaal deed ook niks. Ten derde is het prikken met naalden een soort selfharm.

+ Curiositiy killed the cat. Ik had nooit gespoten en was benieuwd wat de hype was.

Ik speel wel lab rat hoor!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom moeten wij jou vragen stellen?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Waarom moeten wij jou vragen stellen?
Klik om te vergroten...
Ik wist dat je dat bedoelde! 🤣
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
Waarom moeten wij jou vragen stellen?
Klik om te vergroten...
Omdat er niet veel mensen zijn die dit doen. Ik had er zelf veel vragen over toen ik mijjn research ging doen.
Natuurlijk is niemand verplicht om vragen te stellen :tongueclosed:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
En hoe voel je je nu? 😂
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom schrijf je niet gewoon je verhaal?
Hoe je het zo ver hebt laten komen?

Anders is mijn vraag...

Wat is de zin van het leven. :cheerpompom:
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben je van plan ooit te stoppen?

Maar inderdaad waarom deel je je verhaal niet?
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Waarom schrijf je niet gewoon je verhaal?
Hoe je het zo ver hebt laten komen?

Anders is mijn vraag...

Wat is de zin van het leven. :cheerpompom:
Klik om te vergroten...
Omdat ik niet precies weet tot in wat voor detail ik mag gaan en niet precies weet wat mensen nou wel of niet willen weten. Ik heb het verhaal meerdere keren opnieuw uitgeschreven en toch besloten niet te posten. Dan maar zo. :grin:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je geen schrik dat je ooit op een punt komt waar je jezelf wel terug graag ziet maar moet leven met de gevolgen van je onbezonnen actie's?
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
LeoFla zei:
Ben je van plan ooit te stoppen?

Maar inderdaad waarom deel je je verhaal niet?
Klik om te vergroten...
Ja. Binnenkort. Maar niet voor altijd. Dit blijft zeker wel iets wat ik ga blijven doen voor fun alleen meer voor speciale gelegenheden in de toekomst.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sammaelf zei:
Omdat ik niet precies weet tot in wat voor detail ik mag gaan en niet precies weet wat mensen nou wel of niet willen weten. Ik heb het verhaal meerdere keren opnieuw uitgeschreven en toch besloten niet te posten. Dan maar zo. :grin:
Klik om te vergroten...
Je kan gewoon bij het begin beginnen.

Text en uitleg over de manier mag je hier toch niet delen.

Geef ons maar tips om niet zo diep te zinken. :praying:
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Heb je geen schrik dat je ooit op een punt komt waar je jezelf wel terug graag ziet maar moet leven met de gevolgen van je onbezonnen actie's?
Klik om te vergroten...
Nee. En mocht ik dat wel krijgen dan zal ik altijd dankbaar zijn voor de dingen die ik heb mee gemaakt en geleerd heb in mijn verleden.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sammaelf zei:
Nee. En mocht ik dat wel krijgen dan zal ik altijd dankbaar zijn voor de dingen die ik heb mee gemaakt en geleerd heb in mijn verleden.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je daar op die moment nog zo over denkt.

Ik dacht dat ook vroeger.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stel dat je terug zou kunnen in de tijd en de jonge, onschuldige Sammaelf wat kunnen vertellen. Wat zou je hem/haar willen meegeven?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben je er trots op ofzo?
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
N3K0 zei:
Je kan gewoon bij het begin beginnen.

Text en uitleg over de manier mag je hier toch niet delen.

Geef ons maar tips om niet zo diep te zinken. :praying:
Klik om te vergroten...
Blijf weg van wekelijks (meer dan 1 dag) gebruik. Zodra ik een bommetje nam en ging snuiven tegelijk en dan nog eens sex hebben was het eigenlijk wel duidelijk voor mij dat ik niet ging stoppen totdat ik het heftigste had meegemaakt.

Heb je een "Can't stop, won't stop." Mentaliteit en ga je altijd door tot je neer valt dan is dat een probleem. Leer eindes accepteren. Kan ik nogsteeds niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sammaelf zei:
Ja. Binnenkort. Maar niet voor altijd. Dit blijft zeker wel iets wat ik ga blijven doen voor fun alleen meer voor speciale gelegenheden in de toekomst.
Klik om te vergroten...
Zo werkt verslaving niet. (In de meeste gevallen) dus ik zou mezelf daar maar niet op vast pinnen als ik jou was.
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
daar op die moment nog zo over denkt.
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Ik hoop dat je daar op die moment nog zo over denkt.

Ik dacht dat ook vroeger.
Klik om te vergroten...
Dat is een probleem voor toekomst ik als die er nog mag zijn :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."