Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Brand los met de vragen."
"N3K0 zei: Waarom? Klik om te vergroten... Omdat ik totaal geen zelf preservatie meer heb en het me eigenlijk niet echt meer boeit. Daarnaast deed snuiven niks meer en met slikken deed mn maag alleen maar pijn. Anaal deed ook niks. Ten derde is het prikken met naalden een soort selfharm. + Curiositiy killed the cat. Ik had nooit gespoten en was benieuwd wat de hype was. Ik speel wel lab rat hoor!"
"N3K0 zei: Waarom moeten wij jou vragen stellen? Klik om te vergroten... Omdat er niet veel mensen zijn die dit doen. Ik had er zelf veel vragen over toen ik mijjn research ging doen. Natuurlijk is niemand verplicht om vragen te stellen"
"N3K0 zei: Waarom schrijf je niet gewoon je verhaal? Hoe je het zo ver hebt laten komen? Anders is mijn vraag... Wat is de zin van het leven. Klik om te vergroten... Omdat ik niet precies weet tot in wat voor detail ik mag gaan en niet precies weet wat mensen nou wel of niet willen weten. Ik heb het verhaal meerdere keren opnieuw uitgeschreven en toch besloten niet te posten. Dan maar zo."
"LeoFla zei: Ben je van plan ooit te stoppen? Maar inderdaad waarom deel je je verhaal niet? Klik om te vergroten... Ja. Binnenkort. Maar niet voor altijd. Dit blijft zeker wel iets wat ik ga blijven doen voor fun alleen meer voor speciale gelegenheden in de toekomst."
"CuriousExplorer zei: Heb je geen schrik dat je ooit op een punt komt waar je jezelf wel terug graag ziet maar moet leven met de gevolgen van je onbezonnen actie's? Klik om te vergroten... Nee. En mocht ik dat wel krijgen dan zal ik altijd dankbaar zijn voor de dingen die ik heb mee gemaakt en geleerd heb in mijn verleden."
"N3K0 zei: Je kan gewoon bij het begin beginnen. Text en uitleg over de manier mag je hier toch niet delen. Geef ons maar tips om niet zo diep te zinken. Klik om te vergroten... Blijf weg van wekelijks (meer dan 1 dag) gebruik. Zodra ik een bommetje nam en ging snuiven tegelijk en dan nog eens sex hebben was het eigenlijk wel duidelijk voor mij dat ik niet ging stoppen totdat ik het heftigste had meegemaakt. Heb je een "Can't stop, won't stop." Mentaliteit en ga je altijd door tot je neer valt dan is dat een probleem. Leer eindes accepteren. Kan ik nogsteeds niet."
"CuriousExplorer zei: daar op die moment nog zo over denkt. Klik om te vergroten... CuriousExplorer zei: Ik hoop dat je daar op die moment nog zo over denkt. Ik dacht dat ook vroeger. Klik om te vergroten... Dat is een probleem voor toekomst ik als die er nog mag zijn"
"Spyro zei: Zo werkt verslaving niet. (In de meeste gevallen) dus ik zou mezelf daar maar niet op vast pinnen als ik jou was. Klik om te vergroten... Ja weet ik. Ik gebruikte jaren dingen af en toe maar had altijd EEN verslaving. Alleen was het nooit drugs. Ik ga binnenkort leren hoe ik met mijn emoties moet om gaan in plaats van alleen maar te verstoppen met sex, eten, gamen, drugs of wat dan ook."
"N3K0 zei: Ben je er trots op ofzo? Klik om te vergroten... Nee. Maar ik heb wel het gevoel alsof mijn leven een nut heeft gehad nu. Onderzoek. Mocht ik dat vooruit helpen ben ik tevreden."