Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bewaarplek voor je dope!

Beste bewaarplek voor je dope!

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alles zit in een metalen medicijnkist (vond ik toepasselijk) bovenin mijn kledingkast. Uit het zicht, donker, koel en buiten bereik van grijpgrage handjes. Ik heb geen schrikbarende voorraden dus dan kan dit prima.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey Allen,

Vraagje: Waar bewaren jullie je drugs?


Ik heb afgelopen week 6-APB gekocht en wou het inde vriezer gooien.
DMXE en LSD ligt daar ook te chilleng.

Please share your idea's/thoughts 💕🌸🙏🏻

Thanks!!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
In een kluisje op een onopvallende plek, indien je huisgenoten hebt.

Tripmiddelen sowieso het beste in de vriezer.
Over het algemeen alles droog en donker.

En ik probeer alle zakjes en/of potjes zsm te labelen, om blunders met dosering te voorkomen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier was ik een bewaardoosje wiet kwijt, grammetje of 10. Bleek in de mand van de labrador te liggen, die heeft er een weekje goed op gepast 😎
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
M'n 1P-LSD bewaar ik in gripzakjes tussen het boek "Wij zijn ons brein" van Dick Swaab. Bij het hoofdstuk "hersenstimulatie en geluk". 😍 En de rest in een donker gripzakje in een laatje.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Don Draper zei:
Ik loop er te koop mee
Klik om te vergroten...
Dan voldoet een heuptasje.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
In een la?



En die begraven ergens in een bos
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
In een la?



En die begraven ergens in een bos
Klik om te vergroten...

M'n vriend heeft een keer op een festival meegemaakt dat een dealer zijn voorraad in de grond bij een hek had begraven 🙈🤣
Hij heeft geluk gehad dat niet alles gejat is, lijkt mij niet echt slim😅

Ik heb nou helemaal niks meer in huis😎
Maar natte pep gaat in de vriezer en de rest lag altijd gewoon in een la in het dressoir.
Nu kopen we alleen nog wat we voor een feest gebruiken en dan maken we het op dat weekend.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb drugs nooit bewaard in de vriezer. Gewoon op kamertemperatuur maar wel droog en donker. LSD-zegels in zilverpapier en gripzakjes. De drugs voor volumetrisch doseren doe ik wel in de koelkast, die zitten in wodka opgelost.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Nu kopen we alleen nog wat we voor een feest gebruiken en dan maken we het op dat weekend
Klik om te vergroten...
Goed bezig! Dat is ook de enige manier waarop ik ermee om kon gaan. Wij kopen het al jaren niet meer, te zware kater!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
in heel wat grip zakjes weg verstoppen uit het licht, toen de tijd in me laptop tas,
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
een zwik amfetamine bewaar ik liever wel in de vriezer, lsd is wel vrij gevoelig voor temperatuur schommelingen en voor uv-straling dus 2 lagen alu folie is prima in een doosje.

maar de meeste stoffen zijn prima te bewaren op kamertemperatuur, maar mijn wiet olie bewaar ik liever in de koelkast.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Waar kan ik het beste me 2F bewaren? Inde vriezer of gewoon ergens in de kast?
In een sealtje of grip zakje?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik loop er te koop mee
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Waar kan ik het beste me 2F bewaren? Inde vriezer of gewoon ergens in de kast?
In een sealtje of grip zakje?
Klik om te vergroten...
Gewoon op een donkere, droge en koele plek (het liefst op een constante temperatuur)

Ikzelf heb een degelijke kluis aangeschaft met een sleutel.
Ik schijn nogal zin te krijgen om in m'n drugskist te grabbelen en te snoepen nadat ik benzos heb genomen.
Dus nu pak ik voortaan de dosisen die ik wil hebben uit de kluis en de sleutel gaat naar iemand zodat ik er dan niet meer bij kan.
Mijn vorige kluis (simpel geldkistje) heb ik zelf gekraakt tijdens een black-out en dat wil ik niet nog eens doen.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fisherman's friend zei:
Gewoon op een donkere, droge en koele plek (het liefst op een constante temperatuur)

Ikzelf heb een degelijke kluis aangeschaft met een sleutel.
Ik schijn nogal zin te krijgen om in m'n drugstest te grabbelen en te snoepen nadat ik benzos heb genomen.
Dus nu pak ik voortaan de dosisen die ik wil hebben uit de kluis en de sleutel gaat naar iemand zodat ik er dan niet meer bij kan.
Mijn vorige kluis (simpel geldkistje) heb ik zelf gekraakt tijdens een black-out en dat wil ik niet nog eens doen.
Klik om te vergroten...
Heb ik ook maar heb niet een persoon waar de sleutel heen gaat. Ik doe de sleutel in een andere kluisje met een tijdslot die na een x aantal dagen weer open gaat
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toilettas bij mijn andere (seks)benodigdheden.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nog wel een hele goeie bewaarplek bij mijn anders

:grimacing:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
In mijn desktop , openschroeven en daar een koel plekje vinden. Tot nu toe altijd easy zelfs tijdens verhuizing etc.
Maar zijn zoveel makkelijke plekken liter flual in spa fles etc.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kluis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."