#1
Hey Allen,
Vraagje: Waar bewaren jullie je drugs?
Ik heb afgelopen week 6-APB gekocht en wou het inde vriezer gooien.
DMXE en LSD ligt daar ook te chilleng.
Please share your idea's/thoughts 💕🌸🙏🏻
Thanks!!
Vraagje: Waar bewaren jullie je drugs?
Ik heb afgelopen week 6-APB gekocht en wou het inde vriezer gooien.
DMXE en LSD ligt daar ook te chilleng.
Please share your idea's/thoughts 💕🌸🙏🏻
Thanks!!