#1
Niks is zo retesaai als een drugsverslaving.
Dan heb je je leven niet echt op orde imo.Het leven zou maar saai zijn. Zonder drugs. Vind ik.
Saai is een verkeerd woord.Dan heb je je leven niet echt op orde imo.
nutteloos topic ook.
✌️.
Maar dan gebruik je waarschijnlijk op doktersrecept om medische redenen?Zonder drugs zou ik namelijk hele dagen pijn en slaapproblemen hebben.
Klopt.Saai is een verkeerd woord.
Moeilijk is misschien beter.
Zonder drugs zou ik namelijk hele dagen pijn en slaapproblemen hebben.
?Maar dan gebruik je waarschijnlijk op doktersrecept om medische redenen?
Maar drugs zijn drugs he.
En of het om medische redenen is , voor vele met chronische pijnMaar drugs zijn drugs he.
Nergens staat specifiek beschreven welke OP bedoelde toch?
Ja daar geef ik je gelijk in , maar dan hoeft ts zoals je zelf al aangaf zen zin wijzigen naar moeilijker/oncomfortabel.Maar drugs zijn drugs he.
Nergens staat specifiek beschreven welke OP bedoelde toch?
En dan heb ik het hierover , want recreatief drugs nemen om te chillen/naar de klote te gaan omdat het leven “saai” is nog wel een groot verschil met bvb wat @Tijdloos soms doet aan combo’s van meds (ja ook drugs imo.) met real deal drugs of rc’s ter onderdrukking van pijnklachten of psychische problemen.En of het om medische redenen is , voor vele met chronische pijn
Dus mensen die eens per maand psychedelica nemen en het leven zonder saai zouden vinden hebben een probleem?Een drugsvrij leven is totaal niet saai. Als jij het leven saai vind zonder drugs dan heb je een probleem.
Toen ik dacht dat ik minimaal elke maand een trip nodig had omdat ik nuchterheid saai vond, had ik een probleem. Het probleem van nuchterheid niet kunnen waarderen.Dus mensen die eens per maand psychedelica nemen en het leven zonder saai zouden vinden hebben een probleem?
Lekker kortzichtig weer.
Hoezo zie je dat zelf als een probleem?Toen ik dacht dat ik minimaal elke maand een trip nodig had omdat ik nuchterheid saai vond, had ik een probleem. Het probleem van nuchterheid niet kunnen waarderen.
1x per maand een psychedelica nemen is voor sommigen slechts een mooie toevoeging.Als het meer dan slechts een mooie toevoeging aan je leven wordt, wordt het imo problematisch.
Haha ja mooi dit!Leuk hoe zo’n discussie na anderhalf jaar gewoon weer doorgaat 😂
Het gaat niet om de hoeveelheid of frequentie, het gaat hierom:Als je ruim 97% van de tijd een nuchter leven weten te waarderen, maar slechts 1x op een maand een trip nodig hebt kun je dat als veel bekijken, maar niet als een probleem. Imo.
1x per maand een psychedelica nemen is voor sommigen slechts een mooie toevoeging.
Ieder vult dat in voor zichzelf.
...omdat ik nuchterheid saai vond, had ik een probleem. Het probleem van nuchterheid niet kunnen waarderen.
Voor mezelf zag ik het als een probleem omdat ik de hele tijd wanneer ik dan niet tripte dacht dat ik iets miste, want tijdens zo'n trip waren er momenten dat ik me echt compleet voelde. En nuchter duidelijk niet. Dus dan dacht ik nuchter ook vaak aan het trippen, om eigenlijk weer te ontsnappen aan nuchterheid. Hierdoor werd het trippen periodes ook frequenter dan dat: om de twee weken, soms elke week.Hoezo zie je dat zelf als een probleem?
Als je ruim 97% van de tijd een nuchter leven weten te waarderen, maar slechts 1x op een maand een trip nodig hebt kun je dat als veel bekijken, maar niet als een probleem. Imo.
1x per maand een psychedelica nemen is voor sommigen slechts een mooie toevoeging.
Ieder vult dat in voor zichzelf.
Ik heb al die zorgen niet meer.
0,0 druggies.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."