#1
Updaaaate: ik denk dat ik nu wel over de piek heen ben, dus nu rustig uitzitten.
Ben ik de enige die hier echt niet bij kan met mijn hoofd? 7,5 gram 4-MMC in één avond? Serieus? Gap, jij moet echt dringend hulp gaan zoeken. 7,5 gram zou genoeg zijn om mij 2 of 3 keer dood te krijgen waarschijnlijk. Tolerantie of niet, bingen of niet: dit is beyond problematisch. Ik kan me echt niet voorstellen hoe slecht dit wel niet voor je lichaam is (geweest).Over de hele nacht zou ik nu op 7.5 gram zitten.
en besef diegene zit in een binge, heeft 7.5G op en heeft nog 7.5G over :/Ben ik de enige die hier echt niet bij kan met mijn hoofd? 7,5 gram 4-MMC in één avond? Serieus? Gap, jij moet echt dringend hulp gaan zoeken. 7,5 gram zou genoeg zijn om mij 2 of 3 keer dood te krijgen waarschijnlijk. Tolerantie of niet, bingen of niet: dit is beyond problematisch. Ik kan me echt niet voorstellen hoe slecht dit wel niet voor je lichaam is (geweest).
Volgens een onderzoek dat op muizen gedaan is, zou de LD50 van mephedrone rond de 118,8-143,2mg/kg liggen. Je bent levensgevaarlijk bezig.
denk diegene wilt niks meer voelen denken horen zien meemaken en daarom dit gekke gedragDit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
?Suïcidaliteit is niet gek.
GelukkigMijn vriendin is bij me en houd me in de gaten.
Dit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?Dit had ik zelf inderdaad ook bedacht... Laat het nou nét de reden zijn voor mijn gedrag
TS is onverschillig over de dood en weet dat dit gedrag fatale gevolgen kan hebben, dus het klopt.Dit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
Niet bewust een overdosis om ertussen uit te knijpen, maar moet eerlijk zijn, als t mis gaat dan gaat t maar misDit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
it is what it isNiet bewust een overdosis om ertussen uit te knijpen, maar moet eerlijk zijn, als t mis gaat dan gaat t maar mis
Ik vind dit best een pittige uitspraak.Niet bewust een overdosis om ertussen uit te knijpen, maar moet eerlijk zijn, als t mis gaat dan gaat t maar mis
ik heb ook precies dezelfde mindset als de laatste zin, tis een pittige en vredige gedachteIk vind dit best een pittige uitspraak.
Precies dat. Ik zit nu in de periode dat het goed dan ook goed gaat komen. Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, of het gaat mis en ik heb er ook geen last meer van.ik heb ook precies dezelfde mindset als de laatste zin, tis een pittige en vredige gedachte
Ik hoop dat jullie er beide goed doorheen komen.Precies dat. Ik zit nu in de periode dat het goed dan ook goed gaat komen. Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, of het gaat mis en ik heb er ook geen last meer van.
dit is de beste optie/keuze die je kan maken, echt waar, ur worth it.Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, .
met de tijd mee🫶🏻Ik hoop dat jullie er beide goed doorheen komen.
Geldt ook voor jou and you know it.ja ik voel je, maar geloof mij
dit is de beste optie/keuze die je kan maken, echt waar, ur worth it
daarom ben ik hier nog en geven we niet opGeldt ook voor jou and you know it.
dingen kunnen lang op zich laten wachten, vooral verbetering van het leven etc, daar moet je niet met je hoofd zijn, als eerst ff kijken naar jezelf en je acties en kk trots zijn op jezelf, dat je bezig bent met hulp, dat je hulp geaccepteerd hebt, dat je in hebt gezien dat je een probleem hebt is al zo een kk grote stap, moet je zo trotd op jezelf voor zijnIk ben bezig met hulp, de hele tijd. Moet alleen maar wachten en wachten. Ik kan het zelf niet, dus hopen dat t niet te lang duurt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."