Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat staat me te wachten?

Wat staat me te wachten?

79 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Updaaaate: ik denk dat ik nu wel over de piek heen ben, dus nu rustig uitzitten.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met pech krijg je angsten, verward, paranoïde. Je hebt nl echt veel in de bloedbaan nu. Take care
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind dit oprecht heftig om te lezen, of ben ik de enige?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
paarsevoetjes zei:
Over de hele nacht zou ik nu op 7.5 gram zitten.
Klik om te vergroten...
Ben ik de enige die hier echt niet bij kan met mijn hoofd? 7,5 gram 4-MMC in één avond? Serieus? Gap, jij moet echt dringend hulp gaan zoeken. 7,5 gram zou genoeg zijn om mij 2 of 3 keer dood te krijgen waarschijnlijk. Tolerantie of niet, bingen of niet: dit is beyond problematisch. Ik kan me echt niet voorstellen hoe slecht dit wel niet voor je lichaam is (geweest).

Volgens een onderzoek dat op muizen gedaan is, zou de LD50 van mephedrone rond de 118,8-143,2mg/kg liggen. Je bent levensgevaarlijk bezig.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zweevteev zei:
Ben ik de enige die hier echt niet bij kan met mijn hoofd? 7,5 gram 4-MMC in één avond? Serieus? Gap, jij moet echt dringend hulp gaan zoeken. 7,5 gram zou genoeg zijn om mij 2 of 3 keer dood te krijgen waarschijnlijk. Tolerantie of niet, bingen of niet: dit is beyond problematisch. Ik kan me echt niet voorstellen hoe slecht dit wel niet voor je lichaam is (geweest).

Volgens een onderzoek dat op muizen gedaan is, zou de LD50 van mephedrone rond de 118,8-143,2mg/kg liggen. Je bent levensgevaarlijk bezig.
Klik om te vergroten...
en besef diegene zit in een binge, heeft 7.5G op en heeft nog 7.5G over :/
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#6
DjYella zei:
Dit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
Klik om te vergroten...
denk diegene wilt niks meer voelen denken horen zien meemaken en daarom dit gekke gedrag
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
paarsevoetjes zei:
Suïcidaliteit is niet gek.
Klik om te vergroten...
?
paarsevoetjes zei:
Mijn vriendin is bij me en houd me in de gaten.
Klik om te vergroten...
Gelukkig
paarsevoetjes zei:
Dit had ik zelf inderdaad ook bedacht... Laat het nou nét de reden zijn voor mijn gedrag
Klik om te vergroten...
Dit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
DjYella zei:
Dit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
Klik om te vergroten...
TS is onverschillig over de dood en weet dat dit gedrag fatale gevolgen kan hebben, dus het klopt.
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjYella zei:
Dit antwoord snap ik niet, lijkt erop dat je dit express doet. Klopt dat?
Klik om te vergroten...
Niet bewust een overdosis om ertussen uit te knijpen, maar moet eerlijk zijn, als t mis gaat dan gaat t maar mis
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#10
paarsevoetjes zei:
Niet bewust een overdosis om ertussen uit te knijpen, maar moet eerlijk zijn, als t mis gaat dan gaat t maar mis
Klik om te vergroten...
it is what it is
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb voor de zekerheid even een Trigger Warning in het topic toegevoegd. Weet niet of dat gebruikelijk is op dit forum, maar ik vind het een fijn idee
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#12
paarsevoetjes zei:
Niet bewust een overdosis om ertussen uit te knijpen, maar moet eerlijk zijn, als t mis gaat dan gaat t maar mis
Klik om te vergroten...
Ik vind dit best een pittige uitspraak.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#13
DjYella zei:
Ik vind dit best een pittige uitspraak.
Klik om te vergroten...
ik heb ook precies dezelfde mindset als de laatste zin, tis een pittige en vredige gedachte
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#14
ikzouhetechtnietweten zei:
ik heb ook precies dezelfde mindset als de laatste zin, tis een pittige en vredige gedachte
Klik om te vergroten...
Precies dat. Ik zit nu in de periode dat het goed dan ook goed gaat komen. Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, of het gaat mis en ik heb er ook geen last meer van.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#15
paarsevoetjes zei:
Precies dat. Ik zit nu in de periode dat het goed dan ook goed gaat komen. Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, of het gaat mis en ik heb er ook geen last meer van.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat jullie er beide goed doorheen komen.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja ik voel je, maar geloof mij
paarsevoetjes zei:
.Of het gaat lang genoeg goed en ik krijg hulp en wordt beter, .
Klik om te vergroten...
dit is de beste optie/keuze die je kan maken, echt waar, ur worth it
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#17
DjYella zei:
Ik hoop dat jullie er beide goed doorheen komen.
Klik om te vergroten...
met de tijd mee🫶🏻
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#18
ikzouhetechtnietweten zei:
ja ik voel je, maar geloof mij

dit is de beste optie/keuze die je kan maken, echt waar, ur worth it
Klik om te vergroten...
Geldt ook voor jou and you know it.

Ik ben bezig met hulp, de hele tijd. Moet alleen maar wachten en wachten. Ik kan het zelf niet, dus hopen dat t niet te lang duurt
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#19
paarsevoetjes zei:
Geldt ook voor jou and you know it.
Klik om te vergroten...
daarom ben ik hier nog en geven we niet op
paarsevoetjes zei:
Ik ben bezig met hulp, de hele tijd. Moet alleen maar wachten en wachten. Ik kan het zelf niet, dus hopen dat t niet te lang duurt
Klik om te vergroten...
dingen kunnen lang op zich laten wachten, vooral verbetering van het leven etc, daar moet je niet met je hoofd zijn, als eerst ff kijken naar jezelf en je acties en kk trots zijn op jezelf, dat je bezig bent met hulp, dat je hulp geaccepteerd hebt, dat je in hebt gezien dat je een probleem hebt is al zo een kk grote stap, moet je zo trotd op jezelf voor zijn
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#20
voor iedereen hier met wat voor issue dan ook voel je vrij om me te berichten, hier geen oordeel of negativiteit niks, safespace🫶🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."