#1
Sowieso is je neus erg vochtig in het algemeen. Maar ik herken dit niet, heb zelf altijd staafjes dichtbij van de bron.
Als ik niet goed genoeg maal, vallen de staafjes m'n neus uit, maar dat is meer mijn onkunde dan dat het aan de Ketamine ligt.
Heb wel altijd vieze drap, maar dat is al bekend bij Ketamine.
Als ik niet goed genoeg maal, vallen de staafjes m'n neus uit, maar dat is meer mijn onkunde dan dat het aan de Ketamine ligt.
Heb wel altijd vieze drap, maar dat is al bekend bij Ketamine.