Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrokkelige ketamine

Brokkelige ketamine

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sowieso is je neus erg vochtig in het algemeen. Maar ik herken dit niet, heb zelf altijd staafjes dichtbij van de bron.
Als ik niet goed genoeg maal, vallen de staafjes m'n neus uit, maar dat is meer mijn onkunde dan dat het aan de Ketamine ligt.
Heb wel altijd vieze drap, maar dat is al bekend bij Ketamine.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je hem zo lang mogelijk als suiker of naaldjes bewaart zul je minder last van het plakken hebben. maar gisteren een zak keta gezien die door de blender was geweest, maar daar zaten al diverse brokken in
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeft iemand wel eens hetzelfde probleem dat na het stampen van ketamine tot poeder.
Dat dit zich weer tot een soort van brokken vormt.
Wanneer je snuift rollen die brokken gewoon weer je neus uit.

lijkt niks te maken te hebben met vocht.

herkenbaar?
A
AFCA21Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan te maken hebben met het soort kristal. En je hebt qua soort naaldjes en suiker volgensmij. Ik had hetzelfde met 2-fcdk ketamine dat bleef grof
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja het rare is dat het na het verpoederen steeds weer terugvormd naar een soort balletjes. Lijkt me toch niet de bedoeling hhaha
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
GroenRook zei:
Heeft iemand wel eens hetzelfde probleem dat na het stampen van ketamine tot poeder.
Dat dit zich weer tot een soort van brokken vormt.
Wanneer je snuift rollen die brokken gewoon weer je neus uit.

lijkt niks te maken te hebben met vocht.

herkenbaar?
Klik om te vergroten...
Hoezo lijkt het niks met vocht te maken te hebben? De luchtvochtigheid is in Nederland keihoog. Dus dan moet je wel bijzondere maatregelen gaan nemen, wil dat geen effect hebben.

Ik denk namelijk dat je hebt opgemerkt dat ketamine hygroscopisch is; wat betekent dat het vocht aantrekt vanuit de lucht 🤓
Dat kan het poeder enigszins kleverig maken, en dus ook verklaren waarom het na verpoederen weer brokken vormt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ik denk namelijk dat je hebt opgemerkt dat ketamine hygroscopisch is; wat betekent dat het vocht aantrekt vanuit de lucht 🤓
Klik om te vergroten...
Ho, ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar wil je beweren dat de luchtvochtigheid in een gemiddelde huiskamer zodanig hoog is dat ketamine op een bordje niet opdroogt als je het een uurtje laat luchten?
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Ho, ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar wil je beweren dat de luchtvochtigheid in een gemiddelde huiskamer zodanig hoog is dat ketamine op een bordje niet opdroogt als je het een uurtje laat luchten?
Klik om te vergroten...
Hier droogde de ketamine uit vloeistof altijd prima op. Ook zonder het op de radiator te leggen. Werden altijd nette mooie kristallen. Het was het merk Ketalar en was Ketamine Hydrochloride vloeistof. Was op de radiator binnen een uurtje wel droog op de lepel.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ho, ik wil niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar wil je beweren dat de luchtvochtigheid in een gemiddelde huiskamer zodanig hoog is dat ketamine op een bordje niet opdroogt als je het een uurtje laat luchten?
Klik om te vergroten...
Je draait het om.

Ik zeg dat ketamine kristallen hygroscopisch zijn en dat die dus een bepaalde mate van luchtvochtigheid aantrekken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Je draait het om.

Ik zeg dat ketamine kristallen hygroscopisch zijn en dat die dus een bepaalde mate van luchtvochtigheid aantrekken.
Klik om te vergroten...
Pssst 🤫 even tussen jou en mij. Niet tegen anderen zeggen maar ik snap dit niet (im not worthy)

trekt luchtvochtigheid aan
Luchtvochtigheid +
h2o erbij
Meer water
Vochtiger

Ik voel me zo dom en in de weg. Zet me maar bij het grofvuil, waar ik hoor 🤪
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Pssst 🤫 even tussen jou en mij. Niet tegen anderen zeggen maar ik snap dit niet (im not worthy)

trekt luchtvochtigheid aan
Luchtvochtigheid +
h2o erbij
Meer water
Vochtiger

Ik voel me zo dom en in de weg. Zet me maar bij het grofvuil, waar ik hoor 🤪
Klik om te vergroten...
Nouja ketamine.HCl is niet zó hygroscopisch dat het niet kan kristalliseren.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet niet of ketamine te hotplaten is zoals coke? Als je dat probeert en t helpt is het toch gewoon vocht
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik stamp mijn keta altijd fijn en heb dit nog nooit gezien.

Met miauw heb ik dit echter wel, dat kleeft altijd aan elkaar en je kan het nooit echt poeder noemen, terwijl dat net als keta ook een kristal is.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Pssst 🤫 even tussen jou en mij. Niet tegen anderen zeggen maar ik snap dit niet (im not worthy)

trekt luchtvochtigheid aan
Luchtvochtigheid +
h2o erbij
Meer water
Vochtiger

Ik voel me zo dom en in de weg. Zet me maar bij het grofvuil, waar ik hoor 🤪
Klik om te vergroten...

Met wat keta ben je niet dom en zeker niet in de weg. :blushing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."