#1
Yes.Van een vliegenzwam?
Yes.Van een vliegenzwam?
Ho, vergissing, ik heb alleen DOC en DOB geprobeerd. Allemaal erg leuk, ik weet niet vveel meer alleen dat het ontzettend stimulerend is en heel fel en overweldigend kan zijn. En het duurde verdomde lang. Ik ga eens in mijn notities lezen wat ik voor dosering had. Volgen mij was DOB beduidend sterker.
Je lult. Dit kan niet waar zijn. Echt? Alpha-methyltryptamine? Daar heb ik ooit een tablet van 30 mg van genomen, gebeurde niet zo veel.
https://drugsforum.nl/threads/doc-en-amt-advies-en-ervaringen.69089/
In een ander topic zei ik dit:
Daarna niet besproken in het topic, maar ik heb daarna nog wel verschillende ervaringen opgedaan met DOC en DOB, maar met aMT niet meer. Maar holy shit waarom is dat zo gevaarlijk dan? Heeft dat te maken met het proces van enzymen monoamineoxidasesterase (MAO)?
Zal eens opzoeken wat ik nog kan vinden want wat ik weet allee nog dat DOC en DOB ontzetted lang en stimulerend waren, maar wel interessant. Weet ook de dosering niet meer. Hier ga ik op terug komen.
Alpha-methyltryltamine is een MAOI op zichzelf.Ho, vergissing, ik heb alleen DOC en DOB geprobeerd. Allemaal erg leuk, ik weet niet vveel meer alleen dat het ontzettend stimulerend is en heel fel en overweldigend kan zijn. En het duurde verdomde lang. Ik ga eens in mijn notities lezen wat ik voor dosering had. Volgen mij was DOB beduidend sterker.
Je lult. Dit kan niet waar zijn. Echt? Alpha-methyltryptamine? Daar heb ik ooit een tablet van 30 mg van genomen, gebeurde niet zo veel.
https://drugsforum.nl/threads/doc-en-amt-advies-en-ervaringen.69089/
In een ander topic zei ik dit:
Daarna niet besproken in het topic, maar ik heb daarna nog wel verschillende ervaringen opgedaan met DOC en DOB, maar met aMT niet meer. Maar holy shit waarom is dat zo gevaarlijk dan? Heeft dat te maken met het proces van enzymen monoamineoxidasesterase (MAO)?
Zal eens opzoeken wat ik nog kan vinden want wat ik weet allee nog dat DOC en DOB ontzetted lang en stimulerend waren, maar wel interessant. Weet ook de dosering niet meer. Hier ga ik op terug komen.


Ik heb het wel eens gedaan. Was suuper chill om thuis muziek te luisteren. Gewoon een beetje liggen en in totale accepterende bliss in de. muziek te verdwijnen 6 uur lang.Ik weet niet of het zeldzaam is in NL, ik ben het i.i.g. nog nooit tegen gekomen op de markt, maar ik zou nog wel eens MDA willen proberen.
Is het dan ook echt waar dat je een beetje een trip effect hebt? het lijkt me juist zo chill dat het niet energiek is, ben niet echt een fan van energieke drugs in een thuis setting. Ik moet echt nog eens kijken of ik het kan verkrijgen hahaIk heb het wel eens gedaan. Was suuper chill om thuis muziek te luisteren. Gewoon een beetje liggen en in totale accepterende bliss in de. muziek te verdwijnen 6 uur lang.
Het is lang niet zo energiek als MDMA, maar dat maakt het thuis wel fijn.
Ik herinner me deze aflevering van drugslab.Is het dan ook echt waar dat je een beetje een trip effect hebt? het lijkt me juist zo chill dat het niet energiek is, ben niet echt een fan van energieke drugs in een thuis setting. Ik moet echt nog eens kijken of ik het kan verkrijgen haha
Hier lijkt het gewoon op MDMA maar het werkt langer, als je de comments leest lees je wel dingen terug van tippy effecten maar met hogere doseringen.Ik herinner me deze aflevering van drugslab.
Hier gebruikt hij mda.
Geen idee of dit echt is maar hij ziet er wel begaaid uit.
Kan het zijn dat 5-apb de analoog is van mda?
Nee het psychedelische valt echt wel mee. Ik heb hoogstens een schaduw licht zien deinen, maar dan moest ik wel echt opletten.Is het dan ook echt waar dat je een beetje een trip effect hebt? het lijkt me juist zo chill dat het niet energiek is, ben niet echt een fan van energieke drugs in een thuis setting. Ik moet echt nog eens kijken of ik het kan verkrijgen haha
Heb zelf nog maar 1x XTC/MDMA gedaan dus nooit meegemaakt, wel veel verhalen gehoord indd, maar dan hadden die mensen ook echt wel veels te veel op in een avondNee het psychedelische valt echt wel mee. Ik heb hoogstens een schaduw licht zien deinen, maar dan moest ik wel echt opletten.
MDMA is zelf ook wel psychedelisch. Hele volksstammen zien statafels in het niks oplossen. Bij MDA heb ik zoiets niet gehad.
MDAi is anders ook best rustig en ontspannend.Nee het psychedelische valt echt wel mee. Ik heb hoogstens een schaduw licht zien deinen, maar dan moest ik wel echt opletten.
MDMA is zelf ook wel psychedelisch. Hele volksstammen zien statafels in het niks oplossen. Bij MDA heb ik zoiets niet gehad.
Oh maar die vond ik wel veel helderder. MDA geeft wel echt een zware roes zeg maar.MDAi is anders ook best rustig en ontspannend.
Ik voelde erg weinig verschil tussen amf en metamf maar k betwijfel of ik niet gewoon ben geflest. De dealers zeiden het is MDA maar dat weet je natuurlijk nooit.Ik heb het wel eens gedaan. Was suuper chill om thuis muziek te luisteren. Gewoon een beetje liggen en in totale accepterende bliss in de. muziek te verdwijnen 6 uur lang.
Het is lang niet zo energiek als MDMA, maar dat maakt het thuis wel fijn.
Nouja ik merkte wel flink verschil tussen die drie middelen. Ik heb nooit een blinde test gedaan maar ik denk wel dat ik ze van elkaar zou kunnen onderscheiden.Ik voelde erg weinig verschil tussen amf en metamf maar k betwijfel of ik niet gewoon ben geflest. De dealers zeiden het is MDA maar dat weet je natuurlijk nooit.
Voor een feestje vond ik het top. Lekker prosociaal maar niet zo klef.Die MDAi zou ik nog wel eens willen doen, ik bedoel aminoindane, die heb ik nog nooit eerder ontmoet.
Je komt het zeer zelden tegen, tot 1992 was het makkelijk te krijgen maar bijna iedereen gaf de voorkeur aan MDMA.Ik weet niet of het zeldzaam is in NL, ik ben het i.i.g. nog nooit tegen gekomen op de markt, maar ik zou nog wel eens MDA willen proberen.
Je kunt MDA makkelijk op het darknet vindenJe komt het zeer zelden tegen, tot 1992 was het makkelijk te krijgen maar bijna iedereen gaf de voorkeur aan MDMA.
Af en toe is er een batch kristallen in omloop maar het is echt goed zoeken.
Ik weet niet in welke kringen het gebruikt wordt, in ieder geval niet in de gay scene. (als het er was hadden ze het wel genomen want gays nemen alles)
Mensen die het van vroeger kennen?
Thuis?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."