Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsObscure / zeldzame drugs

Obscure / zeldzame drugs

62 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Nee het psychedelische valt echt wel mee. Ik heb hoogstens een schaduw licht zien deinen, maar dan moest ik wel echt opletten.
MDMA is zelf ook wel psychedelisch. Hele volksstammen zien statafels in het niks oplossen. Bij MDA heb ik zoiets niet gehad.
Klik om te vergroten...

Ik heb getestte MDA (zelf naar testcentrum gebracht) van 80% zuiverheid. Staat ook ergens dit jaar op de planning :).

Verder van de tegenwoordig zeldzame dingen heb ik hier en daar nog wat gevonden, weet niet of ze allemaal zeldzaam zijn. Heb namelijk weinig rondgesnuffeld in de wondere wereld van drugs de afgelopen tijd:

MXE
N,n-DMT
4-fluoramfetamine
4-mmc
MDA
Hele rits 2c's. (Kreeg een soort verzamelsetje met een stuk of 7 verschillende)

Hier ook nog weleens stiekem het verlangen om een testsessie met d,l-methylamfetamine te doen. Had vroeger namelijk pep, daar liep je met 1 lijntje (+-50mg) er als een soort zombie/holbewoner bij met enorme pupillen en je stond superstrak. Ook voelde het aan als een soort roes van gezelligheid en heel veel praten, af en toe tintelingen over het lichaam die heerlijk aanvoelden. Je kon dan zeg maar niet verbergen ook niet met 1 lijntje dat je iets tot je genomen had haha, het was dan een lijn en enjoy the ride haha.

Geen idee hoe zeldzaam d,l-methylamfetamine is, wel gezien dat het op het darkweb wordt aangeboden, maar ben daar niet heel erg thuis in.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een keer 4C-D gebruikt, een stof waar je bijzonder weinig ervaringen etc over vindt,
en nu lees ik op een site van een vendor dat er ook 4C-E verkocht wordt, waar eigenlijk vrijwel niets over bekend is.
Maar beiden kosten ontzettend veel, en ik zou ze ook niet opnieuw kopen.
Om het effect van 4C-D te omschrijven (op een dosis van ongeveer 150mg) gaf dit het zelfde gevoel als 2C-B of 2C-D, maar minder visueel en een meer stoned gevoel.
L
Lost In MusikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb best ruime ervaring met MDA, zowel uit Nederland (in pilvorm) als kristallen uit Canada.

Persoonlijk vond ik dit altijd fijner als MDMA, heftiger en zeker psychedelischer.

Helaas waren de katers flink, en de laatste keer (jaren geleden) was de kater dusdanig erg dat ik het restant door de wc heb gespoeld.

Stiekem nu wel een beetje spijt van want ik heb enorm genoten van dit stofje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."