Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStructuurformules raden

Structuurformules raden

471 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Hardcore_frk ,
Gewoon omdat ik nu nieuwsgierig geworden was
(What's in a name 😁)

De krachtigste cannabinoïde ter wereld

Tijdens het onderzoek werd het bindende vermogen van THCP aan cannabinoïde receptoren (receptoren) getest en bleek het 33 keer sterker te binden aan de CB1-receptor dan THC en aan de CB2-receptor 6 keer sterker dan THC, waardoor het de krachtigste is natuurlijke cannabinoïde (phytocannabinoïde).

In feite is de kracht van THCP's hechting aan cannabinoïde-receptoren vergelijkbaar met die van de krachtigste synthetische cannabinoïden, maar de structuur is bijna identiek aan die van natuurlijke THC

😶
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Kut Google misleidt me dus....weeral. 🤔
Klik om te vergroten...
Achja, of het je nu instant psychotisch maakt of instant psychotisch maakt, maakt dan ook niet uit!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
@Hardcore_frk ,
Gewoon omdat ik nu nieuwsgierig geworden was
(What's in a name 😁)

De krachtigste cannabinoïde ter wereld

Tijdens het onderzoek werd het bindende vermogen van THCP aan cannabinoïde receptoren (receptoren) getest en bleek het 33 keer sterker te binden aan de CB1-receptor dan THC en aan de CB2-receptor 6 keer sterker dan THC, waardoor het de krachtigste is natuurlijke cannabinoïde (phytocannabinoïde).

In feite is de kracht van THCP's hechting aan cannabinoïde-receptoren vergelijkbaar met die van de krachtigste synthetische cannabinoïden, maar de structuur is bijna identiek aan die van natuurlijke THC

😶
Klik om te vergroten...
De HU 210 cannabinoide is bijvoorbeeld meer dan 100 keer zo sterk als natuurlijke THC in de cannabisplant.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
Bekijk bijlage 27577
Klik om te vergroten...
4-BrMC?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardcore_frk zei:
De HU 210 cannabinoide is bijvoorbeeld meer dan 100 keer zo sterk als natuurlijke THC in de cannabisplant.
Klik om te vergroten...
Maar HU-210 is synthetisch neem ik aan?
Hardcore_frk zei:
Maar die synthetische cannaboïden zullen ook (voornamelijk) op de cannaboïdereceptoren binden. Maar blijkbaar is dan toch iets dat het gevaarlijk maakt. Volgens mij is dat voornamelijk de extreem sterkere binding die langduriger wordt aangegaan, waardoor mensen helemaal gek worden. Maar ik heb ook wel van dodelijke overdoseringen gehoord, dus dat snap ik dan weer niet helemaal eigenlijk..
Klik om te vergroten...
Groot verschil je ook, wanneer je cannabis rookt rook je niet alleen THC, maar mogelijk tientallen verschillende cannabinoiden (welke/concentraties ligt aan de strain en groeiomstandigheden) en terpenen die mogelijk bijdragen aan het effect en zeker aan de toxiciteit.
Wanneer je een synthetische cannabinoïde rookt (of eet, ROA maakt ook uit voor de toxiciteit) is deze waarschijnlijk puur over willekeurig plantmateriaal verspreid door een shitty RC-lab 😅
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flualhamdulillam zei:
Maar HU-210 is synthetisch neem ik aan?

Groot verschil je ook, wanneer je cannabis rookt rook je niet alleen THC, maar mogelijk tientallen verschillende cannabinoiden (welke/concentraties ligt aan de strain en groeiomstandigheden) en terpenen die mogelijk bijdragen aan het effect en zeker aan de toxiciteit.
Wanneer je een synthetische cannabinoïde rookt (of eet, ROA maakt ook uit voor de toxiciteit) is deze waarschijnlijk puur over willekeurig plantmateriaal verspreid door een shitty RC-lab 😅
Klik om te vergroten...
Jup. Zeker synthetisch. Weed does not kill!

Hier een stukje uit een onderzoek:

Er zijn geen officiële onderzoeken uitgevoerd naar de effecten van synthetische cannabinoïden op mensen (zoals vaak het geval is bij illegale en potentieel giftig verbindingen);[43] Er zijn echter gebruikersrapporten en de effecten die worden ervaren door patiënten die medische zorg zoeken na het gebruik van synthetische cannabinoïden, gepubliceerd. Elk van de vele verschillende synthetische cannabinoïden kan verschillende effecten hebben bij verschillende doseringen. De CDC beschreven overdoses van synthetische cannabinoïden tussen 2010 en 2015 en van de 277 patiënten met overdosis drugs die synthetische cannabinoïden als enige agent rapporteerden, meldde 66,1% problemen in de centraal zenuwstelsel (bijv. agitatie, coma, toxische psychose), Meldde 17% cardiovasculair problemen (bijv. tachycardie, bradycardie), 7,6% gerapporteerd pulmonaal problemen (waarvan 5,4% had ademhalingsdepressie), en 4% meldde acuut nierletsel.[44] Er zijn ook meldingen geweest van een sterke dwang om opnieuw te doseren, ontwenningsverschijnselen, en aanhoudende hunkering tot een week na inname van synthetische cannabinoïden, wat aangeeft dat synthetische cannabinoïden mogelijk meer zijn verslavend dan marihuana.[8]
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Jup. Zeker synthetisch. Weed does not kill!

Hier een stukje uit een onderzoek:

Er zijn geen officiële onderzoeken uitgevoerd naar de effecten van synthetische cannabinoïden op mensen (zoals vaak het geval is bij illegale en potentieel giftig verbindingen);[43] Er zijn echter gebruikersrapporten en de effecten die worden ervaren door patiënten die medische zorg zoeken na het gebruik van synthetische cannabinoïden, gepubliceerd. Elk van de vele verschillende synthetische cannabinoïden kan verschillende effecten hebben bij verschillende doseringen. De CDC beschreven overdoses van synthetische cannabinoïden tussen 2010 en 2015 en van de 277 patiënten met overdosis drugs die synthetische cannabinoïden als enige agent rapporteerden, meldde 66,1% problemen in de centraal zenuwstelsel (bijv. agitatie, coma, toxische psychose), Meldde 17% cardiovasculair problemen (bijv. tachycardie, bradycardie), 7,6% gerapporteerd pulmonaal problemen (waarvan 5,4% had ademhalingsdepressie), en 4% meldde acuut nierletsel.[44] Er zijn ook meldingen geweest van een sterke dwang om opnieuw te doseren, ontwenningsverschijnselen, en aanhoudende hunkering tot een week na inname van synthetische cannabinoïden, wat aangeeft dat synthetische cannabinoïden mogelijk meer zijn verslavend dan marihuana.[8]
Klik om te vergroten...
Snap niet waarom mensen t uberhaupt zouden uitproberen
In een land waar je genoeg wietsoortjes kunt halen/kweken😍
Fuck synthetic cannaboids
Just smoke a fat pound of grass and fall down om your ass faster then a fat chick who sat down to fast
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wordt er nog wel een beetje structuur geraad in de house? Jullie weten dat mijn penis kromtrekt van off-topic gestammel. 🍆 :chickenhead:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Snap niet waarom mensen t uberhaupt zouden uitproberen
Klik om te vergroten...
Zelfde reden waarom mensen elke andere drug willen uitproberen 😉
Ik snap het wel, maar synthetische cannabinoiden geven volgensmij zelden een gewenst effect… Veel te risky om mee te spelen, imo! Veel beter dan wiet zal het vaak niet zijn… Maar mensen verwachten natuurlijk een ‘super sterke wiet’ ofzo…
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
96676221-21D1-4C9D-8475-E0F2F3E6520A.png
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Snap niet waarom mensen t uberhaupt zouden uitproberen
In een land waar je genoeg wietsoortjes kunt halen/kweken😍
Fuck synthetic cannaboids
Just smoke a fat pound of grass and fall down om your ass faster then a fat chick who sat down to fast
Klik om te vergroten...
Eens. Het enge is wel dat het inmiddels al in enige samples op Nederlandse coffeeshopwiet is aangetroffen..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardcore_frk zei:
Eens. Het enge is wel dat het inmiddels al in enige samples op Nederlandse coffeeshopwiet is aangetroffen..
Klik om te vergroten...
Hoeee!? Wie verzint het… Dit is toch in geen enkel opzicht een goed idee? Ook economisch gezien is het een domme beslissing…
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
Hoeee!? Wie verzint het… Dit is toch in geen enkel opzicht een goed idee? Ook economisch gezien is het een domme beslissing…
Klik om te vergroten...
Nee, hoor. Je gooit je wiettoppen eerst door de zeef. Je vangt de skuff op en perst er hasj van.

Dan hou je wiettoppen zonder trichomen (waar de THC in zit) over. Beetje synthetische meuk eroverheen sprayen en je kan het weer als volwaardige wiet verkopen. Dus dan heb je hasj én wiet.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore_frk zei:
4-BrMC?
Klik om te vergroten...
Chemisch gezien is dit volgens mij correct. Maar nog nooit van gehoord. Bestaat het? Ik weet dat jij nogal goed bent met Photoshop namelijk..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hardcore_frk zei:
Nee, hoor. Je gooit je wiettoppen eerst door de zeef. Je vangt de skuff op en perst er hasj van.

Dan hou je wiettoppen zonder trichomen (waar de THC in zit) over. Beetje synthetische meuk eroverheen sprayen en je kan het weer als volwaardige wiet verkopen. Dus dan heb je hasj én wiet.
Klik om te vergroten...
Ah ja tuurlijk, slim! Had ik niet over nagedacht… Schandalig, maarja dat is een gevolg van het huidige beleid 🤷🏻‍♂️
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore_frk zei:
Chemisch gezien is dit volgens mij correct. Maar nog nooit van gehoord. Bestaat het? Ik weet dat jij nogal goed bent met Photoshop namelijk..
Klik om te vergroten...
Yes het bestaat zeker. Als het chemisch gezien correct is, bestaat het 😜 Het is alleen niet zo recreatief volgensmij.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
4-Bromomethcathinone is de volledige naam. 4-BMC.

4-CMC is trouwens 4-Cholomethcathinone.

Scheikunde is zo simpel eigenlijk. Helaas is de praktijk wat ingewikkelder, haha!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
Overigens wil ik wel even vermelden dat ik GEEN verstand heb van molecuul structuren dus ik graaf in mijn hoofd naar de soorten die ik ken, en die zoek ik op.


Respect voor de slimmeriken!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 31523
Klik om te vergroten...
8740AC11-201E-4739-B25D-692A7471024D.gif
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rotjoch zei:
Bekijk bijlage 31525
Klik om te vergroten...

bestcry-sad.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...24
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."