Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor lichamelijke klachten van 3mmc ervaren jullie?

Wat voor lichamelijke klachten van 3mmc ervaren jullie?

43 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
Verander bij snuiven altijd in een totale babbelbox... een soort van Beavis aan de leugendetector.
Klik om te vergroten...
Haha, zeer herkenbaar. Raaaatelen echt. 😅 Verder slaap ik dus gek genoeg juist best goed op 3mmc, als ik er een nachtje op ben wezen stappen. Moet ik inderdaad wél zorgen dat ik niet een uur voor het naar huis gaan nog bijpak. Maar aangezien ik zo'n slechte slaper ben, heb ik mezelf dat wel écht opgelegd. En eigenlijk slaap ik dan meestal wel lekker.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Extreem droge neus de nacht/dag erna is ook wel erg storend.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
gabbertje2766 zei:
Lichamelijke klachten die ik ervaar :
- Flinke ademhaling
- Hartkloppingen
- Extreem droge mond
- Extreem veel hoesten en slijm spugen
- Niet altijd kunnen plassen (als vrouw zijnde)
- Bij te veel visueel, telefoon wazig zien, scheel kijken, dingen groter of kleiner zien en gedetailleerd
- Cravings, alleen op het feestje zelf gelukkig! Thuis denk ik er totaal niet aan en geen behoefte aan. Maar op n feest sta ik toch om t half uur te punten 🥲🥲
Klik om te vergroten...
O ja, het niet kunnen plassen (maar wel de hele tijd moeten) is er inderdaad ook eentje, maar goed, dat heb ik bij andere drugs ook vaak.
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi allemaal,
Wat voor klachten van 3mmc ervaren jullie? Ik gebruik het nu een ruim jaar behoorlijk veel en ben benieuwd of ik dingen van jullie herken of de enige ben met sommige dingen :)
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lichamelijk vrijwel (nog) niet maar psychische klachten merk ik wel. Ik ben daar sowieso gevoelig voor en heb daar ook een verleden mee, maar ik merk dat de 3mmc het erg versterkt.

Herkenbaar voor jou?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Krampen, spierpijn, obstipatie, erectie problemen en de niet normale drang om bij te nemen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anunnaki zei:
Krampen, spierpijn, obstipatie, erectie problemen en de niet normale drang om bij te nemen.
Klik om te vergroten...
Cravings heb ik ook ontzettend veel last van…

Gebruik je vaak?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Torchic zei:
Cravings heb ik ook ontzettend veel last van…

Gebruik je vaak?
Klik om te vergroten...
Ik neem nu geen 3mmc nee, ook geen lange periodes gebruikt verder.

Wel ervaring mee en verslaafd aan dexamfetamine, moet zeggen dat het allebei qua lichamelijke bijwerkingen compleet overeen kwam, en ook qua effect.
De cravings van 3mmc schrok ik wel erg van want ik dacht dat het niet erger kon dan wat ik al had, dat heeft me er ook van weerhouden om het ooit weer te gebruiken. Spijtig om te horen dat je er zo'n last van hebt.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anunnaki zei:
Ik neem nu geen 3mmc nee, ook geen lange periodes gebruikt verder.

Wel ervaring mee en verslaafd aan dexamfetamine, moet zeggen dat het allebei qua lichamelijke bijwerkingen compleet overeen kwam, en ook qua effect.
De cravings van 3mmc schrok ik wel erg van want ik dacht dat het niet erger kon dan wat ik al had, dat heeft me er ook van weerhouden om het ooit weer te gebruiken. Spijtig om te horen dat je er zo'n last van hebt.
Klik om te vergroten...
Ah ik snap het! Ja het is echt heel vervelend, ik gebruik gelukkig alleen in de weekenden maar dan ben ik vaak wel gelijk het hele weekend wakker dus het is wel echt problematisch. Maar die cravings zijn zo sterk inderdaad! Verstandig dat je daardoor het niet vaker bent gaan gebruiken. Wou dat ik dat ook had gedaan eerlijk gezegd…
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Torchic zei:
Ah ik snap het! Ja het is echt heel vervelend, ik gebruik gelukkig alleen in de weekenden maar dan ben ik vaak wel gelijk het hele weekend wakker dus het is wel echt problematisch. Maar die cravings zijn zo sterk inderdaad! Verstandig dat je daardoor het niet vaker bent gaan gebruiken. Wou dat ik dat ook had gedaan eerlijk gezegd…
Klik om te vergroten...
Voel je niet te slecht, ik ben ondertussen wel in de macht van dex dus het heeft me verder niks geholpen qua verslaving hahaha.

Dat sluipt er gewoon in en ik denk dat dat iedereen wel kan overkomen helemaal als je al niet goed in je vel zit.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
ik gebruik gelukkig alleen in de weekenden maar dan ben ik vaak wel gelijk het hele weekend wakker dus het is wel echt problematisch.
Klik om te vergroten...
Ik vind de avonden ook altijd het moeilijkst, optijd stoppen heb ik altijd al moeite mee gehad.

Dan voel je het lekker uitwerken s'avonds laat en word je weer niet normaal depressief en dan worden de cravings wel 100x erger 😂😭
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anunnaki zei:
Ik vind de avonden ook altijd het moeilijkst, optijd stoppen heb ik altijd al moeite mee gehad.

Dan voel je het lekker uitwerken s'avonds laat en word je weer niet normaal depressief en dan worden de cravings wel 100x erger 😂😭
Klik om te vergroten...
Ja dat is zo’n drama, iedere keer spreek ik met mezelf af: oke nog een lijntje en dan even roken en dan naar bed. Maar dan kom je weer op de bank terecht, raak je weer verzeilt in je telefoon en dan begint het riedeltje weer opnieuw. Dat is ook de status op dit moment trouwens 😅
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Torchic zei:
Dat is ook de status op dit moment trouwens 😅
Klik om te vergroten...
Ja, dat voelde ik al aan 😂 Vreemd eigenlijk he dat half cravings proberen te verslaan maar je dan toch maar gemakkelijk overgeven. Want stiekem wil je ook wel.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anunnaki zei:
Ja, dat voelde ik al aan 😂 Vreemd eigenlijk he dat half cravings proberen te verslaan maar je dan toch maar gemakkelijk overgeven. Want stiekem wil je ook wel.
Klik om te vergroten...
Klopt, ik heb van mezelf best wel veel doorzettingsvermogen eigenlijk maar op dit vlak geef ik zo gemakkelijk toe. Zoals je zegt, vanbinnen wil je heel graag nog wat nemen en dat stemmetje blijft maar zeuren en zeuren… En zo blijf je in die vicieuze cirkel vastzitten.
K
KaasKiller2000Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lichamelijk heb ik soms wel wat klachten. Vooral dat de huid slechter wordt en nog meer van dat soort kwaaltjes
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#16
KaasKiller2000 zei:
Lichamelijk heb ik soms wel wat klachten. Vooral dat de huid slechter wordt en nog meer van dat soort kwaaltjes
Klik om te vergroten...
Ja zeker die was ik vergeten.

Erg bleek, veel puistjes.. gewichtsverlies.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wie merkt er psychische klachten door het gebruik van 3mmc?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
User7374692 zei:
Hoi allemaal,
Wat voor klachten van 3mmc ervaren jullie? Ik gebruik het nu een ruim jaar behoorlijk veel en ben benieuwd of ik dingen van jullie herken of de enige ben met sommige dingen :)
Klik om te vergroten...
Verander bij snuiven altijd in een totale babbelbox... een soort van Beavis aan de leugendetector.
K
KaasKiller2000Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Torchic zei:
Wie merkt er psychische klachten door het gebruik van 3mmc?
Klik om te vergroten...
Kun je psychische klachten iets concreter omschrijven?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Afca1200 zei:
Ik merk vooral veel paarse plekken op mijn benen, die niet weggaan. Dit komt denk ik door de vasoncistrictie. Is dit herkenbaar bij jullie?
Klik om te vergroten...
Niet zo heftig als in paarse vlekken, maar m'n handen kleuren wel eens blauwig tijdens stims.

Rook je ook veel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."