#1
Haha, zeer herkenbaar. Raaaatelen echt. 😅 Verder slaap ik dus gek genoeg juist best goed op 3mmc, als ik er een nachtje op ben wezen stappen. Moet ik inderdaad wél zorgen dat ik niet een uur voor het naar huis gaan nog bijpak. Maar aangezien ik zo'n slechte slaper ben, heb ik mezelf dat wel écht opgelegd. En eigenlijk slaap ik dan meestal wel lekker.Verander bij snuiven altijd in een totale babbelbox... een soort van Beavis aan de leugendetector.