Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lichamelijk heb ik soms wel wat klachten. Vooral dat de huid slechter wordt en nog meer van dat soort kwaaltjes"
"Torchic zei: Wie merkt er psychische klachten door het gebruik van 3mmc? Klik om te vergroten... Kun je psychische klachten iets concreter omschrijven?"
"Ben door de pandemie en een enorm toxic relatie, gevoelens en verveling weg gaan snuiven met 4mmc. Door de pandemie ging namelijk ook mn bijbaan tijdelijk op pauze, horeca. Steeds weer grenzen verzetten door meer te gebruiken of een extra nacht door te halen. Nu de pandemie eindelijk "voorbij" is, is het wel geminderd. Ook omdat het te veel invloed had op mn werk en studie. Echter als ik weer gebruik kan ik niet meer genieten van het effect. Krijg vooral flashbacks naar de nare periode van wanneer ik veel gebruikte. Heb het na een jaar eigenlijk nog steeds niet kunnen verwerken."
"Misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je voor het gebruik goed gegeten? En was je fris en fruitig toen je begon met het gebruik?"
"Doordat 3mmc de reuptake van dopamine en noradrenaline belemmerd, verhoogd de concentratie van deze neurotransmitters. Dit heeft bijvoorbeeld als gevolg dat de hardslag omhoog gaat, de vaten van de nieren zich verwijden en dat de darmen worden beïnvloed. Oftewel, de nieren scheiden meer vocht uit, waardoor uitdroging kan ontstaan. Ook hebben dopamine en noradrenaline dus invloed op de darmen. Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat het voedsel zich sneller door de darmen manoeuvreert. Dit heeft dan weer als gevolg dat voedingsstoffen niet goed opgenomen konden worden en dat de ontlasting vaak meer water bevat Conclusie, misschien toch nog meer van te voren eten dan je gedaan had. Verder heeft je lichaam misschien teveel ruzie met het stofje, blijf altijd luisteren naar je lichaam. Als de stof niets is voor je lichaam, is het slim om het gewoon links te laten liggen. Kleine toevoeging, serotonine heeft weer een hele andere werking op de nieren dan dopamine. Hierdoor gaat plassen op MDMA vaak lastiger dan speed of 3mmc."
"M'n moeder gebruikt Lyrica voor haar Multiples sclerose (MS), een auto-immuun ziekte. Ze gebruikt het voor haar zenuwpijn en epileptische aanvallen. Waarom zou je dit spul überhaupt recreatief willen gebruiken?"
"Ik ben nu heel benieuwd naar de reden dat je para-methoxy niet gezond vind klinken. Vooral naar de reden hierachter dus. De structuur van MDMA heeft namelijk een dioxy groep. ps. Ik zeg natuurlijk niet dat het gezond zou moeten zijn, want dat zal het zeker niet. Ik neem aan dat dit de stof is waar we het over hebben."
"Neo-Shulginist zei: Nee het gaat om deze stof: Bekijk bijlage 64683 Klik om te vergroten... Als het over deze stof gaat, is de info die gegeven is door @CloudSurfer onjuist. De p staat dus voor phenyl en niet voor para, dus 4-phenylmethcathione. Wat wel raar is, aangezien phenyl vaak wordt afgekort met Ph. Maar ik zie hem inderdaad ook zo bij mijn geliefde vendor"