Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor lichamelijke klachten van 3mmc ervaren jullie?

Wat voor lichamelijke klachten van 3mmc ervaren jullie?

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
EigenwijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jullie last van je tanden toevallig? Ik heb nog nooit een gaatje of andere tand problemen gehad maar wanneer ik nu aan de 3mmc zit (of dex, want die neem ik ook) heb ik echt een raar vervelend gevoel in mn voortanden en hoektanden. Geen vlekken gelukkig. Wel chronisch slaapgebrek, totaal niet productief dus overwerk, dus moe. en vergeetachtig en chaotisch 😂
A
Afca1200Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Miss Bueno zei:
Jullie last van je tanden toevallig? Ik heb nog nooit een gaatje of andere tand problemen gehad maar wanneer ik nu aan de 3mmc zit (of dex, want die neem ik ook) heb ik echt een raar vervelend gevoel in mn voortanden en hoektanden. Geen vlekken gelukkig. Wel chronisch slaapgebrek, totaal niet productief dus overwerk, dus moe. en vergeetachtig en chaotisch 😂
Klik om te vergroten...
Nee man nog nooit last gehad van mn tanden voor/na 3mmc gebruik
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miss Bueno zei:
maar wanneer ik nu aan de 3mmc zit (of dex, want die neem ik ook) heb ik echt een raar vervelend gevoel in mn voortanden en hoektanden
Klik om te vergroten...
Ik neem dagelijks dex en ik heb dat regelmatig maar niet specifiek voortanden en hoektanden, meer overal.

Tis het ergst wanneer ik in bed ga liggen, dan voelt het alsof mn gebit langzaam mn kaak in zakt.
E
EmmaHLid
01-01-2024, 00:00
#4
Torchic zei:
Cravings heb ik ook ontzettend veel last van…

Gebruik je vaak?
Klik om te vergroten...
Cravings is voor mij echt een probleem geworden.
Begon na een 3 daagse festival.
Ik moest elk weekend gebruiken en vind het nu ook chill om savonds een avondje liggend in m'n bed te gebruiken.

Ik moet nog een start maken met beginnen met stoppen.
Want dit is volgens mij al een verslaving en ik wil niet dat ik het straks tijdens werk ga doen.

Tips zijn altijd welkom.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anunnaki zei:
Krampen, spierpijn, obstipatie, erectie problemen en de niet normale drang om bij te nemen.
Klik om te vergroten...
obstipatie heb ik nu echt zwaar, kan al meerdere dagen gwn niet naar wc zwaar kut
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
ikzouhetechtnietweten zei:
obstipatie heb ik nu echt zwaar, kan al meerdere dagen gwn niet naar wc zwaar kut
Klik om te vergroten...
Drink je voldoende water?

Anders kan je ook kokosnootwater (niet melk) halen en wat glijmiddel rond en in de kring spier toebrengen.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Drink je voldoende water?

Anders kan je ook kokosnootwater halen en wat glijmiddel rond en in de kring spier toebrengen.
Klik om te vergroten...
ik probeer wel voldoende water te drinken ja, t komt er gewoon letterlijk niet uit t doet zoveel pijn
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
ikzouhetechtnietweten zei:
ik probeer wel voldoende water te drinken ja, t komt er gewoon letterlijk niet uit t doet zoveel pijn
Klik om te vergroten...
Glijmiddel helpt echt om wondjes te voorkomen en je stoelgang rustig de wc pot in te pletsen. Ook niet forceren, krijg je aambeien van (waar Daflon goed bij helpt). Push, relax, repeat.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Glijmiddel helpt echt om wondjes te voorkomen en je stoelgang rustig de wc pot in te pletsen.
Klik om te vergroten...
hm ja ik ga ff kijken, ga ook ff goeie laxeermiddel halen
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
ikzouhetechtnietweten zei:
hm ja ik ga ff kijken, ga ook ff goeie laxeermiddel halen
Klik om te vergroten...
Misschien beter eentje met olie ipv water, droogt niet zo snel uit. Propyleenglycol met een naadloze spuit pluggen helpt ook goed om alles wat te verzachten daarbinnen.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Misschien beter eentje met olie ipv water, droogt niet zo snel uit. Propyleenglycol met een naadloze spuit pluggen helpt ook goed om alles wat te verzachten daarbinnen.
Klik om te vergroten...
ik ga ff kijken thanks
g
gabbertje2766Lid
01-01-2024, 00:00
#12
User7374692 zei:
Hoi allemaal,
Wat voor klachten van 3mmc ervaren jullie? Ik gebruik het nu een ruim jaar behoorlijk veel en ben benieuwd of ik dingen van jullie herken of de enige ben met sommige dingen :)
Klik om te vergroten...
Lichamelijke klachten die ik ervaar :
- Flinke ademhaling
- Hartkloppingen
- Extreem droge mond
- Extreem veel hoesten en slijm spugen
- Niet altijd kunnen plassen (als vrouw zijnde)
- Bij te veel visueel, telefoon wazig zien, scheel kijken, dingen groter of kleiner zien en gedetailleerd
- Cravings, alleen op het feestje zelf gelukkig! Thuis denk ik er totaal niet aan en geen behoefte aan. Maar op n feest sta ik toch om t half uur te punten 🥲🥲
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Smerig. Ergste drug qua uppers.
altijd misselijkheid, Hoofdpijn en net als bij cocaïne als het uitgewerkt is heb ik het idee van; wat dit het nou echt waard om te gebruiken en geld aan uit te geven? Klote spul. Al zou ik een doos met 100 zakjes gratis krijgen pleur ik t zo weg🤣
L
Louix22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
User7374692 zei:
Hoi allemaal,
Wat voor klachten van 3mmc ervaren jullie? Ik gebruik het nu een ruim jaar behoorlijk veel en ben benieuwd of ik dingen van jullie herken of de enige ben met sommige dingen :)
Klik om te vergroten...
ik gebruik het nu ook al meer als 1 jaar best vaak en veel. En ervaar sinds een tijdje al dat als alles uitgewerkt is, ik misselijk word. Waarschijnlijk omdat ik niks gegeten heb sinds m’n 1e lijn nam ofcourse maar hier had ik in het begin nooit last van. Ook is mn neus natuurlijk echt heel erg beschadigd, sommige plekjes zo erg dat die nooit gaan helen en daardoor vrijwel altijd pijn aan mijn neus heb. Ook is de tolerantie na hoe vaker en langer ik gebruikte echt enorm gestegen waardoor soms snuiven geen eens effect meer had. Verder qua mentale en/of psychische klachten heb ik gelukkig nooit last van! Ben nu ook wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met langdurig gebruik van 3mmc🙂
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Louix22 zei:
ik gebruik het nu ook al meer als 1 jaar best vaak en veel. En ervaar sinds een tijdje al dat als alles uitgewerkt is, ik misselijk word. Waarschijnlijk omdat ik niks gegeten heb sinds m’n 1e lijn nam ofcourse maar hier had ik in het begin nooit last van. Ook is mn neus natuurlijk echt heel erg beschadigd, sommige plekjes zo erg dat die nooit gaan helen en daardoor vrijwel altijd pijn aan mijn neus heb. Ook is de tolerantie na hoe vaker en langer ik gebruikte echt enorm gestegen waardoor soms snuiven geen eens effect meer had. Verder qua mentale en/of psychische klachten heb ik gelukkig nooit last van! Ben nu ook wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met langdurig gebruik van 3mmc🙂
Klik om te vergroten...
Hoe vaak en veel gebruik je dan, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? Minderen is natuurlijk altijd verstandig, maar wellicht goed om de boel eens te slikken ipv snuiven zodat je neus wat rust krijgt.
L
Louix22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Damius zei:
Hoe vaak en veel gebruik je dan, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? Minderen is natuurlijk altijd verstandig, maar wellicht goed om de boel eens te slikken ipv snuiven zodat je neus wat rust krijgt.
Klik om te vergroten...
Daar zit ik inderdaad al even over te twijfelen, alleen weet ik echt niet hoe of wat. T gaat dan m’n 1e keer zijn en ben dan heel huiverig.. 😅En heb al heel veel opgezocht maar weet t nog niet precies. Dus vandaar dat ik dat nog niet geprobeerd heb 🥲
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#17
De enigste klacht die ik ervaar tijdens 3mmc gebruik is een extreem droge mond en keel. Tot op het punt dat slikken echt pijn doet en je tong overal in je mond schuurt. Hydrateren werkt slechts voor +-10 minuten, daarna komt de droge mond gelijk terug.

Iemand die hier tips voor heeft? Lolly's werken wel, maar zijn na 20 minuten best smerig (en je krijg er zon plakbek van). Verder kreeg ik de tip strepsils, dat werkte ook wel maar net zoals bij de lollys zou ik dan continu zon ding in moeten hebben.
L
Louix22Lid
01-01-2024, 00:00
#18
XMR zei:
De enigste klacht die ik ervaar tijdens 3mmc gebruik is een extreem droge mond en keel. Tot op het punt dat slikken echt pijn doet en je tong overal in je mond schuurt. Hydrateren werkt slechts voor +-10 minuten, daarna komt de droge mond gelijk terug.

Iemand die hier tips voor heeft? Lolly's werken wel, maar zijn na 20 minuten best smerig (en je krijg er zon plakbek van). Verder kreeg ik de tip strepsils, dat werkte ook wel maar net zoals bij de lollys zou ik dan continu zon ding in moeten hebben.
Klik om te vergroten...
Weleens geprobeerd je tanden te poetsen? Naast gewoon drinken deed ik dit ook en het hielp mij opzich wel. Sowieso al voor die vieze plak laag en smaak.. Maar had ook wel zeker meer slijm daarna
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Louix22 zei:
Weleens geprobeerd je tanden te poetsen? Naast gewoon drinken deed ik dit ook en het hielp mij opzich wel. Sowieso al voor die vieze plak laag en smaak.. Maar had ook wel zeker meer slijm daarna
Klik om te vergroten...
Gaat lastig op een feest haha
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Verander bij snuiven altijd in een totale babbelbox... een soort van Beavis aan de leugendetector.
Klik om te vergroten...
Haha, zeer herkenbaar. Raaaatelen echt. 😅 Verder slaap ik dus gek genoeg juist best goed op 3mmc, als ik er een nachtje op ben wezen stappen. Moet ik inderdaad wél zorgen dat ik niet een uur voor het naar huis gaan nog bijpak. Maar aangezien ik zo'n slechte slaper ben, heb ik mezelf dat wel écht opgelegd. En eigenlijk slaap ik dan meestal wel lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."