#1
Jullie last van je tanden toevallig? Ik heb nog nooit een gaatje of andere tand problemen gehad maar wanneer ik nu aan de 3mmc zit (of dex, want die neem ik ook) heb ik echt een raar vervelend gevoel in mn voortanden en hoektanden. Geen vlekken gelukkig. Wel chronisch slaapgebrek, totaal niet productief dus overwerk, dus moe. en vergeetachtig en chaotisch 😂