Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn de afkick verschijnselen van 3mmc met innemen van capsules net zo erg/ hetzelfde als bij snuiven? Een vriend van mij is verslaafd aan 3mmc en nog niet van plan te stoppen. Hij snuift altijd en zijn neus is ook vaak stuk. Ik heb hem uitgelegd hoe je capsules kan vullen en hij gebruikt die als zijn neus stuk is. Als hij een dag of 2 niet neemt heeft hij erg last van afkick verschijnselen, maar dan ook echt erg. Zweet aanvallen Onrustigheid Schokken/ spier trekkingen Diaree Noem maar op. Hij wilt afbouwen via capsules op de hoop dat de verschijnselen daar minder van zijn. Iemand ervaring mee of verstand van? Hoor het graag van jullie."
"Hey leden van de forum. Iemand die eens roze redbull xtc heeft gebruikt? Zit zelf niet aan de xtc maar vraag het voor een vriend. Wat vinden jullie van roze redbull. En wat is het verschil met andere xtc pillen. Hoor het graag 😁👍"
"MarcieMarc zei: Daar kun je echt precies helemaal niets over zeggen en misschien nog wel minder. Speculeren is trouwens ook niet toegestaan hier. Testen, testen en nog eens testen is het enige juiste antwoord. De ene batch is de andere niet. En stempels kunnen door diverse pillendraaiers worden gebruikt dus hoeven niet eens van dezelfde "fabriek" te komen. Het is niet echt een trademark oid. Advies: Koop er meerdere tegelijk en breng er 1tje naar het testcentrum. Dan weet je precies hoe sterk hij is en of er geen andere troep in zit. Kans is klein tegenwoordig maar meten is weten. Dan is de kans groot dat de rest van jou aangekochte hoeveelheid ook oké is, geen garantie overigens. Klik om te vergroten... Hoe werkt een test centrum precies. En hoe weet je dat dat 100% anoniem blijft"
"Hoi leden ik wil jullie ideeën graag horen over mijn "probleempje". Ik gebruik nu al meer dan een jaar 3mmc op festivals en ben er nog steeds goed tevreden mee. Alleen op die lange festivals heb ik altijd dat na een uurtje of 9/10 de 3mmc uitbegint te werken en het moeilijk is voor mij om het effect te blijfen voelen met bijnemen. Ik snuif 3mmc en gebruik iets minder dan een gram op ee festival. Ik ben ook aan het experimenteren met capsules. Ik zat er aan te denken om er een andere drugs bij te doen. Ik dacht aan Ecstasy of Mdma. Hebben jullie nog tips of iedeeen. 2e vraag: Het zelfde gerelateerd, maar op een weekend festival ga ik de eerste dag goed op 3mmc. En de 2e dag doet het bijna niks meer voormij gevoel. Zal ik de 2e dag iets anders nemen kwa drugs of. Ik hoor jullie tips graag."
"Torchic zei: Als ik je bericht in een ander topic lees lijkt het me beter voor je om te stoppen met 3-MMC. Je kunt hiervoor na de huisarts om een doorverwijzing te vragen voor verslavingszorg. En gaan combineren met andere stimulanten is niet aan te raden want daar loop je extra gezondheidsrisico’s mee. Ik wens je veel succes!💕 Klik om te vergroten... Mee eens. Ik moet ook zeker stoppen. Drugs neemt zo je leven over. Maar dit jaar maak ik af met een paar mooie festivals. En 2024 word drugs vrij. Heb ook net een nieuwe relatie en hij is geen fan van de drugs. Dus mooie motivatie om te stoppen."
"Tommmy zei: Heb zelfde probleem. 20 jaar geleden voor het laatst gebruikt. Vorige maand paar lijntjes 3 m geprobeerd en nu in 2 weken ongeveer 6 gram en 2 gram coke. Paar uurtjes slaap, heb eigen zaak, vrouw en kinderen die nog niks aan mij merken. Ik gebruik alleen wat ook domweg naar plafond turen inhoudt. Gaat toch ook nergens over. in de hoop je nog paar uurtjes pakt. Moet wel zeggen dat ik van alle Drugs die ik heb getest deze de geiligheid overschrijdt. Echter na paar dagen gebruik wordt de werking gewoon minder maar net genoeg om opnieuw te nemen. Ben er van overtuigd dat ik weer stop, net als vroeger. Denk als je jezelf een hoge druk oplegt( moet stoppen etc.) niet werkt. Naar mij idee moet je dat punt dat je besluit wat te gaan gebruiken overzien en je zinnen op wat anders zetten. Want 1x genomen is bij mij wel een lang eind. Komt goed 😉 Klik om te vergroten... Zelfde hier. Halve gram in een avondje en alleen maar tiktok kijken en random dingen op het internet zoeken. Toen ik probeerde te stoppen met roken kwam ik er achter dat streng zijn voor mezelf niet werkt. Dus ik ga rustig aan stoppen. Met vanaf het nieuwe jaar als mooi start doel. En voor de zomer als een mooi einde met alleen nog festivals. Again. Om niet te streng te zijn."
"Torchic zei: Cravings heb ik ook ontzettend veel last van… Gebruik je vaak? Klik om te vergroten... Cravings is voor mij echt een probleem geworden. Begon na een 3 daagse festival. Ik moest elk weekend gebruiken en vind het nu ook chill om savonds een avondje liggend in m'n bed te gebruiken. Ik moet nog een start maken met beginnen met stoppen. Want dit is volgens mij al een verslaving en ik wil niet dat ik het straks tijdens werk ga doen. Tips zijn altijd welkom."
"Gebruiker13579 zei: Hoi.. Ik trapte er weer in, lekker 3 mmc gebruikt en fijn kunnen schoonmaken en opruimen, het bleef alleen niet bij 1 of 2 sleutelpuntjes. Ik moet morgen redelijk vroeg op en heb net nov iets genomen. Heb nu de drugs zo ver mogelijk weg gelegd en moet nu even m’n best doen om te gaan slapen. Heb al een melatonine pil genomen, maar twijfel of dat gaat werken. Heeft iemand tips, al is het maar klein beetje motivatie groetjes Iemand die 3mmc veel te leuk vindt en daarom ook niet te vaak gebruikt maar nu even wel Klik om te vergroten... Ookal lukt slapen niet. Liggen met je ogen dicht is genoeg rust om een dag door te komen 💪 Alleen opstaan is kut..."