Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"."
"dupont zei: Heh, wie is hier nou het chagrijn? @Mindless geeft je een goede suggestie. Ik denk ook dat jij een drugsprobleem hebt, maar je zou kunnen proberen het te pluggen. Hopen dat je reet niet verstopt raakt Klik om te vergroten... OtherShore zei: Ik ga toch maar even serieus reageren (at my own peril). Miauw kan op verschillende stoffen duiden: 4-mmc, 3-mmc of zelfs 3-cmc. Het kan ook zijn dan het om een hele andere of vervuilde stof gaat (testen?). Dat is belangrijk want sommige stoffen zijn beter te snuiven dan anderen. Daarnaast spelen persoonlijke voorkeuren en de staat van je snuifkanaal een rol. Is je slijmvlies bijvoorbeeld geïrriteerd? Ben je verkouden? De meeste stoffen die ik net opgenoemd heb zijn redelijk goed te snuiven voor de doorgewinterde drugsgebruiker (gezond is anders natuurlijk), maar snuiven is voor deze stoffen niet de ideale ROA. De dosissen liggen vrij hoog waardoor je vrij veel poeder door de snuifkanaal moet halen. Heel hard je neus snuiten maakt het probleem erger (daardoor raken je slijmvliezen geïrriteerd). Je kunt een neusspray gebruiken met zoutoplossing om je neus open te houden — tussendoor even sprayen. Een neusspray met xylometazoline is dan weer wat zwaarder geschut, maar daarmee is het makkelijker om over de grenzen van je lichaam te gaan. Als je neus blijft klagen is het tijd om een andere ROA te zoeken — of te stoppen met gebruiken natuurlijk. (*zucht* nu haalt de TS net zijn of haar oorspronkelijke bericht weg) Klik om te vergroten... thanksss vind het lief dat jij er wel fatsoenlijk op kunt reageren en wilt helpen ☺️"
"User7374692 zei: Hoi allemaal, Wat voor klachten van 3mmc ervaren jullie? Ik gebruik het nu een ruim jaar behoorlijk veel en ben benieuwd of ik dingen van jullie herken of de enige ben met sommige dingen Klik om te vergroten... ik gebruik het nu ook al meer als 1 jaar best vaak en veel. En ervaar sinds een tijdje al dat als alles uitgewerkt is, ik misselijk word. Waarschijnlijk omdat ik niks gegeten heb sinds m’n 1e lijn nam ofcourse maar hier had ik in het begin nooit last van. Ook is mn neus natuurlijk echt heel erg beschadigd, sommige plekjes zo erg dat die nooit gaan helen en daardoor vrijwel altijd pijn aan mijn neus heb. Ook is de tolerantie na hoe vaker en langer ik gebruikte echt enorm gestegen waardoor soms snuiven geen eens effect meer had. Verder qua mentale en/of psychische klachten heb ik gelukkig nooit last van! Ben nu ook wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met langdurig gebruik van 3mmc🙂"
"Damius zei: Hoe vaak en veel gebruik je dan, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen? Minderen is natuurlijk altijd verstandig, maar wellicht goed om de boel eens te slikken ipv snuiven zodat je neus wat rust krijgt. Klik om te vergroten... Daar zit ik inderdaad al even over te twijfelen, alleen weet ik echt niet hoe of wat. T gaat dan m’n 1e keer zijn en ben dan heel huiverig.. 😅En heb al heel veel opgezocht maar weet t nog niet precies. Dus vandaar dat ik dat nog niet geprobeerd heb 🥲"
"XMR zei: De enigste klacht die ik ervaar tijdens 3mmc gebruik is een extreem droge mond en keel. Tot op het punt dat slikken echt pijn doet en je tong overal in je mond schuurt. Hydrateren werkt slechts voor +-10 minuten, daarna komt de droge mond gelijk terug. Iemand die hier tips voor heeft? Lolly's werken wel, maar zijn na 20 minuten best smerig (en je krijg er zon plakbek van). Verder kreeg ik de tip strepsils, dat werkte ook wel maar net zoals bij de lollys zou ik dan continu zon ding in moeten hebben. Klik om te vergroten... Weleens geprobeerd je tanden te poetsen? Naast gewoon drinken deed ik dit ook en het hielp mij opzich wel. Sowieso al voor die vieze plak laag en smaak.. Maar had ook wel zeker meer slijm daarna"
"Hoiii, Misschien kan iemand me hier helpen🙈 al een lange tijd snuif ik af en toe miauw in het weekend, niet eens ieder weekend soms 2/3 weken er tussen. Maar nu valt me op dat de laatste tijd als ik pas een paar lijntjes op heb (4-6ofzo) mijn neus de miauw niet goed meer opneemt , waardoor de werking ook ineens veel minder word. Het is niet dat me neus verstopt of dicht zit de miauw blijft gwn plakken en neemt niet meer op. daardoor is het eigenlijk zonde om door te snuiven omdat ze werking echt shit is.. ik maak alles zo klein mogelijk , zo poederig als mogelijk is, en ik neem niet te grote lijnen in 1 keer. nu is mijn vraag ; kan je hier iets aan doen , zorgen dat je neus de zooi weer beter opneemt ? En is het te voorkomen? Groetjess"