Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en eten

Drugs en eten

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai,

Ik zie topics over specifieke drugs en eten. Maar geen post over het algemeen, dus hierbij mijn topic.

Drugs en eten... iedereen weet dat dit vrijwel niet samen gaat, het lukt gewoon niet, alles is droog, je krijgt het niet weg omdat je weinig speeksel hebt, je hebt gewoonweg geen honger, etc.

Echter, persoonlijk kan ik nog wel eten als ik miauw gebruikt heb, maakt niet uit hoe veel, ik kan alles nog eten. Avonden gehad dat ik na een lijn gewoon een broodje, krentebol, friet op festivals, noem het maar op at.
Keta hetzelfde. smaakt alleen wat viezer door omdat die keta smaak altijd in mn mond blijft hangen.

Met pep, xtc, coke, andere stimulerende middelen, nee. Totaal niet. Dat hoef ik echt niet eens te proberen, krijg het niet weg, zelfs niet met water.
Ook ooit meegemaakt dat iemand een vreetkick kreeg terwijl hij XTC geslikt had? De persoon kon niet stoppen met eten, was zo raar om te zien.

Nu vraag ik me dus af, kunnen jullie met bepaalde middelen in je lichaam ook nog eten? Zo ja, wat? of anders gesteld: Wat krijg je vrijwel altijd weg als je drugs gebruikt hebt? Grappige verhalen over mensen die het hebben geprobeerd zijn ook welkom! laten we dit topic een beetje algemeen proberen te houden.

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vreetkick na een dikke jonko.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Vreetkick na een dikke jonko.
Klik om te vergroten...
Wat grappig is is als ik jonko rook tijdens drugsgebruik krijg ik altijd een vreetkick, maar zie maar eens te eten haha
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelato43 zei:
Wat grappig is is als ik jonko rook tijdens drugsgebruik krijg ik altijd een vreetkick, maar zie maar eens te eten haha
Klik om te vergroten...
Ja okay, snaaikick is denk ik een betere verwoording 😄
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is bij mij ook een bekend verschijnsel inderdaad! Toch is het wel goed om tijdens de high wel iets te eten.

Iets lichts, zoals fruit: aardbeien, mandarijnen, bananen etc is wel handig om op voorraad te hebben. Ook groenten zoals snoeptomaatjes doen het goed als je nul eetlust hebt.

En als je dat niet meer wegkrijgt, kun je ook kiezen voor iets vloeibaars met voedingswaarde. Ik persoonlijk doe dan altijd van die drinkontbijtjes.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er schiet me nog wat te binnen. Vers fruit op 2C-B. Wauw!

Wel ff van te voren schillen en snijden enzo want dat kan nog wel eens lastig worden op de piek :)
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Er schiet me nog wat te binnen. Vers fruit op 2C-B. Wauw!
Klik om te vergroten...
Wat is dat lekker hé... :relaxed:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetalGuy zei:
Wat is dat lekker hé... :relaxed:
Klik om te vergroten...
Ik wist niet wat ik proefde! Echt hemels.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Ik wist niet wat ik proefde! Echt hemels.
Klik om te vergroten...
Dat is op LSD ook zo lekker, met name aardbeien!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Er schiet me nog wat te binnen. Vers fruit op 2C-B. Wauw!

Wel ff van te voren schillen en snijden enzo want dat kan nog wel eens lastig worden op de piek :)
Klik om te vergroten...
Mango op truffels is ook een aanrader!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelato43 zei:
Mango op truffels is ook een aanrader!
Klik om te vergroten...
Ik vond dat met cannabis altijd fijn, maar ik kan me voorstellen dat dat met psilocybine ook fijn is. Dank voor de tip!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond witte druiven echt de shit op truffels en alles wat minty is was lekker met speed. Waterijs met xtc en zure snoepjes na blowen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ape zei:
Ik vond witte druiven echt de shit op truffels en alles wat minty is was lekker met speed. Waterijs met xtc en zure snoepjes na blowen.
Klik om te vergroten...
Jaaaaa, die zure cadillacs waarvan je hele bek samentrekt.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met stimulerende middelen had ik vroeger wel problemen om te eten. Werd dan ook altijd als een geraamte wakker😬 Gelukkig is dat nu wel al beter. Nog steeds geen boterham ofzo maar een reepje chocolade, stroopwafel en pasta (niet te veel) gaat ook wel naar binnen.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kon vroeger ook nooit eten met X of 6apb. Maar dit was meer mentaal omdat iedereen zei; je kan niet eten met die shit op of je krijgt er geen trek van. Hoe meer mensen dit zeggen, hoe meer je het gaat geloven.

Sinds een jaar of 2 neem ik tijdens een feest afstand van m’n vrienden en ga ik even een uurtje alleen op pad. Ik ga langs de eet kraampjes en dwing mijzelf om wat te eten. Vaak met een (veel te dure) fruit smoothie ernaast om soms het een en ander weg te spoelen. De ene keer geniet ik van het eten, de andere keer prop ik het naar binnen.

Maar het helpt mij zeker om alleen op pad te gaan, in plaats van in een groep te zijn die allemaal zeggen; ik wil niet/het gaat niet/ het is vies. Echt een mentaal dingetje.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
1711300142261.png
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vers en koud fruit is heerlijk, witte druiven, water meloen of andere meloenen, smoothies, milkshakes, als je maar rustig aandoet gaat er meestal voldoende naar binnen.
En na mdma/xtc is een licht gebonden bouillon of ander licht soepje echt fantastisch om weer een beetje mens te worden voor ik overstap op coke, en eten toch echt wel lastiger wordt
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gelato43 zei:
Hai,

Ik zie topics over specifieke drugs en eten. Maar geen post over het algemeen, dus hierbij mijn topic.

Drugs en eten... iedereen weet dat dit vrijwel niet samen gaat, het lukt gewoon niet, alles is droog, je krijgt het niet weg omdat je weinig speeksel hebt, je hebt gewoonweg geen honger, etc.

Echter, persoonlijk kan ik nog wel eten als ik miauw gebruikt heb, maakt niet uit hoe veel, ik kan alles nog eten. Avonden gehad dat ik na een lijn gewoon een broodje, krentebol, friet op festivals, noem het maar op at.
Keta hetzelfde. smaakt alleen wat viezer door omdat die keta smaak altijd in mn mond blijft hangen.

Met pep, xtc, coke, andere stimulerende middelen, nee. Totaal niet. Dat hoef ik echt niet eens te proberen, krijg het niet weg, zelfs niet met water.
Ook ooit meegemaakt dat iemand een vreetkick kreeg terwijl hij XTC geslikt had? De persoon kon niet stoppen met eten, was zo raar om te zien.

Nu vraag ik me dus af, kunnen jullie met bepaalde middelen in je lichaam ook nog eten? Zo ja, wat? of anders gesteld: Wat krijg je vrijwel altijd weg als je drugs gebruikt hebt? Grappige verhalen over mensen die het hebben geprobeerd zijn ook welkom! laten we dit topic een beetje algemeen proberen te houden.

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden!
Klik om te vergroten...
Ja met 2cb kan ik nog wel eten. Maar met al die andere uppers is het haast niet te doen. Toch dwing ik mezelf om toch te eten tijdens gebruik. Want brandstof heb je nodig…..
G
GroteSmurfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aan de meeste uppers kan ik altijd wel gemakkelijk eten, het is een kwestie van jezelf er toe zetten. De eerste happen gaan vaak wat moeizaam, maar daarna merk je toch wel dat je lichaam het eten nodig had en gaat het wat makkelijker. Als het echt moeilijk weg te krijgen is neem ik bij elke hap een slokje water.

Het aanbod qua eten op festivals/feesten is de laatste jaren ook een stuk beter geworden, dus meestal ga ik dan voor een pasta want die zijn niet zo droog. Op decibel hadden ze afgelopen jaar poké bowls met zalm en stukjes mango, ze vragen daarvoor wel de hoofdprijs maar het voelde wel gezond (en lekker) gezien de omstandigheden waarin ik toen verkeerde haha.

Nog later op de avond eet ik dan meestal nog 1 of 2 banaantjes en heb thuis ook nog altijd wat vers fruit klaar staan om te eten voor het naar bed gaan.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#20
GroteSmurf zei:
Het aanbod qua eten op festivals/feesten is de laatste jaren ook een stuk beter geworden
Klik om te vergroten...
Ik ga pas sinds vorig jaar naar festivals maar het klopt wel, soms ook keuze uit smoothies, salades en fruit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."