Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en eten

Drugs en eten

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is drinkvoeding zo af en toe niks voor jou?
D
Dominatin2089Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelato43 zei:
Hai,

Ik zie topics over specifieke drugs en eten. Maar geen post over het algemeen, dus hierbij mijn topic.

Drugs en eten... iedereen weet dat dit vrijwel niet samen gaat, het lukt gewoon niet, alles is droog, je krijgt het niet weg omdat je weinig speeksel hebt, je hebt gewoonweg geen honger, etc.

Echter, persoonlijk kan ik nog wel eten als ik miauw gebruikt heb, maakt niet uit hoe veel, ik kan alles nog eten. Avonden gehad dat ik na een lijn gewoon een broodje, krentebol, friet op festivals, noem het maar op at.
Keta hetzelfde. smaakt alleen wat viezer door omdat die keta smaak altijd in mn mond blijft hangen.

Met pep, xtc, coke, andere stimulerende middelen, nee. Totaal niet. Dat hoef ik echt niet eens te proberen, krijg het niet weg, zelfs niet met water.
Ook ooit meegemaakt dat iemand een vreetkick kreeg terwijl hij XTC geslikt had? De persoon kon niet stoppen met eten, was zo raar om te zien.

Nu vraag ik me dus af, kunnen jullie met bepaalde middelen in je lichaam ook nog eten? Zo ja, wat? of anders gesteld: Wat krijg je vrijwel altijd weg als je drugs gebruikt hebt? Grappige verhalen over mensen die het hebben geprobeerd zijn ook welkom! laten we dit topic een beetje algemeen proberen te houden.

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden!
Klik om te vergroten...
Het enige wat ik naar binnen krijg zijn ijsjes, smoothies en een stuk fruit.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Een banaan of zo'n beker fruit probeer ik altijd. Met lange tanden, dat wel. :sweatsmile: Eten is echt werken met drugs op. Maar toch probeer ik het altijd. Krijg er hernieuwde energie van op de avond/nacht zelf en voel me de dag erna minder slecht. Overigens gebruik ik tegenwoordig geen x of m meer, en met 3mmc gaat eten inderdaad een stukje makkelijker. Nog steeds geen feest, maar het lukt.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben een gevorderde junkie: ik kan eten na alles en nog wat. Maar als ik ghb neem dan is mijn vreetkick zo erg is dat zelfs mijn koelkast onrustig wordt van mijn eetlust.
V
VioletLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snoep juist mega veel met drugs op. Spekkies, winegums, mentos van alles. Maar das niet echt eten/ een banaan krijg ik meestal wel weg en ik heb het gevoel dat dat goed werkt aan het einde als ik misselijk wordt tijdens de comedown.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hai,

Ik zie topics over specifieke drugs en eten. Maar geen post over het algemeen, dus hierbij mijn topic.

Drugs en eten... iedereen weet dat dit vrijwel niet samen gaat, het lukt gewoon niet, alles is droog, je krijgt het niet weg omdat je weinig speeksel hebt, je hebt gewoonweg geen honger, etc.

Echter, persoonlijk kan ik nog wel eten als ik miauw gebruikt heb, maakt niet uit hoe veel, ik kan alles nog eten. Avonden gehad dat ik na een lijn gewoon een broodje, krentebol, friet op festivals, noem het maar op at.
Keta hetzelfde. smaakt alleen wat viezer door omdat die keta smaak altijd in mn mond blijft hangen.

Met pep, xtc, coke, andere stimulerende middelen, nee. Totaal niet. Dat hoef ik echt niet eens te proberen, krijg het niet weg, zelfs niet met water.
Ook ooit meegemaakt dat iemand een vreetkick kreeg terwijl hij XTC geslikt had? De persoon kon niet stoppen met eten, was zo raar om te zien.

Nu vraag ik me dus af, kunnen jullie met bepaalde middelen in je lichaam ook nog eten? Zo ja, wat? of anders gesteld: Wat krijg je vrijwel altijd weg als je drugs gebruikt hebt? Grappige verhalen over mensen die het hebben geprobeerd zijn ook welkom! laten we dit topic een beetje algemeen proberen te houden.

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vreetkick na een dikke jonko.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#8
_shikantaza zei:
Vreetkick na een dikke jonko.
Klik om te vergroten...
Wat grappig is is als ik jonko rook tijdens drugsgebruik krijg ik altijd een vreetkick, maar zie maar eens te eten haha
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gelato43 zei:
Wat grappig is is als ik jonko rook tijdens drugsgebruik krijg ik altijd een vreetkick, maar zie maar eens te eten haha
Klik om te vergroten...
Ja okay, snaaikick is denk ik een betere verwoording 😄
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is bij mij ook een bekend verschijnsel inderdaad! Toch is het wel goed om tijdens de high wel iets te eten.

Iets lichts, zoals fruit: aardbeien, mandarijnen, bananen etc is wel handig om op voorraad te hebben. Ook groenten zoals snoeptomaatjes doen het goed als je nul eetlust hebt.

En als je dat niet meer wegkrijgt, kun je ook kiezen voor iets vloeibaars met voedingswaarde. Ik persoonlijk doe dan altijd van die drinkontbijtjes.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er schiet me nog wat te binnen. Vers fruit op 2C-B. Wauw!

Wel ff van te voren schillen en snijden enzo want dat kan nog wel eens lastig worden op de piek :)
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
Er schiet me nog wat te binnen. Vers fruit op 2C-B. Wauw!
Klik om te vergroten...
Wat is dat lekker hé... :relaxed:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetalGuy zei:
Wat is dat lekker hé... :relaxed:
Klik om te vergroten...
Ik wist niet wat ik proefde! Echt hemels.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Ik wist niet wat ik proefde! Echt hemels.
Klik om te vergroten...
Dat is op LSD ook zo lekker, met name aardbeien!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Er schiet me nog wat te binnen. Vers fruit op 2C-B. Wauw!

Wel ff van te voren schillen en snijden enzo want dat kan nog wel eens lastig worden op de piek :)
Klik om te vergroten...
Mango op truffels is ook een aanrader!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gelato43 zei:
Mango op truffels is ook een aanrader!
Klik om te vergroten...
Ik vond dat met cannabis altijd fijn, maar ik kan me voorstellen dat dat met psilocybine ook fijn is. Dank voor de tip!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vond witte druiven echt de shit op truffels en alles wat minty is was lekker met speed. Waterijs met xtc en zure snoepjes na blowen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."