#1
Is drinkvoeding zo af en toe niks voor jou?
Het enige wat ik naar binnen krijg zijn ijsjes, smoothies en een stuk fruit.Hai,
Ik zie topics over specifieke drugs en eten. Maar geen post over het algemeen, dus hierbij mijn topic.
Drugs en eten... iedereen weet dat dit vrijwel niet samen gaat, het lukt gewoon niet, alles is droog, je krijgt het niet weg omdat je weinig speeksel hebt, je hebt gewoonweg geen honger, etc.
Echter, persoonlijk kan ik nog wel eten als ik miauw gebruikt heb, maakt niet uit hoe veel, ik kan alles nog eten. Avonden gehad dat ik na een lijn gewoon een broodje, krentebol, friet op festivals, noem het maar op at.
Keta hetzelfde. smaakt alleen wat viezer door omdat die keta smaak altijd in mn mond blijft hangen.
Met pep, xtc, coke, andere stimulerende middelen, nee. Totaal niet. Dat hoef ik echt niet eens te proberen, krijg het niet weg, zelfs niet met water.
Ook ooit meegemaakt dat iemand een vreetkick kreeg terwijl hij XTC geslikt had? De persoon kon niet stoppen met eten, was zo raar om te zien.
Nu vraag ik me dus af, kunnen jullie met bepaalde middelen in je lichaam ook nog eten? Zo ja, wat? of anders gesteld: Wat krijg je vrijwel altijd weg als je drugs gebruikt hebt? Grappige verhalen over mensen die het hebben geprobeerd zijn ook welkom! laten we dit topic een beetje algemeen proberen te houden.
Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden!
Wat grappig is is als ik jonko rook tijdens drugsgebruik krijg ik altijd een vreetkick, maar zie maar eens te eten hahaVreetkick na een dikke jonko.
Ja okay, snaaikick is denk ik een betere verwoording 😄Wat grappig is is als ik jonko rook tijdens drugsgebruik krijg ik altijd een vreetkick, maar zie maar eens te eten haha
Wat is dat lekker hé...Er schiet me nog wat te binnen. Vers fruit op 2C-B. Wauw!
Ik wist niet wat ik proefde! Echt hemels.Wat is dat lekker hé...![]()
Dat is op LSD ook zo lekker, met name aardbeien!Ik wist niet wat ik proefde! Echt hemels.
Mango op truffels is ook een aanrader!Er schiet me nog wat te binnen. Vers fruit op 2C-B. Wauw!
Wel ff van te voren schillen en snijden enzo want dat kan nog wel eens lastig worden op de piek![]()
Ik vond dat met cannabis altijd fijn, maar ik kan me voorstellen dat dat met psilocybine ook fijn is. Dank voor de tip!Mango op truffels is ook een aanrader!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."