#1
Niks plannen na een avondje miauw, dan hoef je geen wekker te zetten...
Ik kan me hier niks bij voorstellen π Jij slaapt vrolijk door terwijl 4 wekkers tegelijk afgaan? Hoe dan?Ik slaap door 4 wekkers heen en slaap makkelijk 7 tot 8 uur.
Niet gebruiken als je de wekker moet zetten π.
Beste oplossing.
Niet snoozen. Wekker gaat, dan flikflak je het bed uit.
Niet te geloven dat ik de laatste weken elke dag om 8 uur opstond. Had het nooit voor mogelijk gehouden. Goed, een paar dagen heb ik nog een uurtje gepakt, maar dat was in overleg en dat mocht.
De mensen hier zijn zo lief, zo begaan, zo hulpzaam. Ik schaam me bijna voor de goede begeleiding. Dat verdien ik niet, maar eigenlijk wel, maar heb moeite met het aan te nemen.
Smartwatch en telefoon op keihard trillen zetten.Je kan een smartwatch met tril wekker kopen.
Wil er best eentje speciaal voor jou maken hoor xoxoZwaffel extensie los verkrijgbaar?
Ik ben een diepe slaper, ik klik ze niet weg maar ik wordt er helaas gewoon niet wakker van.Ik kan me hier niks bij voorstellen π Jij slaapt vrolijk door terwijl 4 wekkers tegelijk afgaan? Hoe dan?
Of druk je gewoon steeds het alarm weg? Als dat het geval is zou ik je wekker/telefoon op een plaats zetten waar dat niet kan of waar je er in ieder geval voor uit je bed moet komen.
Zwaffel extensie los verkrijgbaar?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."