Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom een lijn of punt?

Waarom een lijn of punt?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was meer van het punten. Lijnen is het zo snel op. 😂
P
Poes2004Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Ik vroeg me dus wat af en kon hier niks over vinden op DF. Dus vandaar deze vraag:
Waarom een lijn nemen als je ook de hoeveelheid van die lijn bijvoorbeeld als punt naar binnen kan snuiven. Is het puur zodat er niet in 1 keer een grote klont je neus in schiet of wat is de reden dat je een lijn maakt?
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#3
L
Perenijsje zei:
Ik heb ook liever lijnen.
Snuift makkelijker en vooral punten nemen met sleutels vind ik echt irritant.
Klik om te vergroten...
Me too... Sowieso met sleutelpunten ligt er vaak meer op de grond dan in mijn neus komt. En dat is natuurlijk eeuwig zonde....
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een lijntje maken, gewoon thuis aan de keukentafel, hotplaten, verpulveren tot ragfijn poeder en lijntjes leggen, is wel een heerlijk ritueel
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Komende dagen doe ik maar een harp aan lijnen en de sleutelbos van Dries Roelvink aan punten. Hoef ik lekker niet te kiezen 🥳
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook liever lijnen.
Snuift makkelijker en vooral punten nemen met sleutels vind ik echt irritant.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
De lijnen die ik vroeger nam daar kan je geen punt van maken. Dan heb je gewoon een bergje poeder die je beter in lijn legt. Gaat makkelijker binnen dan 1 klomp je neus binnen te mikken.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Poes2004 zei:
het puur zodat er niet in 1 keer een grote klont je neus in schiet of wat is de reden dat je een lijn maakt?
Klik om te vergroten...
Ja dat. Soms kan het handiger zijn om een puntje te pakken, op de wc bij een festival bijvoorbeeld.
P
Poes2004Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
De lijnen die ik vroeger nam daar kan je geen punt van maken. Dan heb je gewoon een bergje poeder die je beter in lijn legt. Gaat makkelijker binnen dan 1 klomp je neus binnen te mikken.
Klik om te vergroten...
Oke ja ik maak lijnen wat wel op mijn schepje past (ik heb zo'n metalen schep van pepschep) dus dan vraag ik me af heeft het zin om een lijn te maken of kan ik t net zo goed als punt naar binnen halen?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Puntje is meer om even bij te pakken.
Even die huissleutel dippen en snuifje doen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
StraffeNeel zei:
Ja dat. Soms kan het handiger zijn om een puntje te pakken, op de wc bij een festival bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

Daarom nemen wij op festivals het liefst capsules pep, dat kun je gewoon makkelijk innemen met drinken en werkt lang. En dan hoef je niet moeilijk te doen met stiekem snuiven of elke keer naar de wc lopen.

Vannacht toevallig nieuwe snuifbuizen besteld want die we hadden zijn een tijd geleden kapot gegaan (waren van die bruine glazen buizen)

Nu maar met een opgerold briefje geld, want had nog wel deze maar dat is niet echt praktisch🤣

IMG-20240531-WA0022.jpeg
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijnen. Er gaat niets boven een mooie lijn op een mooie plek.
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdens de periode dat ik heftig in ketamine gebruik zat, kreeg ik het (vage keta) idee dat met een punt, je meer neusslijmvlies "raakt" ten opzichte van een lijn. de snuifbuif gaat richting de holte en zo verdwijnt er meer in je keel. Met een punt in de juiste positie, meer effect XD. Goeie ouwe tijd... Had mezelf wijsgemaakt dat het zo zat, en daardoor merkte ik meer van een punt. Werkt het zo? Waarschijnlijk niet. Wou het wel even met jullie delen:)
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#14
SneeuwStorm zei:
Lijnen. Er gaat niets boven een mooie lijn op een mooie plek.
Klik om te vergroten...
Bijvoorbeeld op een bushalte in België van De Lijn
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#15
StraffeNeel zei:
Bijvoorbeeld op een bushalte in België van De Lijn
Klik om te vergroten...
Ik gun ieder zijn of haar plek.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#16
SneeuwStorm zei:
Lijnen. Er gaat niets boven een mooie lijn op een mooie plek.
Klik om te vergroten...
Daar heb je een punt.
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik doe ook aan de lijn

Pun inteded

Ik vind ook het hele leggen en prutsen eraan leuk om te doen. En geen idee of het klopt, maar heb het gevoel dat het dan geleidelijker in m'n neus komt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."