#1
Was meer van het punten. Lijnen is het zo snel op. 😂
Me too... Sowieso met sleutelpunten ligt er vaak meer op de grond dan in mijn neus komt. En dat is natuurlijk eeuwig zonde....Ik heb ook liever lijnen.
Snuift makkelijker en vooral punten nemen met sleutels vind ik echt irritant.
Ja dat. Soms kan het handiger zijn om een puntje te pakken, op de wc bij een festival bijvoorbeeld.het puur zodat er niet in 1 keer een grote klont je neus in schiet of wat is de reden dat je een lijn maakt?
Oke ja ik maak lijnen wat wel op mijn schepje past (ik heb zo'n metalen schep van pepschep) dus dan vraag ik me af heeft het zin om een lijn te maken of kan ik t net zo goed als punt naar binnen halen?De lijnen die ik vroeger nam daar kan je geen punt van maken. Dan heb je gewoon een bergje poeder die je beter in lijn legt. Gaat makkelijker binnen dan 1 klomp je neus binnen te mikken.
Ja dat. Soms kan het handiger zijn om een puntje te pakken, op de wc bij een festival bijvoorbeeld.

Bijvoorbeeld op een bushalte in België van De LijnLijnen. Er gaat niets boven een mooie lijn op een mooie plek.
Ik gun ieder zijn of haar plek.Bijvoorbeeld op een bushalte in België van De Lijn
Daar heb je een punt.Lijnen. Er gaat niets boven een mooie lijn op een mooie plek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."