Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hé ik heb altijd als ik 3mmc snuif dat het direct in men keel terecht komt. Hoort dat zo of niet?"
"snuivendefapper zei: Dan is je neus van binnen droog, wanneer dat niet het geval is zit er slijm in je neus waar de drugs aan plakt en dan wordt opgenomen in je lichaam. En wanneer het droog is, zoals in jouw geval, dan heeft het niks om aan te plakken en schiet het gelijk door naar je keel. Aangezien die in verbinding zijn met elkaar. Wat je daar aan kan doen is 1/2 minuten voor het snuiven 2 spuitjes zoutoplossing in je neus doen, dan is je neus vochtig van binnen en plakt de drugs aan de plekken waar het hoort te plakken Klik om te vergroten... Maar betekent dat het effect dan ook minder is doordat het in men keel komt?"
"PsyTekz zei: De lijnen die ik vroeger nam daar kan je geen punt van maken. Dan heb je gewoon een bergje poeder die je beter in lijn legt. Gaat makkelijker binnen dan 1 klomp je neus binnen te mikken. Klik om te vergroten... Oke ja ik maak lijnen wat wel op mijn schepje past (ik heb zo'n metalen schep van pepschep) dus dan vraag ik me af heeft het zin om een lijn te maken of kan ik t net zo goed als punt naar binnen halen?"
"Hallo allemaal, Ik vroeg me dus wat af en kon hier niks over vinden op DF. Dus vandaar deze vraag: Waarom een lijn nemen als je ook de hoeveelheid van die lijn bijvoorbeeld als punt naar binnen kan snuiven. Is het puur zodat er niet in 1 keer een grote klont je neus in schiet of wat is de reden dat je een lijn maakt?"
"Goedenavond alle, Even een introductie ik ben kerel van 21 jaar oud en ben best stevig gebouwd. Ik ben 1,90m en 130 kg. Ik gebruik nu al zo'n 4 á 5 jaar 3mmc op festivals en soms in her weekend. Ook heb ik een periode gehad dat ik voor bijna 10 maanden elk weekend 3mmc gebruikte. Tussendoor op afters heb ik wel is ketamine op en zo hier en daar een puntje of een lijntje coke. En ook wel is 4mmc in de begintijden toen dat nog makkelijk te krijgen was. Ik zou zeggen dat ik geen beginner meer ben met drugsgebruik (toch?). Nu heb ik dus nog nooit XTC op en dat zou ik graag willen gaan gebruiken bij Supersized met Koningsdag. Nu is mijn vraag wat is een goede dosis? Ik heb al XTC in huis, laten testen dus de pillen zijn goed. Maar zal ik met een kwart, halve, driekwart of een hele beginnen? Ik bedoel aangezien ik best groot en zwaar ben en al een flinke tolerantie heb voor wat in het neusje gaat wil ik niet te weinig nemen en er niks van merken. Ik zie graag reactie van de ervaren onder ons."