#1
ohja hahaha het voelde als zondag
nouja, dat van donderdag tot nu in ieder geval :P vanavond kom ik niet verder als de jointjes en een benzo denk ik... maar de 2c's & dmt waren dan donderdag.
Al zou ik zweren dat het op n vrijdag was...
Ik dacht echt dat het zonder was![:grin:]()
nouja, dat van donderdag tot nu in ieder geval :P vanavond kom ik niet verder als de jointjes en een benzo denk ik... maar de 2c's & dmt waren dan donderdag.
Al zou ik zweren dat het op n vrijdag was...
Ik dacht echt dat het zonder was
alleen ben ik op en top emo.
en dan weer full time studentje zijn, 6 weken en dan ben ik er vanaf 
