#1
alcohol en salvia, voor de eerste keer. Ik kreeg niet t gewenste effect, volgend weekend nog maar eens proberen
whaha.. serotoninegebrek (de kater) laat je je soms afvragen waar al dat feesten en dat drugsgebruik goed voor is.Spor zei:Weekendje om U tegen te zeggen![]()
Vrijdag:
- 1,5 hoffmann
- 30mg 2c-E
- paar snuifjes ketamine
- veeeeeeel jointjes
- later 20mg temazepam en 10mg oxazepam om te slapen
Zaterdag:
- veeeeeel jontjes :P
- 10mg diazepam
- opium
Zondag:
- veeeeeel jointjes
- sence
- en wie weet.... ?![]()
Drientje zei:Lsd en ienemie beetje pep

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."