Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssneller er nuchter uit zien

sneller er nuchter uit zien

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
sillybillyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoooi iedereen dit is waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik zat te denken en vroeg mij af of er dingen of manieren bestaan om er niet zo verdrugst uit te zien na een paar uurtjes van gebruik. Kan je het op een manier meer verbergen of verminderen?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hangt er vanaf, wat heb je gebruikt? In ieder geval een coole zonnebril :wink:
s
sillybillyLid
01-01-2024, 00:00
#3
plex zei:
Hangt er vanaf, wat heb je gebruikt? In ieder geval een coole zonnebril :wink:
Klik om te vergroten...
4mmc
s
sillybillyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt er vanaf, wat heb je gebruikt? In ieder geval een coole zonnebril
plex zei:
Hangt er vanaf, wat heb je gebruikt? In ieder geval een coole zonnebril :wink:
Klik om te vergroten...
een zonnebril is helaas niet mogelijk
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#5
sillybilly zei:
4mmc
Klik om te vergroten...
Haalbaar:
Bril, of iets wat je hoofd/gezicht minder zichtbaar maakt. En pet zou bijvoorbeeld kunnen omdat je en je hoofd/ogen in de schaduw hebt, en dat je je gezicht van sommige hoeken helemaal niet kan zien. Naar mijn idee is het gezicht hetgeen wat het meest misvormd is door drugs. Een cappuccino, zelfde idee als pet. Een cappuccino bedekt ook nog eens je kaken een beetje.

Verder niet aan een stuk doorpraten, niet al te veel om je heen kijken. Gedraag je eigenlijk zoveel mogelijk zoals de mensen om je heen.
s
sillybillyLid
01-01-2024, 00:00
#6
plex zei:
Haalbaar:
Bril, of iets wat je hoofd/gezicht minder zichtbaar maakt. En pet zou bijvoorbeeld kunnen omdat je en je hoofd/ogen in de schaduw hebt, en dat je je gezicht van sommige hoeken helemaal niet kan zien. Naar mijn idee is het gezicht hetgeen wat het meest misvormd is door drugs. Een cappuccino, zelfde idee als pet. Een cappuccino bedekt ook nog eens je kaken een beetje.

Verder niet aan een stuk doorpraten, niet al te veel om je heen kijken. Gedraag je eigenlijk zoveel mogelijk zoals de mensen om je heen.
Klik om te vergroten...
thanks voor de tips alleen kan ik niks van dit doen want ik moet werken in een winkel
s
sillybillyLid
01-01-2024, 00:00
#7
plex zei:
Oh, bedenk me nu nog wat. Je zou (extreem) dikke/ruime kleding aan kunnen doen zodat mensen al die kleine bewegingen minder kunnen zien.


Oei, hoe laat moet je beginnen?
Klik om te vergroten...
9:30 maar het probleem zit echt meer bij mn gezicht
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh, bedenk me nu nog wat. Je zou (extreem) dikke/ruime kleding aan kunnen doen zodat mensen al die kleine bewegingen minder kunnen zien die je dan maakt.

sillybilly zei:
thanks voor de tips alleen kan ik niks van dit doen want ik moet werken in een winkel
Klik om te vergroten...
Oei, hoe laat moet je beginnen?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#9
sillybilly zei:
9:30 maar het probleem zit echt meer bij mn gezicht
Klik om te vergroten...
Wanneer heb je voor het laats genomen, hoeveel heb je genomen, via welke ROA?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
JanDeBrandweerman zei:
Heb hetzelfde gehad nachtje wakker door speed en volgende dag niet kunnen werken.
Als het maar een tuigbaantje is is het heus niet het einde van de wereld ben zelfs blij dat ze mij hebben ontslagen achteraf 😂
Klik om te vergroten...

Ik ken iemand die geen zin had in zijn baantje bij de Albert Heijn.
Trok zich zo een halve liter Bavaria open na een avondje doorzakken in de kroeg.
"Zo nu eerst een Bavaria" zei hij tegen de bedrijfsleider tijdens het vullen van de schappen (alcohol afdeling).
Hij kon per direct gaan.

Is allang geleden.
Maar blijft goud :)
s
sillybillyLid
01-01-2024, 00:00
#11
plex zei:
Wanneer heb je voor het laats genomen, hoeveel heb je genomen, via welke ROA?
Klik om te vergroten...
denk anderhalf uur geleden via de neus
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Slaap doet bij mij altijd wonderen. Al is het maar een uur of twee.
P
PoedelkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
proberen te rusten in bed niet persee slapen maar als je kan slapen zou ik da toch een paar uurtjes doen opstaan gaat ook makkelijker gaan dan je denkt je bent dan nog niet vast aan het slapen en dan een koudere douche nemen net niet lauw en als je een meisje bent kan je altijd met make up gaan werken en vooral rustig blijven op u werk zolang ge rustig blijven want als ge gaat paniekeren dat ge denk dat mensen da aan u merken gaat ge gewoon raar beginnen doen 9 op de 10 hebben mensen het nie eens gemerkt
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan heb je op zich nog wel redelijk tijd ook al hangt het heel erg af van je doseringen en of je meerdere keren hebt bijgeplakt. Waarschijnlijk zal je er wat duf uitzien met hangende wenkbrauwen, maar dat duit niet perse op dat je drugs hebt gebruikt. Het is sowieso grotendeels uitgewerkt na die periode. (je hebt 5 1/2 na je laatste keer bijnemen tot je moet werken, nasaal werkt 4MMC C.A. nasaal 4/5 uurtjes), de 4MMC zal dus grotendeels uitgewerkt zijn als je moet werken, je ziet/gedraagt je misschien wat anders maar dat heeft iedereen weleens. Of je moet erg veel genomen hebben, dan is het lastiger.

Probeer je er vooral niet al te druk om te maken, stress is nog het meest opvallend
s
sillybillyLid
01-01-2024, 00:00
#15
plex zei:
Dan heb je op zich nog wel redelijk tijd ook al hangt het heel erg af van je doseringen en of je meerdere keren hebt bijgeplakt. Waarschijnlijk zal je er wat duf uitzien met hangende wenkbrauwen, maar dat duit niet perse op dat je drugs hebt gebruikt. Het is sowieso grotendeels uitgewerkt na die periode. (je hebt 5 1/2 na je laatste keer bijnemen tot je moet werken, nasaal werkt 4MMC C.A. nasaal 4/5 uurtjes), de 4MMC zal dus grotendeels uitgewerkt zijn als je moet werken, je ziet/gedraagt je misschien wat anders maar dat heeft iedereen weleens. Of je moet erg veel genomen hebben, dan is het lastiger.

Probeer je er vooral niet al te druk om te maken, stress is nog het meest opvallend
Klik om te vergroten...
nou kleine update ik sta net op poets mijn tanden en krijg het ineens super heet en val bijna flauw 2 x achter elkaar dus ik ga niet meer werken, ene probleem opgelost maar ik heb dit echt nog nooit gehad
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
sillybilly zei:
nou kleine update ik sta net op poets mijn tanden en krijg het ineens super heet en val bijna flauw 2 x achter elkaar dus ik ga niet meer werken, ene probleem opgelost maar ik heb dit echt nog nooit gehad
Klik om te vergroten...
Ben vooral benieuwd wat je heeft doen besluiten om 4-mmc te nemen, terwijl je weet dat je moet werken.
Lijkt me helemaal geen fijn idee, want dit zit constant in je achterhoofd en ik zou hierdoor minder genieten.
Hoop dat dit een leermoment voor je is.
Verstandig dat je niet gaat werken, hoop dat je werkgever vervanging voor je vindt in de winkel...
s
sillybillyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Ben vooral benieuwd wat je heeft doen besluiten om 4-mmc te nemen, terwijl je weet dat je moet werken.
Lijkt me helemaal geen fijn idee, want dit zit constant in je achterhoofd en ik zou hierdoor minder genieten.
Hoop dat dit een leermoment voor je is.
Verstandig dat je niet gaat werken, hoop dat je werkgever vervanging voor je vindt in de winkel...
Klik om te vergroten...
ja ik ben gewoon echt heel dom geweest, maar dit was niet de bedoeling en ik had het ook nooit zo ver moeten laten komen. Ik heb zelf gelukkig vervanging gefixt, dit gebeurt inderdaad niet nog eens.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Qua uiterlijk zou ik me geen zorgen maken na een paar uurtjes 4mmc.

Eerder de comedown. Zeker als je al 5u30 niks meer genomen hebt kan die wel ff binnenkomen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
sillybilly zei:
ja ik ben gewoon echt heel dom geweest, maar dit was niet de bedoeling en ik had het ook nooit zo ver moeten laten komen. Ik heb zelf gelukkig vervanging gefixt, dit gebeurt inderdaad niet nog eens.
Klik om te vergroten...

Fijn dat je zelf vervanging hebt geregeld en niet je baas met de shit hebt laten zitten.

Om terug te komen op je vraag.
Plausibel antwoord is natuurlijk: minder of niet gebruiken.
Maar we kennen het allemaal vast wel hoor (in meer of mindere mate) dus zo gek is je vraag niet.

Ik heb een periode gehad dat ik veel aan de downers heb gezeten. Alcohol zie je meestal wel de dag erna.
Frisse douche. Rusten of slapen in bed. En een fatsoenlijke dagcreme (dik laagje) werkte eigenlijk altijd wel.
En oja, vergeet bij alcohol niet om je tanden zeer goed te poetsen :)
Ik zat laatst in een autozaak te wachten en daar kwam een man met een enorme alcohol lucht om zich heen. Terwijl hij er netjes uit zag. Zoiets valt op, de adem linkt je dan ook naar je gezicht etc.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#20
sillybilly zei:
nou kleine update ik sta net op poets mijn tanden en krijg het ineens super heet en val bijna flauw 2 x achter elkaar dus ik ga niet meer werken, ene probleem opgelost maar ik heb dit echt nog nooit gehad
Klik om te vergroten...
Hahahah geniaal. Zwabber! 🤣🤣🤣 😜✋🤗
Hier in de stad werkt een mafkees in een kledingwinkel die wel gewoon naar zijn werk gaat als hij flink heeft doorgehaald. Het is echt niet te doen om iets bij hem te kopen als hij in die toestand is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."