Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was al meer dan een half jaar clean van de cocaine ik gebruiken dit vroeger dagelijks en een grote hoeveelheid. Ik heb dit weekend iets mee gemaakt wat zeer moeilijk en ook zeer traumatisch was voor mij waardoor ik er mentaal onder door ben ik heb nu ook deze nacht voor de eerste keer terug sos gedaan ik ben zeer teleur gesteld in mijn eigen. Ik wil niet dat dit nog een keer voorvalt dus moesten jullie tips hebben laat het zeker weten dankjewel alvast"
"plex zei: Woon je niet in de buurd van de grens, of is dat te ver? Klik om te vergroten... Ik woon redelijk in de buurt maar mag je als Belg gaan laten testen in Nederland dacht van niet?"
"plex zei: Oja, dat is waar ook Klik om te vergroten... Ik ga er nu gewoon vanaf blijven want dit is gewoon niet meer fijn voel me echt nie zo goed er van. Maar nu is de vraag is het slim om nu een joint te roken dat ik kan slapen?"
"plex zei: Als ik misselijk ben en wiet ga roken is het een ramp, als niet overgeven. Normaal wordt ik er al snel misselijk van. Als jij van wiet verwekte of misselijkheid ervaart zou ik even wachten. Misschien sowieso even afwachten hoe lang de misselijkheid aanhoud. Als je je snel goed voelt, snel een joint. Afwachten zou ik doen als ik in jouw schoenen zou staan maar de keuze is aan jouw. Klik om te vergroten... Ik rook normaal altijd als ik gebruikt heb dan kan ik goed slapen heb daar vandaag ook opgerekt dat ik ging roken want moet straks werken en van men eigen val ik niet in slaap maar ik ga alsnog wachten tot de misselijkheid wat minder is"
"plex zei: Laat je weten hoe het afloopt? Ben wel benieuwd. Klik om te vergroten... Tuurlijk hou je op de hoogte"
"plex zei: Kan je niet iemand vragen het tet testen wie Nederlands is? Klik om te vergroten... Goh heeft dat veel nut om te laten testen? ik ga nu zowieso even niets meer doen en volgende keer haal ik niet meer bij hem en hopen dat het dan beter gaat als nu"
"plex zei: Top! Snap dat het een heel gedoetje is, zeker voor jouw als Belg. Maar misschien niet perse wat je nu hebt testen maar de komende, van te voren zegmaar. Zo kan je dit soort ongein nog een beetje tegen gaan en kan je je dosis aanpassen op je sterkte etc. Deze batch zou ik inderdaad gewoon weggooien met al die troep wat er doorheen gegooid wordt Klik om te vergroten... Tis da he er zit zo veel troep in want ik haal ook niet zomaar bij mensen die ik nie ken of niet vertrouw nu deze dealer had ik nu van een vriend gekregen had die dealer ook zelf gestuurd om te zeggen dat ik er echt niet tegoed van was en zijn antwoord is dan is 93% dus is te sterk voor jou ma da kan toch nooit zo puur?"
"Snap dat het een heel gedoetje is, zeker voor jouw als Belg. Maar misschien niet perse wat je nu hebt testen maar de komende, van te voren zegmaar. En ik haal impulsief tis nie da ik ga halen voor de week erna ik beslis en haal altijd de zelfde dag dus niet op voorhand dus testen zit er niet echt in voor mij"
"plex zei: Die sterkte is onmogelijk inderdaad. Max 88% maar dat heb ik nooit in het 'echt' gezien Klik om te vergroten... Ja ik ook nie en dank ook nie dak da ooit ga zien 😅"
"plex zei: Is het voor jouw een probleem/aan het worden? Gebruik je alleen of met anderen? Klik om te vergroten... Ik heb men probleem er al mee gehad al een paar keer maar ben nu op het punt dat ik 9/10 nee tegen men eigen kan zeggen en dan af en toe mislukt da en gebruik ik weer een keer en dan een lange tijd niet tot ik weer toe geef aan men craving en ik ben nu alleen ja"