Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft iemand ervaring met xtc snuiven? Zoja, hoeveel lijnen moet je leggen voordat je er echt wat van voelt? Ben benieuwd naar het verschil tussen het snuiven en het oraal innemen"
"Hi iedereen, ik heb een capsule lyrica en vraag me af hoeveel ik hier van moet nemen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit ook aan methylfenidaat, hoe gaat dit samen? En moet ik gewoon het poeder uit de capsule halen en het nemen of moet het echt samen met de capsule genomen worden"
"Hoeveel lyrica moet je snuiven om er wat van te voelen?"
"Hoooi iedereen dit is waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik zat te denken en vroeg mij af of er dingen of manieren bestaan om er niet zo verdrugst uit te zien na een paar uurtjes van gebruik. Kan je het op een manier meer verbergen of verminderen?"
"plex zei: Hangt er vanaf, wat heb je gebruikt? In ieder geval een coole zonnebril Klik om te vergroten... 4mmc"
"Hangt er vanaf, wat heb je gebruikt? In ieder geval een coole zonnebril plex zei: Hangt er vanaf, wat heb je gebruikt? In ieder geval een coole zonnebril Klik om te vergroten... een zonnebril is helaas niet mogelijk"
"plex zei: Haalbaar: Bril, of iets wat je hoofd/gezicht minder zichtbaar maakt. En pet zou bijvoorbeeld kunnen omdat je en je hoofd/ogen in de schaduw hebt, en dat je je gezicht van sommige hoeken helemaal niet kan zien. Naar mijn idee is het gezicht hetgeen wat het meest misvormd is door drugs. Een cappuccino, zelfde idee als pet. Een cappuccino bedekt ook nog eens je kaken een beetje. Verder niet aan een stuk doorpraten, niet al te veel om je heen kijken. Gedraag je eigenlijk zoveel mogelijk zoals de mensen om je heen. Klik om te vergroten... thanks voor de tips alleen kan ik niks van dit doen want ik moet werken in een winkel"
"plex zei: Oh, bedenk me nu nog wat. Je zou (extreem) dikke/ruime kleding aan kunnen doen zodat mensen al die kleine bewegingen minder kunnen zien. Oei, hoe laat moet je beginnen? Klik om te vergroten... 9:30 maar het probleem zit echt meer bij mn gezicht"
"plex zei: Wanneer heb je voor het laats genomen, hoeveel heb je genomen, via welke ROA? Klik om te vergroten... denk anderhalf uur geleden via de neus"
"plex zei: Dan heb je op zich nog wel redelijk tijd ook al hangt het heel erg af van je doseringen en of je meerdere keren hebt bijgeplakt. Waarschijnlijk zal je er wat duf uitzien met hangende wenkbrauwen, maar dat duit niet perse op dat je drugs hebt gebruikt. Het is sowieso grotendeels uitgewerkt na die periode. (je hebt 5 1/2 na je laatste keer bijnemen tot je moet werken, nasaal werkt 4MMC C.A. nasaal 4/5 uurtjes), de 4MMC zal dus grotendeels uitgewerkt zijn als je moet werken, je ziet/gedraagt je misschien wat anders maar dat heeft iedereen weleens. Of je moet erg veel genomen hebben, dan is het lastiger. Probeer je er vooral niet al te druk om te maken, stress is nog het meest opvallend Klik om te vergroten... nou kleine update ik sta net op poets mijn tanden en krijg het ineens super heet en val bijna flauw 2 x achter elkaar dus ik ga niet meer werken, ene probleem opgelost maar ik heb dit echt nog nooit gehad"