#1
Dit ging niet over de bovenste post trouwens. En ik mix geen GHB met alcohol.Als je echt lichamelijk verslaafd bent helpt dat niet. En alcohol nemen is uiterst dom.
Ik hoop dat mensen hier geen voorbeeld aan nemen. Sterkte.
Dit ging niet over de bovenste post trouwens. En ik mix geen GHB met alcohol.Als je echt lichamelijk verslaafd bent helpt dat niet. En alcohol nemen is uiterst dom.
Ik hoop dat mensen hier geen voorbeeld aan nemen. Sterkte.
Nee, aangezien onder bijna elke post staat *zoek professionele hulp* wilde ik dit laten blijken. Die vriend weet ook dat ik drugs gebruik maar niet in welke mate deze weken door privé omstandigheden. Heb nergens om een vrijbrief gevraagd, maar dank.Ik zou je adviseren om jouw eigen posts eens goed te analyseren. Je verbloemt jouw daadwerkelijke probleem. Dat doe je door weliswaar de hulpvraag te stellen hier, echter is het de verkeerde hulpvraag. Namelijk: hoe kan ik drugs met andere drugs bestrijden? Vervolgens praat je dit voor jezelf goed door in de verdediging te schieten met als reden “ik sta al ingeschreven voor professionele hulp”. Dat is een goede en moedige stap. Heft geeft echter alles behalve vrijbrief om nu alsnog een cocktail aan andere drugs in je mik te douwen op een festival en te liegen naar die vriend van je. Je houd iedereen en bovenal jezelf voor de gek met dit gedrag. En dat was de essentie van mijn betoog, namelijk: speel open kaart en zet de nieuwe koers in jouw leven nu in. Niet na dat festival. Succes.
Ja dank je! Die ken ik nog van de vorige keren is even doorbijten.Niet kunnen slapen hoort bij GHB ontwenning. Pas op dat je niet afhankelijk wordt van Benzo’s. Die ontwenning is ook niet mals en duurt vele malen langer dan die van GHB.
Als je echt lichamelijk verslaafd bent helpt dat niet. En alcohol nemen is uiterst dom.
Ik hoop dat mensen hier geen voorbeeld aan nemen. Sterkte.
Als je lichamelijk verslaafd bent is er geen twijfel.Ik vind het moeilijk in te schatten of ik lichamelijk verslaafd ben. Soms neem ik het om de dagen. Of weken niet. Of met een stopdag ertussen. Nu met slechte dagen wel weer weken. Soms is het er niet en dan moet je weer een paar uur wachten. Dan voel ik me in ieder geval alleen heel kut.
Ik raakte bij deze post in paniek omdat ik het 1 keer eerder had gehad (klamme handen, hoge bloedslag), ben er toen ook vanaf gekomen door mindere doseringen te nemen en over te stappen op mijn gebruikelijkse GHB. Gebruikte toen een andere die zwaarder was.
Fraai verwoord en ik denk dat je de spijker op z'n kop slaat. Ik draaide er vroeger net zo omheen dus herken het uit duizenden. Hulp vragen maar drugsgebruik verzwijgen. Het altijd zelf wel beter weten. Altijd een quick fix zoeken. Pilletje en klaar, in plaats van open te zijn over mijn struggles en gevoelens. Een doodlopende straat. Uiteindelijk komt het toch wel uit en dat is lang niet zo'n ramp als ik altijd dacht.Ik zou je adviseren om jouw eigen posts eens goed te analyseren. Je verbloemt jouw daadwerkelijke probleem. Dat doe je door weliswaar de hulpvraag te stellen hier, echter is het de verkeerde hulpvraag. Namelijk: hoe kan ik drugs met andere drugs bestrijden? Vervolgens praat je dit voor jezelf goed door in de verdediging te schieten met als reden “ik sta al ingeschreven voor professionele hulp”. Dat is een goede en moedige stap. Heft geeft echter alles behalve vrijbrief om nu alsnog een cocktail aan andere drugs in je mik te douwen op een festival en te liegen naar die vriend van je. Je houd iedereen en bovenal jezelf voor de gek met dit gedrag. En dat was de essentie van mijn betoog, namelijk: speel open kaart en zet de nieuwe koers in jouw leven nu in. Niet na dat festival. Succes.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."