Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHELP: na GHB 3 weken lang - bromazelam afkicken binnen een dag

HELP: na GHB 3 weken lang - bromazelam afkicken binnen een dag

48 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
S.lovestospaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste lezers,

Ik moet dit weekend naar festivals en heb zaterdagmiddag met een vriend afgesproken om erheen te gaan. Hier kan ik eventueel / ketamine / coke / alcohol speed gebruiken.

Nu zit ik al bijna 3 weken achter elkaar aan de GHB. Hij weet daar niets vanaf. Weet niet precies hoeveel ik neem, meestal 3 ML per keer. Ik gebruik het nu ook om te slapen, dan neem ik meer dan 5 ML. Soms ben ik zo moe dat het na 4 ML al lukt om te slapen.
Meestal word ik ongeveer na 2, 3 of 4 uur wakker. Hierdoor slaap ik weken lang al in delen.

Vanmorgen is het me wel gelukt om 4,5 uur achter elkaar te slapen zonder weer GHB te nemen of de behoefte te hebben.

Het was gisteravond op en m'n hartslag begon om hoog te gaan. Moet wel zeggen dat ik niet veel gegeten had die dag.
In de loop van de middag werd ik angstig en schrok ik van elk geluid. Hier schrok ik zo van dat ik weer gehaald heb en weer aan GHB zit.

Ik kan niet aan phenibut of baclofen komen (hoe kan dit zonder huisarts?). Vorige keer van huisarts 5 MG Diazepam gekregen om af te kicken. Dit was veel te weinig.

Lukt het met Bromazelam (3MG) om af te kicken voor zaterdag? Ik ga als ik straks wakker word er 1 nemen en kijken hoelang ik slaap. Ik heb ook nog 2 etizolams eventueel.
Ik kan weinig vinden over bromazelam op het internet.

Ik kan nog 2 dagen (morgen overdag en vrijdagnacht) nog slapen om mijn slaap in te halen.

Alvast bedankt!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je ā€œmoetā€ naar festivals? Ik denk dat je heel andere prioriteiten moet stellen op dit moment..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
S.nietzosuper zei:
Beste lezers,

Ik moet dit weekend naar festivals en heb zaterdagmiddag met een vriend afgesproken om erheen te gaan. Hier kan ik eventueel / ketamine / coke / alcohol speed gebruiken.

Nu zit ik al bijna 3 weken achter elkaar aan de GHB. Hij weet daar niets vanaf. Weet niet precies hoeveel ik neem, meestal 3 ML per keer. Ik gebruik het nu ook om te slapen, dan neem ik meer dan 5 ML. Soms ben ik zo moe dat het na 4 ML al lukt om te slapen.
Meestal word ik ongeveer na 2, 3 of 4 uur wakker. Hierdoor slaap ik weken lang al in delen.

Vanmorgen is het me wel gelukt om 4,5 uur achter elkaar te slapen zonder weer GHB te nemen of de behoefte te hebben.

Het was gisteravond op en m'n hartslag begon om hoog te gaan. Moet wel zeggen dat ik niet veel gegeten had die dag.
In de loop van de middag werd ik angstig en schrok ik van elk geluid. Hier schrok ik zo van dat ik weer gehaald heb en weer aan GHB zit.

Ik kan niet aan phenibut of baclofen komen (hoe kan dit zonder huisarts?). Vorige keer van huisarts 5 MG Diazepam gekregen om af te kicken. Dit was veel te weinig.

Lukt het met Bromazelam (3MG) om af te kicken voor zaterdag? Ik ga als ik straks wakker word er 1 nemen en kijken hoelang ik slaap. Ik heb ook nog 2 etizolams eventueel.
Ik kan weinig vinden over bromazelam op het internet.

Ik kan nog 2 dagen (morgen overdag en vrijdagnacht) nog slapen om mijn slaap in te halen.

Alvast bedankt!!
Klik om te vergroten...
Ik zou maar eens rustig aan doen als ik jou was. De GHB afbouwen en rust pakken in plaats van allerlei drugs gebruiken op een festival.
S
S.lovestospaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ulixes zei:
Je ā€œmoetā€ naar festivals? Ik denk dat je heel andere prioriteiten moet stellen op dit moment..
Klik om te vergroten...
Ik heb afspraken staan en ja ik weet het, het is niet slim. Maar ik vroeg dus over Bromazolam.
S
S.lovestospaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Ik zou maar eens rustig aan doen als ik jou was. De GHB afbouwen en rust pakken in plaats van allerlei drugs gebruiken op een festival.
Klik om te vergroten...
Ik heb afspraken staan en ja ik weet het, het is niet slim. Maar ik vroeg dus over Bromazolam.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
afkicken in 1 dag gaat je never nooit lukken suc6 je maakt het jezelf alleen maar moeilijker maar goed wie de billen brandt moet op de blaren zitten klinkt hard maar je gaat het echt wel merken dat op een geven moment je lichaam het fysiek (als je dit plan doorzet , afkicken van ghb is gevaarlijk ) plus stug drugs blijven gebruiken , ook mentaal niet red
S
S.lovestospaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Nee, zeer onverstandig.
Je lichaam heeft nu de G nodig geen Bromazolam.
Je kunt het eventueel afbouwen zoveel mogelijk.
Phenibut kun je gewoon online halen.

Ik zou dat festival ook overslaan.
Klik om te vergroten...
Ik werd na een uur wakker na eerst ong 1 mg bromazolam. Toen al 3 uur geen g meer genomen. Daarna toch piekeren om niet meer te kunnen slapen en de rest genomen (3mg). (Geen ghb). Doe nu steeds slaapjes van een uur en ik had geen afkickverschijnselen na de Bromazolam. Mijn vriend en ik deden dit altijd na dagen bingen (met ghb en dan daarna met slaappillen en daarna de slaappillen weer weg) en het ging eigenlijk altijd goed. Moet ik echt die g nemen nu in kleinere mate? Dalijk kan ik vannacht niet slapen. Dit speelde zich af van 06.00-12.00. Lig nu weer in bed en heb 2,5 ml genomen, maar wil eigenlijk helemaal niet meer nemen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
S.nietzosuper zei:
Ik heb afspraken staan en ja ik weet het, het is niet slim. Maar ik vroeg dus over Bromazolam.
Klik om te vergroten...
Zeg je afspraak maar af dan. Er komen nog festivals genoeg.

Je kunt met Benzo's een GHB verslaving afbouwen. Maar Bromazolam lijkt me geen goede keuze, tenzij je de dosering precies, en laag, kunt bepalen. Die 2,5 of 3mg pellets van RC verkopers zijn veel te hoog (en vermoedelijk onnauwkeurig) gedoseerd.

Beter ga je bij je huisarts langs en vraag je daar om hulp. Hij of zij zal dan iets passends en veiligs zoeken. Dat wil zeggen medicatie uit een gecontroleerd proces zonder vervuilingen, nauwkeurig en juist gedoseerd. Plus monitoring van jouw welzijn. GHB afkick is gevaarlijk. Speel daar niet mee.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn advies is om via je huisarts hulp in te schakelen voor een veilige afbouw van je ghb verslaving.

Je ā€˜moet’ niet naar een festival.
Het lijkt alsof je daarmee je ogen sluit voor wat er aan de hand is.
Op zo’n festival nog meer drugs gebruiken is vragen om nog meer problemen en bovendien gevaarlijk.

Goed dat je je verhaal hier deelt, maar kijk ook in de spiegel die meerdere leden jou voorhouden.

Hopelijk maak je de goede keuzes.
Hoe dan ook succes.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook iets om mee te nemen.

Stel je gaat naar het festival en je krijgt je G niet mee of het raakt kwijt of het wordt afgepakt dan heb je een heel groot probleem

Erg dom om te gaan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Addiction is the only prison where the locks are on the inside
Klik om te vergroten...
Fraaie signature!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kan niet afkicken in 1 dag. Enige wat je kan doen is G blijven nemen.

Je moet dus werken op een festival? Dan zou ik ziek melden. Als je gepakt wordt onder invloed ben je zwaar de lul..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij heb je niet zoveel te willen als je GHB verslaafd bent. 3 weken is lang. En je neemt hogere dosissen in de nacht dus ook nog niet eens stabiel.

Sorry maar je gaat niet beter worden in 1 dag. Zoek hulp.
S
S.lovestospaceLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raver zei:
Volgens mij heb je niet zoveel te willen als je GHB verslaafd bent. 3 weken is lang. En je neemt hogere dosissen in de nacht dus ook nog niet eens stabiel.

Sorry maar je gaat niet beter worden in 1 dag. Zoek hulp.
Klik om te vergroten...
Ik heb me al aangemeld bij de verslavingszorg. Sta al weken op de wachtlijst :).
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
S.nietzosuper zei:
Ik werd na een uur wakker na eerst ong 1 mg bromazolam. Toen al 3 uur geen g meer genomen. Daarna toch piekeren om niet meer te kunnen slapen en de rest genomen (3mg). (Geen ghb). Doe nu steeds slaapjes van een uur en ik had geen afkickverschijnselen na de Bromazolam. Mijn vriend en ik deden dit altijd na dagen bingen (met ghb en dan daarna met slaappillen en daarna de slaappillen weer weg) en het ging eigenlijk altijd goed. Moet ik echt die g nemen nu in kleinere mate? Dalijk kan ik vannacht niet slapen. Dit speelde zich af van 06.00-12.00. Lig nu weer in bed en heb 2,5 ml genomen, maar wil eigenlijk helemaal niet meer nemen.
Klik om te vergroten...
Ga nou niet zelf doktertje spelen met research chemicals…..je hebt geen idee wat je aan het doen bent.

Afbouwen onder begeleiding zoals meerdere mensen hier aanbevelen: en ga niet naar het festival. Er zijn nu even belangrijkere zaken voor je gezondheid lijkt me.

Maar goed, ik lees nog geen hoopvolle feedback van je, ondanks de tips en adviezen.
S
S.lovestospaceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Ook iets om mee te nemen.

Stel je gaat naar het festival en je krijgt je G niet mee of het raakt kwijt of het wordt afgepakt dan heb je een heel groot probleem

Erg dom om te gaan.
Klik om te vergroten...
Ik neem het sowieso niet mee naar het festival.. Kwam hier voor iets van tips om af te bouwen, maar hoor alleen maar zoek hulp.. Erg jammer. Ik loop bij de verslavingszorg en sta op een wachtlijst voor een trauma psychiater en iemand die verstand heeft van ADHD en het gebruik van middelen.
S
S.lovestospaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Ga nou niet zelf doktertje spelen met research chemicals…..je hebt geen idee wat je aan het doen bent.

Afbouwen onder begeleiding zoals meerdere mensen hier aanbevelen: en ga niet naar het festival. Er zijn nu even belangrijkere zaken voor je gezondheid lijkt me.

Maar goed, ik lees nog geen hoopvolle feedback van je, ondanks de tips en adviezen.
Klik om te vergroten...
Vind dat je veel aannames neemt in deze situatie! Natuurlijk zoek ik hoopvolle feedback en adviezen. Ben nu aan het afbouwen met G na advies van @Spyro. Ik sta al ingeschreven bij de verslavingszorg.. Je weet niet iemand zijn of haar achterliggende van het drugsgebruik. Mijn werk ligt in de evenementenbranche, waardoor dit soort festivals essentieel zijn voor mijn inkomen.
Dus ā€œga nou zelf geen dokertje spelen met research chemicalsā€ vat ik niet op als een advies, maar meer negatief op alles wat ik hier deel. Ik deel het traject om te kijken of iemand me kan helpen en het meeste wat ik lees zoek hulp, waar ik al me bezig ben ✨.
S
S.lovestospaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Zeg je afspraak maar af dan. Er komen nog festivals genoeg.

Je kunt met Benzo's een GHB verslaving afbouwen. Maar Bromazolam lijkt me geen goede keuze, tenzij je de dosering precies, en laag, kunt bepalen. Die 2,5 of 3mg pellets van RC verkopers zijn veel te hoog (en vermoedelijk onnauwkeurig) gedoseerd.

Beter ga je bij je huisarts langs en vraag je daar om hulp. Hij of zij zal dan iets passends en veiligs zoeken. Dat wil zeggen medicatie uit een gecontroleerd proces zonder vervuilingen, nauwkeurig en juist gedoseerd. Plus monitoring van jouw welzijn. GHB afkick is gevaarlijk. Speel daar niet mee.
Klik om te vergroten...
Mijn huisarts was hier vorige keer helaas niet zo bekend me en gaf me 5MG diazepam om de nacht. En al helemaal geen afbouwschema dat heb ik toen zelf gedaan door steeds minder te gebruiken.

De huisarts is ook erg slecht bereikbaar en de apotheken hier overvol, recepten krijg je meestal pas na een week (!!). Vandaar dat ik het op deze manier wilde proberen met de middelen die ik tot mijn beschikking heb. Heb volgens mij ook roze metizolams en 1,5 etizolam.
S
S.lovestospaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Volgens mij heb je niet zoveel te willen als je GHB verslaafd bent. 3 weken is lang. En je neemt hogere dosissen in de nacht dus ook nog niet eens stabiel.

Sorry maar je gaat niet beter worden in 1 dag. Zoek hulp.
Klik om te vergroten...
Ja er zaten dagen wel wat rust dagen tussen (geheel geen drugs), alleen de afgelopen week niet helaas.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, zeer onverstandig.
Je lichaam heeft nu de G nodig geen Bromazolam.
Je kunt het eventueel afbouwen zoveel mogelijk.
Phenibut kun je gewoon online halen.

Ik zou dat festival ook overslaan.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."