#1
Verschillende organisaties, verschillende manieren. Ik heb altijd gelukkig eigen kamer-sanitair gehad, vind ik zelf ook wel erg belangrijk eigen ruimte te hebben. Zelf niet op een deel kamer gezeten, zou ik zelf ook niet willen.
De eerste dagen mag je vaak niet zonder "begeleiding" naar buiten en dat vind ik altijd het zwaarst. Ik snap dat mensen in bescherming genomen moeten worden, maar vind het ongepast bij mij. Voor mij heeft het héél veel moeite gekost om alsnog met samenwerking eerder de vrijheid te mogen ervaren, maar heb dus wel 3 dagen erover gedaan. Gelukkig ook n keer met één gesprek gehad. Was allebei zelfde organisatie, maar andere kliniek. Het belangrijkste is de samenwerking en je eigen motivatie. Weet wel, dat er altijd ruimte is voor persoonlijke aanpak, als de arts daar ook voordelen in ziet.
De eerste dagen mag je vaak niet zonder "begeleiding" naar buiten en dat vind ik altijd het zwaarst. Ik snap dat mensen in bescherming genomen moeten worden, maar vind het ongepast bij mij. Voor mij heeft het héél veel moeite gekost om alsnog met samenwerking eerder de vrijheid te mogen ervaren, maar heb dus wel 3 dagen erover gedaan. Gelukkig ook n keer met één gesprek gehad. Was allebei zelfde organisatie, maar andere kliniek. Het belangrijkste is de samenwerking en je eigen motivatie. Weet wel, dat er altijd ruimte is voor persoonlijke aanpak, als de arts daar ook voordelen in ziet.