Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil mijn tolerantie resetten maar......

Ik wil mijn tolerantie resetten maar......

50 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je wilt een detox van middel A door middel B C D te gaan gebruiken. Je lichaam heeft rust nodig om echt te detoxen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeqwyar zei:
Je wilt een detox van middel A door middel B C D te gaan gebruiken. Je lichaam heeft rust nodig om echt te detoxen.
Klik om te vergroten...
Dat dus
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Één woord: verslavingszorg
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben niets anders gewent
Klik om te vergroten...
Dit is een gevaarlijke, hetgeen wat een verslaving voornamelijk vormt is gewenning. Als je het gewent bent is dit eigelijk de basis voor een verslaving. Ik zou dus goed nadenken wat voor doel je hebt in het leven.

GebruikerVanUppers zei:
Waarom bromazolam? Nou ben zelf niet helemaal thuis in benzo's zoals je van mijn naam kunt afleiden..... Zover ik weet is het een vrij sterke benzo die lang werkt dus dat leek/lijkt mij een goede optie, maar i could be wrong. Weet jij of iemand anders een andere benzo ( research chemical benzo want is makkelijk aan te komen) die betere opties zijn?
Klik om te vergroten...
Ik adviseer dit niet, maar mocht je echt een benzo willen nemen die je (waarschijnlijk) meer recreatief kan gebruiken denk ik aan norflurazepam. Deze benzo is voor mij (van de rc's) een van de recreatiefste. Bovendien heeft het een halfwaardetijd van meerdere dagen. Ik zou het dan eerder of 1x per week nemen omdat het zolang doorwerkt of 2x met een dag ertussen omdat anders het norflurazepam gehalte in je bloed gaat opbouwen. Bromazolam is wel een erg sterke benzo, maar meer vanwege hoe het je in slaap brengt. Niet hoe goed het voelt.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alle goede adviezen die hier aan jou worden gegeven door de mensen die a deep in the shit zaten en hebben ( gelukkig maar!) wat van geleerd, veeg je gelijk van tafel want ze zijn niet wat jij wil horen. Jij probeert bevestiging te vinden in jou absoluut naïef plan.
Dat krijg je hier niet, want iedereen gunt je het beste en iedereen is er bewust van dat je plan niet werkt omdat alle middelen verslavend zijn, vooral benzos.

Ik zie je weer over een jaar met de nieuwe topic “ help, ik ga door de hell vanwege broma”
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
Javelin FGM-148F zei:
Alle goede adviezen die hier aan jou worden gegeven door de mensen die a deep in the shit zaten en hebben ( gelukkig maar!) wat van geleerd, veeg je gelijk van tafel want ze zijn niet wat jij wil horen. Jij probeert bevestiging te vinden in jou absoluut naïef plan.
Dat krijg je hier niet, want iedereen gunt je het beste en iedereen is er bewust van dat je plan niet werkt omdat alle middelen verslavend zijn, vooral benzos.

Ik zie je weer over een jaar met de nieuwe topic “ help, ik ga door de hell vanwege broma”
Klik om te vergroten...
En begrijp je mij niet verkeerd: als je , bijvoorbeeld, een advies had gevraagd over 3 dagen festival feestje , welke middelen het beste combineren, zelfs als die middelen ook verslavend kunnen zijn, zou jij andere reacties kunnen krijgen, omdat het over 3 dagen gaat en niet over langdurige gebruik.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
GebruikerVanUppers zei:
Ik snap je punt dat het allemaal invloed heeft op de receptoren maar, wat ik nu denk, is dat het dermate minder stimulerend werkt op de receptoren gezien de werking van benzo's waardoor, ookal ze beïnvloed worden, in zo verre anders en minder beïnvloed worden dat na 2 maanden mijn stim tolerantie voldoende afgenomen moet zijn maar dit is allemaal gokken daarom ben ik blij om dit uit te proberen zodat ik iedereen van mijn ervaring kan laten informeren. Ik zal mijn resultaten als de ''detox'' afgelopen is zo uitgebreid mogelijk uitleggen: Na de 2 maanden zal ik de hoeveelheden van mijn uppers nemen waarmee ik begonnen ben in het verleden toen de effecten tip top waren.

Wie weet wat deze manier van ''detoxen'' wel niet allemaal met zich mee brengt. Er zitten veel haken en ogen aan dit experiment en dit is niet de manier om het te doen maar (mogelijk...)een manier.
Mijn hoop is dat als iemand hetzelfde idee heeft mijn ervaring kan gebruiken om meer geïnformeerd te worden over:

-Heeft het gewerkt?
-Hoeveel %/mg/x minder heb je na dit experiment nodig van lisdex (amfetamine) / armodafinil dan ervoor
-Kan je het gebruik van je uppers na deze vorm van ''detox'' vergelijken met de effectiviteit van toen je er net mee begon was? ( Zo niet, in hoeverre komt het in de buurt)


Ben ook heel benieuwd en zal dat blijven documenteren hier:
-Hoe lang duurt het voordat je weer het gevoel krijgt langzaam te moeten opbouwen, na de succesvolle afbouw , zodat je het gewenste effect krijgt omdat tolerantie weer op begint te spelen?
Gebeurd dit na al 2 maanden? kort gebruik dus (Ja dat is kort voor lisdex en armodafinil) , zo ja dan zal ik niet meer gaan bijnemen maar gelijk voor een dan wat kortere periode, als het effectief blijkt te zijn, deze detox doen van dan van laten we zeggen 2 weken en hier ook documenteren of dat voldoende blijkt.


Kortom ik zal letterlijk alles betreffend de effectiviteit van deze ''detox'' hier delen behalve de effecten die ik ervaar van de middelen die ik tot mij ga nemen aangezien dat geen toegevoegde waarde heeft voor het uiteindelijk doel: Een informatieve documentatie over een zeer controversiële, niet als te slimme maar mogelijk effectieve ''detox'' voor receptoren die verantwoordelijk zijn voor de effectiviteit van amfetamine / armodafinil.
Klik om te vergroten...
Jij lult alles recht wat krom is. Highway to Hell, zo zou ik jouw plannen noemen. Stop eens een paar maanden met alles behalve voorgeschreven medicatie.
E
Ex-GebruikerVanUppersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb professionele hulp nodig
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#9
GebruikerVanUppers zei:
Ik heb professionele hulp nodig
Klik om te vergroten...
Alles begint met inzicht. Top! Bel je huisarts.
E
Ex-GebruikerVanUppersLid
01-01-2024, 00:00
#10
SneeuwStorm zei:
Alles begint met inzicht. Top! Bel je huisarts
Klik om te vergroten...
Dat is wat ik moet dan alleen als ik dat doe dan word mijn lisdex voor altijd stopgezet als ik beken die misbruikt te hebben als ik beken moeite te hebben met amphetamine en dat wil ik absoluut niet. Oke laten we zeggen dat ik het doe... ik beken alles ik ga afkicken 1/2weken intern word 3 maanden onder behandeling genomen ik doe wat ik moet doen... ik acht de kans 0% dat ik later daarna geen modafinil ga bestellen daarna of andere ADD medicatie. Het zal een kwestie van tijd zijn voordat ik die weer in hoge doseringen ga misbruiken ik ken mezelf. Ik ben ten einde raad ik zie geen toekomst zonder enig gebruik...
SneeuwStorm zei:
Alles begint met inzicht. Top! Bel je huisarts.
Klik om te vergroten...
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wanneer heb je voor het laatst geslapen?
E
Ex-GebruikerVanUppersLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Wanneer heb je voor het laatst geslapen?
Klik om te vergroten...
Grappig dat je het vraagt. Afgelopen nacht heb ik de beste nachtrust gehad in de afgelopen 2 maanden. Ha je denkt ik ben dagen wakker zwaar onder invloed haha... maar het is eigenlijk niet een ver gezocht idee ben in mijn leven wel vaker nachten lang op geweest durf niet exact te schatten maar meer dan 6x in iedergeval.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Ik ga zo op bed met een grote zak maltesers. Moet ik zelf kopen ben geen tester. Al zou ik dit wel graag willen 😌
Klik om te vergroten...
Het aantal procent is 79 ,dit is net spulletje hoor
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
GebruikerVanUppers zei:
Grappig dat je het vraagt. Afgelopen nacht heb ik de beste nachtrust gehad in de afgelopen 2 maanden. Ha je denkt ik ben dagen wakker zwaar onder invloed haha... maar het is eigenlijk niet een ver gezocht idee ben in mijn leven wel vaker nachten lang op geweest durf niet exact te schatten maar meer dan 6x in iedergeval.
Klik om te vergroten...
Je topics/posts komen op mij best hyper over, vandaar m'n vraag of nouja vooral een zorg. Maar goed om te horen!
E
Ex-GebruikerVanUppersLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga proberen te stoppen met alles wat ik neem. Heb te lang gebruikt en misbruikt. Posten op dit forum heeft mij wakkergeschud in de zin van dat vele reacties best crities zijn geweest waardoor ik anders naar mijn ideeën en manier van impulsiviteit ben gaan kijken. Het gaat niet makkelijk worden, maar ik ga ervoor. Ik ga mijn best doen. Lukt het niet zelf dan maar naar de arts dat is de uiteindelijke conclusie. Nogmaals dank en geniet van je dag!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
GebruikerVanUppers zei:
Ik ga proberen te stoppen met alles wat ik neem. Heb te lang gebruikt en misbruikt. Posten op dit forum heeft mij wakkergeschud in de zin van dat vele reacties best crities zijn geweest waardoor ik anders naar mijn ideeën en manier van impulsiviteit ben gaan kijken. Het gaat niet makkelijk worden, maar ik ga ervoor. Ik ga mijn best doen. Lukt het niet zelf dan maar naar de arts dat is de uiteindelijke conclusie. Nogmaals dank en geniet van je dag!
Klik om te vergroten...
Deel vooral met ons je verhaal/updates tzt
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
GebruikerVanUppers zei:
Ik ga proberen te stoppen met alles wat ik neem. Heb te lang gebruikt en misbruikt. Posten op dit forum heeft mij wakkergeschud in de zin van dat vele reacties best crities zijn geweest waardoor ik anders naar mijn ideeën en manier van impulsiviteit ben gaan kijken. Het gaat niet makkelijk worden, maar ik ga ervoor. Ik ga mijn best doen. Lukt het niet zelf dan maar naar de arts dat is de uiteindelijke conclusie. Nogmaals dank en geniet van je dag!
Klik om te vergroten...
Het kan helpen om een nieuw topic aan te maken, mocht je het prettig vinden om anoniem van je af te schrijven. Een soort online dagboek. En er zijn hier een heel hoop mensen die ervaringskennis hebben en je willen behoeden voor een vrije val in een diep en donker ravijn. Het vergt moed en kwetsbaarheid maar het zal op zekere hoogte leiden tot verbinding. Soms moet je ook gewoon even niet naar je eigen hoofd luisteren zodat je hardnekkige patronen kan doorbreken. Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Tijd voor actie!
E
Ex-GebruikerVanUppersLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt voor de steun.
Ik zal jullie op de hoogte gaan stellen. Voor mensen die hier geïnteresseerd in zijn houd het rubriek "verslaving" in de gaten. Mogelijk kan het een trigger zijn de eerste dagen dus misschien wacht ik er heel even mee maar daar zal ik een topic gaan openen waar ik mijn herstelprocess zal vastleggen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Interessant. Ik ben zeer benieuwd naar hoe
het verder met je gaat, met name in je herstel, en wacht je topic af!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Soulassasins zei:
Het aantal procent is 79 ,dit is net spulletje hoor
Klik om te vergroten...
Zal eens kijken hoeveel % cacao die maltesers zijn. 😌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."