Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil mijn tolerantie resetten maar......

Ik wil mijn tolerantie resetten maar......

50 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
GebruikerVanUppers zei:
Ik ga proberen te stoppen met alles wat ik neem. Heb te lang gebruikt en misbruikt. Posten op dit forum heeft mij wakkergeschud in de zin van dat vele reacties best crities zijn geweest waardoor ik anders naar mijn ideeën en manier van impulsiviteit ben gaan kijken. Het gaat niet makkelijk worden, maar ik ga ervoor. Ik ga mijn best doen. Lukt het niet zelf dan maar naar de arts dat is de uiteindelijke conclusie. Nogmaals dank en geniet van je dag!
Klik om te vergroten...
Goed om te lezen, succes
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
GebruikerVanUppers zei:
Doe je dat 2 maanden achter elkaar ben je daar weer afhankelijk van.

GebruikerVanUppers
Klik om te vergroten...

Voor sommige benzo's is een gebruik van 2 weken iedere dag/ nacht al voldoende om afhankelijk te worden......etizolam was er zo eentje.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
GebruikerVanUppers zei:
Mijn plan: benzo 3 dagen gevolgd door alcohol 3 dagen dan 1 dag kratom(2x) gevolgd door 1 dag ketamine. En dan de cycle herhalen ziet dat er goed uit ?
Klik om te vergroten...
1000008965.gif
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar kun je die 8 dagen lange weken kopen trouwens. Kan ik ook wel gebruiken.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#5
GebruikerVanUppers zei:
Beste leden

Ik wil mijn receptoren die gestimuleerd worden door lisdexamfetamine/amfetamine en armodafinil rust geven omdat ik een hele hoge tolerantie heb opgebouwd alleen helemaal niets gebruiken voor 2 maanden zie ik niet zitten. Dus ik dacht ok dan kan ik benzo's nemen? Doe je dat 2 maanden achter elkaar ben je daar weer afhankelijk van. Dus ik dacht oke als ik dan bijvoorbeeld 3 dagen een benzo neem en dan overschakel naar en ander middel ( geen idee welke) die dan een paar dagen neem zo op die manier bijvoorbeeld tussen 3 verschillend werkende middelen switch zodat ik op die manier niet afhankelijk kan worden van een van die middelen zo'n idee zou in praktijk moeten kunnen?
I know gewoon 2 maanden niets gebruiken ik hoor jullie al en jullie hebben 100% gelijk,.... maar nope ik wil wat in mijn systeem hebben gedurende die 2 maanden :)

Welke middelen waarvan je merkbaar onder invloed bent, die geen cross-tolerance met elkaar hebben kan ik gedurende 2 maanden met elkaar afwisselen waarmee ik daarna zonder problemen mee moet kunnen stoppen die de tolerantie reset van amfetamine (Dopamine/nordraline receptoren) niet in de weg zit?


Met Zeer Vriendelijke Groet

GebruikerVanUppers
Klik om te vergroten...
het is een ridicuul gedachtegang om benzo's te overwegen om je dopamine, adrenaline en noradrenaline tolerantie te verlagen. benzo's werken inderdaad op andere receptoren 5htp dacht ik, die voornamelijk serotonine stimuleert, echter bouw je met benzo's een lichamelijke afhankelijkheid op waar je lastig nog van afkomt. lisdex is letterlijk wat straatspeed ook is 50%lis50%dex en geeft geen lichamelijke afhankelijkheid, maar wel een tolerantie. je kan proberen om fenylalanine als supplement te gebruiken, een essentieel aminozuur dat onder andere in je lichaam gebruikt kan worden als bouwsteen om dopamine te maken. mogelijk gebruik je jaren dopamine stimulerende middelen en is de bouwsteen die ik eerder noemde simpelweg depleted waardoor je minder effect voelt. fenylalanine geeft zelf geen psycho actief effect, het is een essentieel voedingsstof die je lichaam geeft wat je amfetamine van je lichaam vraagt.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#6
GebruikerVanUppers zei:
Welke middelen waarvan je merkbaar onder invloed bent, die geen cross-tolerance met elkaar hebben kan ik gedurende 2 maanden met elkaar afwisselen waarmee ik daarna zonder problemen mee moet kunnen stoppen die de tolerantie reset van amfetamine (Dopamine/nordraline receptoren) niet in de weg zit?
Klik om te vergroten...
Ham en kaas😜

Maar zonder gein, een heleboel middelen werken op dopamine noradrenaline. Kratom ook, de witte variant. Als je echt een reset wilt dan vallen een heleboel middelen al af en kan je beter twee maanden zoveel mogelijk clean zijn.

De rooie komt misschien nog in de buurt van wat je zoekt maar dat kan je ook maar twee dagen gebruiken in de week wil je daar niet te hard mee gaan en een andere verslaving opbouwen. Als je denkt dat je niet verslavingsgevoelig bent zou je een benzo twee andere dagen in de week kunnen doen. En drie andere dagen lekker nuchter blijven.

Misschien kan je eens onderzoeken waarom het constant onder invloed moeten zijn vandaan komt.

Het is goed dat je een plan maakt en je zegt dat je alleen van uppers houdt maar je zal niet de eerste zijn bij wie de interesse ineens verbeed🤣

Edit: kheb ff door je andere berichten heen gelezen, ik denk dat je deze twee maanden beter kan gebruiken om ergens een behandeling te gaan zoeken want je receptoren resetten gaan jouw onderliggende problemen niet oplossen. Ik las ook iets over een relatie en je vriendin. Liegen over gebruik en het feit dat zij het problematisch vindt zegt al wel genoeg denk ik.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Voor sommige benzo's is een gebruik van 2 weken iedere dag/ nacht al voldoende om afhankelijk te worden......etizolam was er zo eentje.
Klik om te vergroten...
alle benzo's resulteren in lichamelijke afhankelijkheid, etizolam is simpelweg een van de sterkere waardoor onthouding sneller ontwenning oplevert. na jaren dagelijks gebruik van welke benzo dan ook ben je lichamelijk afhankelijk en hoelanger je gebruikt des te onwaarschijnlijker dat je er ooit nog mee kan stoppen. als het al zou lukken om te stoppen is een afbouwtraject noodzakelijk omdat cold turkey stoppen een dodelijk resultaat kan opleveren omdat je serotonine ook verantwoordelijk is voor de autonome werking van je ademhaling, je zou dus letterlijk kunnen vergeten te blijven ademen, ondanks het autonoom werkt.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eenmaal opgebouwde tolerantie is niet te verlagen ,zelfs naar jaren.
Als je de eerste snuif oid weer pakt voelt het als de eerste keer ,de 2e keer ga je gelijk los aan een dosis die je vroeger pakte.

Zo chinees ik zonder tolerantie een gram sos weg ,beetje vaag als je denkt dat het dan 15 jaar geleden was.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soulassasins zei:
Eenmaal opgebouwde tolerantie is niet te verlagen ,zelfs naar jaren.
Als je de eerste snuif oid weer pakt voelt het als de eerste keer ,de 2e keer ga je gelijk los aan een dosis die je vroeger pakte.

Zo chinees ik zonder tolerantie een gram sos weg ,beetje vaag als je denkt dat het dan 15 jaar geleden was.
Klik om te vergroten...
Nou is een grammetje ook niet super veel hè. 😋
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Nou is een grammetje ook niet super veel hè. 😋
Klik om te vergroten...
Voor een beginnertje wel vind ik. De meeste zijn na een kwartje al verzadigd hier zo sterk is het.
Ik moet straks een gram testen van een nieuwe partij van me vendor ,ik ben zijn tester dus ik ga koken en dan wegen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Voor een beginnertje wel vind ik. De meeste zijn na een kwartje al verzadigd hier zo sterk is het.
Ik moet straks een gram testen van een nieuwe partij van me vendor ,ik ben zijn tester dus ik ga koken en dan wegen.
Klik om te vergroten...
Ik ga zo op bed met een grote zak maltesers. Moet ik zelf kopen ben geen tester. Al zou ik dit wel graag willen 😌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."