#1
Ik zou naar een verslavingszorg gaan.Mijn plan: benzo 3 dagen gevolgd door alcohol 3 dagen dan 1 dag kratom(2x) gevolgd door 1 dag ketamine. En dan de cycle herhalen ziet dat er goed uit ?
Ik zou naar een verslavingszorg gaan.Mijn plan: benzo 3 dagen gevolgd door alcohol 3 dagen dan 1 dag kratom(2x) gevolgd door 1 dag ketamine. En dan de cycle herhalen ziet dat er goed uit ?
alles spreekt mij wel aan om 2 maanden op en af te gebruiken zodat ik weer meer kan genieten van mijn uppers behalve middelen waar je visueel hard van gaat trippen vind ik niet fijnWelke middelen vind je leuk om te gebruiken behalve uppers/stimulantia?
oh shit sorry en geen wietJe zou wiet, alcohol, ketamine en opiaten kunnen afwisselen… Die hebben geen kruistolerantie met elkaar of met amfetamine. Het zijn wel middelen waar je verslaafd aan kan raken, maar dat is niet te voorkomen.
Misschien een alternatief voor benzo? De effecten daarvan zijn niet erg merkbaar over het algemeen en heeft een hoog risico om meerdere dagen te gebruiken. Ik moet al afkicken na het 2 dagen achterelkaar nemen van bepaalde benzo's. Ik zou de benzo dan eerder 1x per week nemen. Misschien meer kratom en minder benzo?Dus dan is het benzo - kratom ( hoe vaak maximaal per week?) - af en toe keta en regelmatig wat alcohol. Ja dan zie ik mijzelf de 2 maanden
Benzos en alcohol werken op dezelfde GABA receptoren, dus dat gaat ‘m niet worden, en benzos zou ik niet vaker dan twee keer per week gebruiken omdat je daar heel snel afhankelijk van wordt.Alcohol heeft toch invloed op je dopamine receptoren dus dat zou toch enige invloed moeten hebben op de effectiviteit van de detox of is dat niet het geval? Als dat echt niet het geval is dan is het appeltje eitje eigenlijk
Dus dan is het benzo - kratom ( hoe vaak maximaal per week?) - af en toe keta en regelmatig wat alcohol. Ja dan zie ik mijzelf de 2 maanden stim vrij wel met gemak doorkomen.
Ja je hebt gelijk. Ik denk zelf 2 dagen per week benzo's met een aantal dagen ertussen dat moet denk ik geen kwaad kunnen. Mee eens denk dat ik 1x kratom extra in de mix ga gooien.Misschien een alternatief voor benzo? De effecten daarvan zijn niet erg merkbaar over het algemeen en heeft een hoog risico om meerdere dagen te gebruiken. Ik moet al afkicken na het 2 dagen achterelkaar nemen van bepaalde benzo's. Ik zou de benzo dan eerder 1x per week nemen. Misschien meer kratom en minder benzo?
Goed punt wist ik niet van alcohol en benzo's.Benzos en alcohol werken op dezelfde GABA receptoren, dus dat gaat ‘m niet worden, en benzos zou ik niet vaker dan twee keer per week gebruiken omdat je daar heel snel afhankelijk van wordt.
Alle verslavende drugs werken trouwens op dopamine, dus daar ontkom je niet aan. Dan moet je voor abstinentie kiezen.
Mijn suggestie (dit is een heel slecht plan):
2 keer per week benzos
2 keer kratom
2 keer keta
1 dagje rust
Probleem is wel dat je van benzos en kratom niet heel erg van de kaart zult worden.
Dit. Steeds maar onder invloed willen zijn is niet gezond.Ik zou naar een verslavingszorg gaan.
Nee. Benzo’s en Alcohol werken beide op GABA.Mijn plan: benzo 3 dagen gevolgd door alcohol 3 dagen dan 1 dag kratom(2x) gevolgd door 1 dag ketamine. En dan de cycle herhalen ziet dat er goed uit ?
Dit lijkt al aan de orde eigenlijk..maar het gevaar is dan misschien niet verslaafd raken aan een bepaald middel maar wel het verslaafd raken aan het "onder invloed zijn".
Excuus je hebt gelijk. Ik kies dan Benzo over alcohol want alcohol heeft invloed op je dopamine.Nee. Benzo’s en Alcohol werken beide op GABA.
Ik blowde dagelijks sinds mijn 14de tot 17de en vanaf mijn 18de tot nu 10 jaar dagelijks armodafinil / lisdexamphetamine / en recentelijk ( 2 jaar geleden ) speed. Ben meerdere dagen al onder invloed in mijn gehele leven geweest nu op mijn 28e dan dat ik nuchter was dus ben niets anders gewentIk moet zeggen dat ik ook in het verleden een aardig tijdje heb gedaan wat jij van plan bent: elke dag gebruiken maar niet een specifiek middel zodat je niet aan iets verslaafd raakt. Ik deed zelf ongeveer 2/3x per week benzo's, 1/2x per week stimulanten, 4x per week disso's, 1x per week trippen etc. Dit klinkt wel mooi maar het gevaar is dan misschien niet verslaafd raken aan een bepaald middel maar wel het verslaafd raken aan het "onder invloed zijn". Pas hier asjeblieft mee op. Waarom eigelijk bromazolam? Dat is meer een slaappil dan echt onder invloed zijn, voor mij temminste.
Ben al vrijwel dagelijks onder invloed de afgelopen 15 jaar wiet/lisdex/armodafinil/klein percentage speed@GebruikerVanUppers , jouw eerste vraag vandaag was naar een RC die zoveel mogelijk op speed lijkt, maar geen speed is. Je wil namelijk geen grote doppen ivm. jouw vriendin die drugs niet ziet zitten. Een vriendin die je niet kwijt wil ....
De vraag naar suggesties voor middelen heb je in breder wordende zin diverse keren herhaald.
Dus wat is het nou ?
Bovendien: vrijwel dagelijks onder invloed is echt geen goed plan !
De afgelopen 10 jaar heb ik of armodafinil of lisdex gebruikt dat vind mijn vriendin absoluut geen probleem alleen ik heb nu zo'n hoge tolerantie dat verder gebruiken in de doseringen die ik nu doe gewoon niet doorgezet moet worden. Dus 2 maandjes 1 dag benzo 1 dag kratom en moet nog op 1 ander middel komen dan 1 dag pauze en dat voor 2 maandjes en dan weer terug naar mijn ADD medicatie / armodafinil. Mijn vriendin vind dat prima van benzo voel je beetje melow je gaat niet daardoor naar de klote als 2x1gram speed op een dag wat ik tijdje heb gedaan. 2x5gram kratom is ook heel schappelijk ga je niet naar de klote van, werkt alleen een klein beetje oppeppend ja kan ook 2x10gram nemen dan sedeer je jezelf waar ik niet van houd. Dus naar mijn idee ga ik er nog soort van verantwoord mee om. Dat gezegd hebben het beste is om ff te kappen met alles voor 2 maanden maar wat ik al eerder heb gezegd.... ben 28 en ben meerdere dagen onder invloed geweest in mijn gehele leven dan nuchter geweest te zijn. I houd er gewoon van om iets in mijn systeem te hebben, punt.Sorry alvast, niet het antwoord wat je zoekt, maar ik zou gaan zoeken naar manieren (mbv hulpverlening) hoe je oké met jezelf kan zijn zonder drugs. Volgens mij is dat de allerbeste drug. Niet continu bezig hoeven zijn wat en hoeveel je gebruikt en wie daar dan wat van zou merken. Je benoemt dat je niet verslaafd bent en prima kan stoppen, maar toch non stop onder invloed wil zijn 🙄. Hoe zie je dat dan voor je? De rest van je leven continu afwisselend drugs gebruiken? Lijkt me niet heel gezond voor je hart, hersenen en gemoedstoestand. En wat vind je vriendin van dit plan?
Dit lijkt al aan de orde eigenlijk..
Dat ziet er inderdaad goed uit als je van het uitzicht van een ravijn houdt.Mijn plan: benzo 3 dagen gevolgd door alcohol 3 dagen dan 1 dag kratom(2x) gevolgd door 1 dag ketamine. En dan de cycle herhalen ziet dat er goed uit ?
hehe je hebt 100% gelijk weet niets van benzo's of kratom of alcohol zoals je van mijn naam kunt vernemen gebruik dat eigenlijk allemaal nooit.Dat ziet er inderdaad goed uit als je van het uitzicht van een ravijn houdt.
Mijn plan nu is om mijn dopamine en nodraline receptoren te ressetten
Benzos hebben ook invloed op dopamine. Zoals ik al zei: alle (verslavende) drugs werken op dopamine. Dat maakt ze zo verslavend. Dus je dopamine resetten door drugs te gebruiken is één grote onzin. Dat kan niet. Dan moet je juist geen drugs gebruiken.Ik kies dan Benzo over alcohol want alcohol heeft invloed op je dopamine.
Ik snap je punt dat het allemaal invloed heeft op de receptoren maar, wat ik nu denk, is dat het dermate minder stimulerend werkt op de receptoren gezien de werking van benzo's waardoor, ookal ze beïnvloed worden, in zo verre anders en minder beïnvloed worden dat na 2 maanden mijn stim tolerantie voldoende afgenomen moet zijn maar dit is allemaal gokken daarom ben ik blij om dit uit te proberen zodat ik iedereen van mijn ervaring kan laten informeren. Ik zal mijn resultaten als de ''detox'' afgelopen is zo uitgebreid mogelijk uitleggen: Na de 2 maanden zal ik de hoeveelheden van mijn uppers nemen waarmee ik begonnen ben in het verleden toen de effecten tip top waren.Benzos hebben ook invloed op dopamine. Zoals ik al zei: alle (verslavende) drugs werken op dopamine. Dat maakt ze zo verslavend. Dus je dopamine resetten door drugs te gebruiken is één grote onzin. Dat kan niet. Dan moet je juist geen drugs gebruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."