Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBraken van keta

Braken van keta

14 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
Akari0967Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Voordat ik begin moet ik wel erbij zeggen dat ik wel problemen met keta heb gehad en dat ik er ooit wel mee wil stoppen. Maar ik heb al sinds Juni niks meer genomen en wou vorige week weer wat gaan halen. Ik begon echt direct te kotsen na de 1e punt. En nu heb ik dat ook. Ligt het aan de keta of aan mij?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snuif ketamine altijd op een lege maag, ik eet alleen ´s middags als ik ´s avonds ketamina ga gebruiken. Nog nooit last gehad van misselijkheid zo.

Mss kan een gembertheetje wat helpen...
k
klxaasxLid
01-01-2024, 00:00
#3
gek genoeg heb ik dit bij 3mmc als ik na een tijdje weer gebruik. eerste lijn altijd kokhalzen en kotsen eigenlijk een lichamelijk signaal van ik wil dit niet. maarja konden we daar maar zo goed naar luisteren :grimacing:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is een dissociatieve drug waardoor je evenwichtsgevoel uit balans kan geraken. Hierdoor kan je gedesoriënteerd worden en braakneigingen krijgen. Als je dit wil vermijden kan je op voorhand medicatie nemen tegen misselijkheid of op bed liggen en zo weinig mogelijk bewegen.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me een simpel vergelijkend warenonderzoekje waard:

1. Moet iemand anders ook kotsen van jouw Keta dan ligt het aan de Keta.

2. Werkt het bij iemand anders prima zonder braken dan ligt het aan jou.

Duidelijk toch?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt bizar. Stop je gif in je lichaam, reageertie zo!😡

Is er echt niets dat je anders doet dan voorheen? Medicatie? Voeding? Gebruik van andere drugs?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ketamine kan misselijkheid veroorzaken. Dus heel raar is het niet. Maar misschien heb je er nu meer last van dan vroeger omdat je eerder te veel en vaak hebt gebruikt en je daar nu een lichamelijk reactie op hebt ontwikkeld.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Ketamine kan misselijkheid veroorzaken. Dus heel raar is het niet. Maar misschien heb je er nu meer last van dan vroeger omdat je eerder te veel en vaak hebt gebruikt en je daar nu een lichamelijk reactie op hebt ontwikkeld.
Klik om te vergroten...
Dat had ik op een bepaald moment bij tabak. Eerste peuk van de dag had ik nog niet eens uit het pakje gevist en ik moest even kotsen. Dan netjes tanden poetsen en dan kon die aan. Poef poef wat een tijden waren dat.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Keta is lang niet zo zuiver als je denkt ,ik noem het badzout.
Tenzij ik het zelf kook dan heb je puur,dan is het ook een poedertje net als coke
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soulassasins zei:
Keta is lang niet zo zuiver als je denkt ,ik noem het badzout.
Tenzij ik het zelf kook dan heb je puur,dan is het ook een poedertje net als coke
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je keta koken?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shinyzappy zei:
Hoe bedoel je keta koken?
Klik om te vergroten...
Omzetten van vloeibaar naar poeder meer vertel ik niet
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soulassasins zei:
Omzetten van vloeibaar naar poeder meer vertel ik niet
Klik om te vergroten...
Ah ha das geen onbekende wiskunde voor mij , miste alleen context vloeibare ket ben ik nog nooit tegen gekomen
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shinyzappy zei:
Ah ha das geen onbekende wiskunde voor mij , miste alleen context vloeibare ket ben ik nog nooit tegen gekomen
Klik om te vergroten...
Dan moet je eens naar een paardenfokker gaan :)
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#14
De drap in de keel kan ik ook van spugen. En als als ik meerdere re-dosis heb gepakt kan het wel eens voorkomen.
Misschien heeft het met het dissociatieve te maken en je evenwicht?
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ei-Salade zei:
De drap in de keel kan ik ook van spugen. En als als ik meerdere re-dosis heb gepakt kan het wel eens voorkomen.
Misschien heeft het met het dissociatieve te maken en je evenwicht?
Klik om te vergroten...
Ik slik m meestal zo weg die smaak

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."