Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar bewaren jullie je drugs in?

Waar bewaren jullie je drugs in?

96 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
1000023649.jpgin dit blikje heb laatst een setje besteld voor mn wiet maar uit eindelijk zit mn wiet gewoon op mn rolling tray of aan de onderkant van mn grinder en gaan er andere spulletjes in mn blikje
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op de top van mijn gebruik was dat een tekendoos (bijna) vol. Lekker onopvallend 😊
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon in je la. Niet moeilijk doen, je bent volwassen (i'm assuming) en ik verwacht niet dat er kleine kinderen in de buurt zijn. Als het droog en donker is is het goed genoeg.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#4
GloryTripper zei:
Ik wil voor de verjaardag van een maat van me een mooi opslagdoosje kopen voor zijn drugs. (Wiet, amfetamines en tripmiddelen zoals LSD)
Nu vroeg ik mij af; Kunnen jullie mij vertellen/aanraden waar jullie je drugs in bewaren?
Het liefst ziet het er ook nog een beetje mooi uit!

Zoiets lijkt me nou wel leuk maar weet niet of dat perse goed is om je LSD in te leggen:
www.bol.com

Walnoot Gesneden Handgemaakte Houten Kisten-Combinatieslot, 4 Combinatie Puzzeldozen,... | bol

Walnoot Gesneden Handgemaakte Houten Kisten-Combinatieslot, 4 Combinatie Puzzeldozen, Magische Doos, Sieraden en Sieraden Opbergdoos, Mysteriedoos,...
www.bol.com www.bol.com
Klik om te vergroten...
Ik vind dit wel echt een mooi doosje. Wel eerder een doosje voor iemand die van trip middelen houdt. Wel een leuk kado!😊
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn nosso
C
ChazzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
De bestek-lade. Alwaar ook de jointjes en wat gebruiksaanwijzingen liggen.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De kleine zakjes heb ik van aliexpress. De trommel doe ik de zwarte afsluitbare zak. Geen licht en extra luchtdicht
afbeelding.jpg
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Endeldarm, tik overgehouden uit de bajes.
G
GloryTripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil voor de verjaardag van een maat van me een mooi opslagdoosje kopen voor zijn drugs. (Wiet, amfetamines en tripmiddelen zoals LSD)
Nu vroeg ik mij af; Kunnen jullie mij vertellen/aanraden waar jullie je drugs in bewaren?
Het liefst ziet het er ook nog een beetje mooi uit!

Zoiets lijkt me nou wel leuk maar weet niet of dat perse goed is om je LSD in te leggen:
www.bol.com

Walnoot Gesneden Handgemaakte Houten Kisten-Combinatieslot, 4 Combinatie Puzzeldozen,... | bol

Walnoot Gesneden Handgemaakte Houten Kisten-Combinatieslot, 4 Combinatie Puzzeldozen, Magische Doos, Sieraden en Sieraden Opbergdoos, Mysteriedoos,...
www.bol.com www.bol.com
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sortimo L-Boxx voor mijn meeste spullen, kan een hangslot doorheen mocht je hem voor jezelf of anderen af willen sluiten.
original.570x600!m.jpg
Daarin heb ik een "AideTek boxall" voor mijn pellets, is eigenlijk een SMT componenten doosje, verkrijgbaar t/m 96 vakjes ofzo...
51lJshfUN1L._AC_SL1000_.jpg
Verder kartonnen dozen voor mijn Kratom / nootropics collectie.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Gewoon in je la. Niet moeilijk doen, je bent volwassen (i'm assuming) en ik verwacht niet dat er kleine kinderen in de buurt zijn. Als het droog en donker is is het goed genoeg.
Klik om te vergroten...
Ja, geef die gozer inderdaad gewoon een bureau la!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sommige in koelkast (psychedelica LSD etc), rest in doosje buiten zonlicht en stabiele temperatuur.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#13

Zelf gebruik ik Thight Vac bussen voor de meeste dingen. Vacuüm, luchtdicht en donker.


Cvault containters voor wiet toen ik nog blowde zit een humidipak om de wiet op de perfecte vochtigheid te houden.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh, en natuurlijk een Simson bandenplak setje, perfect voor mijn collectie kabouter enveloppen!
Simson.jpg
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Gewoon in je la. Niet moeilijk doen, je bent volwassen (i'm assuming) en ik verwacht niet dat er kleine kinderen in de buurt zijn. Als het droog en donker is is het goed genoeg.
Klik om te vergroten...
''DROOG EN DONKER'' :wink:
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uiteraard voorzien van stickers, bergen stickers... Ik worstel met een label writer verslaving...
Doos.jpg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vieze asbak zei:
''DROOG EN DONKER'' :wink:
Klik om te vergroten...
Waarom beschrijf je nou elke vagina in mijn directe omgeving?
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
New Dawn zei:
Uiteraard voorzien van stickers, bergen stickers... Ik worstel met een label writer verslaving...
Bekijk bijlage 49780
Klik om te vergroten...
Oeff dit is wel geil! 😍
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Harry In De Warrie zei:
Oeff dit is wel geil! 😍
Klik om te vergroten...

Een man moet een hobby hebben he?
Het begon als een fantasie op mijn 15e...
G
GloryTripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Gewoon in je la. Niet moeilijk doen, je bent volwassen (i'm assuming) en ik verwacht niet dat er kleine kinderen in de buurt zijn. Als het droog en donker is is het goed genoeg.
Klik om te vergroten...
Is niet om het te verstoppen. Meer als leuke decoratie om je drugs te in te stoppen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."