#1
Hi,
Ik ben benieuwd of iemand mij advies kan geven omtrent het volgende.
Ik gebruik xtc minimaal 1 tot 2 x per maand thuis met mijn vriendin of op een housefeest. Nu wil ik iets anders proberen en niet icm met andere drugs.
Bij de smartshop heb ik een flesje feliz x gekocht. De verkoper zei dat dit beter dan xtc was omdat je langer in het gevoel blijft hangen en dat je na afloop geen kater hebt. In het flesje zit 3mmc icm 2c-d
Het flesje bevat volgens mij 10 mml
Aangezien ik dit nog nooit heb gedaan wil ik toch graag weten van anderen wat zij ervan vinden.
Drink je de gehele inhoud op of doe je eerst de helft ? De helft gaat mijn voorkeur uit aangezien ik het nog nooit heb gebruikt. Daar in tegen slik ik al vaker xtc dus ik kan wel wat hebben dus vandaar mijn vraag.
Is het sws een beetje met xtc te vergelijken ?
En is de duur ook langer dan xtc ?
Stel dat je 1 flesje op mag drinken..mag je na de uitwerking opnieuw meer bij nemen of is dat met dit soort drugs af te raden ?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik ben benieuwd of iemand mij advies kan geven omtrent het volgende.
Ik gebruik xtc minimaal 1 tot 2 x per maand thuis met mijn vriendin of op een housefeest. Nu wil ik iets anders proberen en niet icm met andere drugs.
Bij de smartshop heb ik een flesje feliz x gekocht. De verkoper zei dat dit beter dan xtc was omdat je langer in het gevoel blijft hangen en dat je na afloop geen kater hebt. In het flesje zit 3mmc icm 2c-d
Het flesje bevat volgens mij 10 mml
Aangezien ik dit nog nooit heb gedaan wil ik toch graag weten van anderen wat zij ervan vinden.
Drink je de gehele inhoud op of doe je eerst de helft ? De helft gaat mijn voorkeur uit aangezien ik het nog nooit heb gebruikt. Daar in tegen slik ik al vaker xtc dus ik kan wel wat hebben dus vandaar mijn vraag.
Is het sws een beetje met xtc te vergelijken ?
En is de duur ook langer dan xtc ?
Stel dat je 1 flesje op mag drinken..mag je na de uitwerking opnieuw meer bij nemen of is dat met dit soort drugs af te raden ?
Alvast bedankt voor de reacties.