Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Ik ben benieuwd of iemand mij advies kan geven omtrent het volgende. Ik gebruik xtc minimaal 1 tot 2 x per maand thuis met mijn vriendin of op een housefeest. Nu wil ik iets anders proberen en niet icm met andere drugs. Bij de smartshop heb ik een flesje feliz x gekocht. De verkoper zei dat dit beter dan xtc was omdat je langer in het gevoel blijft hangen en dat je na afloop geen kater hebt. In het flesje zit 3mmc icm 2c-d Het flesje bevat volgens mij 10 mml Aangezien ik dit nog nooit heb gedaan wil ik toch graag weten van anderen wat zij ervan vinden. Drink je de gehele inhoud op of doe je eerst de helft ? De helft gaat mijn voorkeur uit aangezien ik het nog nooit heb gebruikt. Daar in tegen slik ik al vaker xtc dus ik kan wel wat hebben dus vandaar mijn vraag. Is het sws een beetje met xtc te vergelijken ? En is de duur ook langer dan xtc ? Stel dat je 1 flesje op mag drinken..mag je na de uitwerking opnieuw meer bij nemen of is dat met dit soort drugs af te raden ? Alvast bedankt voor de reacties."
"Dank voor jullie reacties. Wat ik ook wel apart vond was dat deze flesjes niet op de website vermeld stonden. Deze flesjes werden in de smartshop onder de la vandaan gehaald. Ik zag ook op google dat de naam feliz x bij nog wat andere smartshops in de historie van google voorbij kwam en bij het klikken erop dat ik een lege pagina te zien kreeg."
"Stonologie zei: Het zal zeker anders zijn, maar ik denk juist fijner dan XTC. Psychedelica + serotonine releasers zijn veel sterker dan serotonine releasers alleen. 3-FEA + 2C-C was VEEL leuker dan XTC. En 3-FEA staat nou niet bekend als in de buurt komend van MDMA op zichzelf. Maar mijn vraag is meer: wtf doet die smartshop. 3-MMC is illegaal en hij loopt erg veel risico als die cocktail idd 3-MMC bevat. Klik om te vergroten... Het was ook mijn eerste keer dat ik naar een smartshop ben gegaan. Ik had al zo een vermoeden. Stom van me dat ik niet verder had gevraagd over de stoffen etc. Het enigste wat ik kon vinden mbt de naam op internet was deze pagina : Feliz x bestaat uit: 3MMC en 2C-D. Wat doet het met je? Feliz X het is een combinatie van twee stimulerende middelen: 3-MMC (3-methylmethacathione) en 2 C-D (2,5-dimethoxy-4-methylfenethylamine) met 5 ml actieve ingrediënten per 10 ml product. 3-MMC is een stimulerend middel dat behoort tot de cathinon-klasse en een stimulerend en entactogeen effect... drugsinc.eu"