Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs zijn het proberen waard? En combigebruik

Welke drugs zijn het proberen waard? En combigebruik

81 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Astronaut zei:
Bier en wiet
Koffie en wiet
LSD en wiet in de comedown
Truffels/paddo's en wiet in de comedown
Ketamine en paar biertjes
Dat is het eigenlijk wel
Daar ga ik wel lekker op
Klik om te vergroten...
Je mist ketamine en wiet!!! Moet wel S-ketamine hebben of ja dat is t meest lekkerste in combi met een dikke haze joint!!’
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Über trippy 😜.


Sommige dingen kun je niet uitleggen, dat moet je zelf beleven. 🤗
Klik om te vergroten...

De meesten van ons vinden het niet voor herhaling vatbaar.
S
StarwindLid
01-01-2024, 00:00
#3
guap zei:
Yoow DF, ben ik weer 😎

Dit keer een wat algemenere vraag namelijk: welke drugs raden jullie aan voor recreatief gebruik?
Ik ben op zoek naar nieuwe drugs ervaringen voor in de toekomst. Drugs zoals 6 apb, lean, 4mmc en psychedelics trekken vooral mijn interesse. Deze middelen zijn alleen lang niet overal te krijgen, daarom deze (sociale)vraag:
Welke middelen zijn er vooral te krijgen in jullie regio?

Veel mensen gebruiken apps zoals Journal om te kijken welke drugscombinaties veilig of onveilig zijn, je kan op deze apps alleen niet zien of combinaties psychedelische of euphorische bijwerkingen hebben en ik was nieuwsgierig naar wat er allemaal kan.
De vraag luidt:
Welke drugscombi's raden jullie aan?
En mogelijk nog belangrijker, welke combi's raden jullie af?

Tnxx weer💯

Guap
Klik om te vergroten...
Ikzelf gebruik nog maar zelden. Maar een lage dosering K of liefst nog S ketamine.. en een normale geen haze jiont wauw zo 2 keer per jaar. wat een geweldige combi..... Dat geld ook voor LSD.. met nadruk!!!! Pas op de keta moet laag gedoseerd zijn. Het werkt direct... Wat zorgt dat je met echt kleine beetjes een klein beetje bij kan pakken en zelf voeld dat je op de juiste frequentie komt. Ik start met de Keta... En als die juist gedoseerd is. Een milde joint eroverheen. Voor 2 keer per jaar echt een feest. Blowen alleen werkt voor mij niet te veel body load die gewoon vervelend is... Drugs is zo ontzettend subjectief het werkt bij iedere persoon anders.
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#4
guap zei:
Yoow DF, ben ik weer 😎

Dit keer een wat algemenere vraag namelijk: welke drugs raden jullie aan voor recreatief gebruik?
Ik ben op zoek naar nieuwe drugs ervaringen voor in de toekomst. Drugs zoals 6 apb, lean, 4mmc en psychedelics trekken vooral mijn interesse. Deze middelen zijn alleen lang niet overal te krijgen, daarom deze (sociale)vraag:
Welke middelen zijn er vooral te krijgen in jullie regio?

Veel mensen gebruiken apps zoals Journal om te kijken welke drugscombinaties veilig of onveilig zijn, je kan op deze apps alleen niet zien of combinaties psychedelische of euphorische bijwerkingen hebben en ik was nieuwsgierig naar wat er allemaal kan.
De vraag luidt:
Welke drugscombi's raden jullie aan?
En mogelijk nog belangrijker, welke combi's raden jullie af?

Tnxx weer💯

Guap
Klik om te vergroten...
De beste combo die ik heb gedaan is 2cb + ketamine, echt fantastische synergie tussen de twee middelen en heel leuk als je een avondje met vrienden bent.

Verder, qua wat de moeite is, zou ik zeggen:
LSD
Truffels
DMT
2cb
X/Mdma
Keta

Uppers zoals coke en pep lijken de moeite, maar ik vond ze de comedown niet waard, daarnaast zijn ze duur en verslavend.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Salvia.


Een aparte beleving, maar imo een ondergewaardeerde drug. 🙌
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pinnacle zei:
De beste combo die ik heb gedaan is 2cb + ketamine, echt fantastische synergie tussen de twee middelen en heel leuk als je een avondje met vrienden bent.

Verder, qua wat de moeite is, zou ik zeggen:
LSD
Truffels
DMT
2cb
X/Mdma
Keta

Uppers zoals coke en pep lijken de moeite, maar ik vond ze de comedown niet waard, daarnaast zijn ze duur en verslavend.
Klik om te vergroten...
Ben wel nieuwsgierig naar de trip kant van gebruik alleen me eerste ervaring met "trippen" was k-hole en das denk geen goed voorbeeld. In ieder geval blijf ik voorlopig lekker van t ketje af, maar voor 2cb, LSD en truffels sta ik wel open om een keer te proberen. Kan iemand toevallig beetje duidelijk uitleggen wat ik kan verwachten van een 2cb/lsd trip?
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Salvia.


Een aparte beleving, maar imo een ondergewaardeerde drug. 🙌
Klik om te vergroten...
Misschien ooit😂
Ik hoef nu nog niet 6 jaar een kaartspel te worden
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Salvia.


Een aparte beleving, maar imo een ondergewaardeerde drug. 🙌
Klik om te vergroten...
Vertel me me meer over salvia😆
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shinyzappy zei:
Vertel me me meer over salvia😆
Klik om te vergroten...
Über trippy 😜.


Sommige dingen kun je niet uitleggen, dat moet je zelf beleven. 🤗
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
De meesten van ons vinden het niet voor herhaling vatbaar.
Klik om te vergroten...
De topictitel is letterlijk " welke drugs zijn het proberen waard?".

Salvia is het proberen waard. Maakt niet uit of dan eenmalig is of niet. 🤗
M
MckomerrrLid
01-01-2024, 00:00
#11
keta+4mmc of 3mmc = Het beste dat ik ooit heb gebruikt p.s wel heel verlslavend
s
snuifdruif050Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Pep en 2mmc
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Salvia.


Een aparte beleving, maar imo een ondergewaardeerde drug. 🙌
Klik om te vergroten...
Ik heb het 25 jaar geleden een stuk of 20 keer geprobeerd. Ik heb het zelfs een tijdje gekweekt.

Met (veel) gedroogd blad en een waterpijp, werkte het al goed.

Later heb ik ook 10x en 20x extracten gerookt. De ervaringen zijn vrijwel onmogelijk te beschrijven.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb salvia lang geleden een tijd gerookt.
Ik wilde graag de doorbraak meemaken en dat lukte maar niet.
Eerst werden er gewone salvia bladeren gerookt met de pijp.
Dat had zeker effect.
Ik kan het beschrijven als:
Een subtiel gevoel van trippen, zoemend gevoel in je hoofd en je hebt het gevoel dat de zwaartekracht je lichaam naar links wil trekken.
Dat is het effect van bladeren roken zo ongeveer.

Daarna kocht ik een keer het 30x salvia extract.
Dat komt in kleine brokjes.
De pijp dus weer gevuld en roken maar.
Je moet de rook lang inhouden.
Na twee grote hijsen lang inhouden voelde ik dat ik de pijp moest wegzetten.

Ineens veranderde de kamer en ik was zelf veranderd in een wagentje van een reuzenrad op de kermis.
Verder had ik geen angsten of emoties op het moment zelf ,maar deze ervaring was zo bizar dat ik nooit meer salvia gerookt heb.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fisherman's friend zei:
Ik heb salvia lang geleden een tijd gerookt.
Ik wilde graag de doorbraak meemaken en dat lukte maar niet.
Eerst werden er gewone salvia bladeren gerookt met de pijp.
Dat had zeker effect.
Ik kan het beschrijven als:
Een subtiel gevoel van trippen, zoemend gevoel in je hoofd en je hebt het gevoel dat de zwaartekracht je lichaam naar links wil trekken.
Dat is het effect van bladeren roken zo ongeveer.

Daarna kocht ik een keer het 30x salvia extract.
Dat komt in kleine brokjes.
De pijp dus weer gevuld en roken maar.
Je moet de rook lang inhouden.
Na twee grote hijsen lang inhouden voelde ik dat ik de pijp moest wegzetten.

Ineens veranderde de kamer en ik was zelf veranderd in een wagentje van een reuzenrad op de kermis.
Verder had ik geen angsten of emoties op het moment zelf ,maar deze ervaring was zo bizar dat ik nooit meer salvia gerookt heb.
Klik om te vergroten...
Uw laatste alinea beschrijft wel wat Salvia doet ja. 🤣
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fisherman's friend zei:
Ik heb salvia lang geleden een tijd gerookt.
Ik wilde graag de doorbraak meemaken en dat lukte maar niet.
Eerst werden er gewone salvia bladeren gerookt met de pijp.
Dat had zeker effect.
Ik kan het beschrijven als:
Een subtiel gevoel van trippen, zoemend gevoel in je hoofd en je hebt het gevoel dat de zwaartekracht je lichaam naar links wil trekken.
Dat is het effect van bladeren roken zo ongeveer.

Daarna kocht ik een keer het 30x salvia extract.
Dat komt in kleine brokjes.
De pijp dus weer gevuld en roken maar.
Je moet de rook lang inhouden.
Na twee grote hijsen lang inhouden voelde ik dat ik de pijp moest wegzetten.

Ineens veranderde de kamer en ik was zelf veranderd in een wagentje van een reuzenrad op de kermis.
Verder had ik geen angsten of emoties op het moment zelf ,maar deze ervaring was zo bizar dat ik nooit meer salvia gerookt heb.
Klik om te vergroten...

Klinkt als salvia.

Zelf nooit zo diep geweest.
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet, alcohol niet persé een must maar “iedereen doet het” dus deze zijn niet te vergeten. Ik zou zelf over uppers eigenlijk alleen maar xtc zeggen, het feit dat je dat niet door je neus jaagt zorgt voor minder craving. Rc’s zou ik gewoon niet aanraden, ook al vind ik die zelf het leukst..kijk waar het me bracht
s
snuifdruif050Lid
01-01-2024, 00:00
#18
22:10 laatste bommetje 3m voor vandaag. Nu een Silver Amnesia jointje
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#19
snuifdruif050 zei:
22:10 laatste bommetje 3m voor vandaag. Nu een Silver Amnesia jointje
Klik om te vergroten...
Zou er nog 1tje roken anders plafonddienst
s
snuifdruif050Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Cath-R-Ella zei:
Zou er nog 1tje roken anders plafonddienst
Klik om te vergroten...
Precies wat je zegt. Hele nacht wakker gelegen. M'n eigen schuld dus vandaag op de blaren zitten. En helaas had ik geen 2e joint. Geld is helaas op :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."