#1
Haha ik kan het ook niemand aanraden . Maar toch ook weer wel . Het heftigste wat ik ooit mee gemaakt heb . Heb het zon 3 a 4 x gedaan hijs dmt . En daarna crack/base er achteraan. Ik hou van leip . Maar dit was net wat TE leip voor mij . iig iets wat ik de rest van mijn leven onthoud. What doesnt kill you makes you stronger toch?