#1
Je kan beter een nacht niet slapen dan Quetiapine te gebruiken. Als je weet dat je zoveel gaat gebruiken dat je niet kan slapen dan is dat je eigen schuld en zou je dat niet moeten proberen te corrigeren met een paardenmiddel. Beter pas je gewoon je gebruik aan.