#1
Ik gebruik al 15 jaar seroquel om te slapen en dat werkt al 15 jaar goed zonder enige vorm van gewenning. Ik hoor van vele medepatienten dat ze dat spul haten maar ik haat abilify en invega ook. Elk middel heeft op iedereen een andere uitwerking. Zonder seroquel zou ik er al lang niet meer geweest zijn.
Het wordt off label voorgeschreven als slaapmiddel en bij een deel patienten heeft dat succes zoals bij mij. Ik ondervind daar ook geen enkele bijwerkingen van zolang de dosis niet te hoog is, ik hou het op 400mg per dag. 200 's ochtends seroquel xr en 200 's avonds gewone seroquel.
IVM benzo's om te slapen is een slecht idee. Dat komt omdat benzo's onderhevig zijn aan snelle gewenning. Je hebt snel (na een week al) een hogere dosis nodig om hetzelfde effect te krijgen. Het gevaar bestaat dan dat je de dosis zo ver gaat verhogen dat je gevaarlijke nevenwerkingen krijgt en zowel geestelijke als lichamelijke afhankelijkheid.
Het wordt off label voorgeschreven als slaapmiddel en bij een deel patienten heeft dat succes zoals bij mij. Ik ondervind daar ook geen enkele bijwerkingen van zolang de dosis niet te hoog is, ik hou het op 400mg per dag. 200 's ochtends seroquel xr en 200 's avonds gewone seroquel.
IVM benzo's om te slapen is een slecht idee. Dat komt omdat benzo's onderhevig zijn aan snelle gewenning. Je hebt snel (na een week al) een hogere dosis nodig om hetzelfde effect te krijgen. Het gevaar bestaat dan dat je de dosis zo ver gaat verhogen dat je gevaarlijke nevenwerkingen krijgt en zowel geestelijke als lichamelijke afhankelijkheid.