#1
Ik weet niet precies wat je bedoelt met after effects maar je zal de volgende ochtend nog wel suf zijn en autorijden is uit den boze.
Is het dan aangeraden om de helft van 2,5mg te nemen?Als je lang genoeg slaapt, zullen de na effecten meevallen.
Hoewel 2,5 mg voor mensen zonder tolerantie echt wel meer dan genoeg is. De helft daarvan is echt wel genoeg voor een nacht slapen.
Ik heb zelf altijd zat gehad aan 0,75mg, bij meer ben ik altijd de hele dag suf/apart geweest. Het is sterk spulIs het dan aangeraden om de helft van 2,5mg te nemen?
De helft of zelfs minder is aan te raden.Is het dan aangeraden om de helft van 2,5mg te nemen?
0,75 mg is inderdaad genoegIk heb zelf altijd zat gehad aan 0,75mg, bij meer ben ik altijd de hele dag suf/apart geweest. Het is sterk spul
Je bent de dag erna verward? Dat heb ik het liefste niet namelijkIk heb zelf altijd zat gehad aan 0,75mg, bij meer ben ik altijd de hele dag suf/apart geweest. Het is sterk spul
Je bent de dag erna verward? Dat heb ik het liefste niet namelijk
Ik heb net wat op het forum gelezen en hoor mensen die extreme blackouts hebben of er dagen lang last van hebben, hoever kan dit gebeuren bij een halve dosis dus 2,5mg/2=1,25mgLigt aan de dosis, je tolerantie en ook natuurlijke aanleg. Een (kleine) helft is idd al voldoende. Of je daar de hele dag suf door bent moet je zelf uitvinden. Sommige hier op het forum meldden juist dat ze de volgende dag super energiek waren vanwege de fantastische nachtrust. Kortom, verschilt per persoon.
Je bent de dag erna verward? Dat heb ik het liefste niet namelijk
Lees maar wat verder over Benzodiazepines. Lijkt me, dat als je het een aantal x per jaar neemt, dat je niet veel risico neemt, maar het is geen relaxte drug als je niet oppast.Ik heb net wat op het forum gelezen en hoor mensen die extreme blackouts hebben of er dagen lang last van hebben, hoever kan dit gebeuren bij een halve dosis dus 2,5mg/2=1,25mg
Ik heb net wat op het forum gelezen en hoor mensen die extreme blackouts hebben of er dagen lang last van hebben, hoever kan dit gebeuren bij een halve dosis dus 2,5mg/2=1,25mg
Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd.Zal bromazolam 2.5mg ervoor zorgen dat als je wakker wordt heel veel after effects hebt?
Ik merk ook nooit iets, alleen als ik de dosis minimaal 3x verhoog, uitzonderingen zijn diazepam en oxazepam. Ik gebruik zelden maar heb van nature een hoge tolerantie, zal een kwestie van genen zijn.Heb btw ook 1p-lsd voor t eerst gehad gisteren toevallig. 150mg en je raad het… niks gevoeld.
Hebben hier meer mensen last van?
Heb btw ook 1p-lsd voor t eerst gehad gisteren toevallig. 150mg en je raad het… niks gevoeld.Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd.
En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raa werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is?
Neem hier natuurlijk geen voorbeeld van natuurlijk ik breng niemand op idieeën maar zou dit iets van een aandoening kunnen zijn?
Heb dit allemaal van een betrouwbare site besteld dus snap er niks van?
Dat je niks van bepaalde benzo's voelde kan ik wel begrijpen, de effecten daarvan zijn voornamelijk merkbaar bij mensen die onrust/angst ervaren.Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd.
En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raar werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is?
Neem hier natuurlijk geen voorbeeld van natuurlijk ik breng niemand op idieeën maar zou dit iets van een aandoening kunnen zijn?
Heb dit allemaal van een betrouwbare site besteld dus snap er niks van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."