Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam

Bromazolam

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet precies wat je bedoelt met after effects maar je zal de volgende ochtend nog wel suf zijn en autorijden is uit den boze.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je lang genoeg slaapt, zullen de na effecten meevallen.

Hoewel 2,5 mg voor mensen zonder tolerantie echt wel meer dan genoeg is. De helft daarvan is echt wel genoeg voor een nacht slapen.
j
jeweetwelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja of mijn vloeistof is niet goed opgelost (ziet er helder uit) of ik reageer heel heftig maar ik ben gewoon meer dan 24 uur kwijt na 1.5mg ...ik weet niks meer van de de dag erna pas de ochtend erop kreeg ik door dat ik gewoon hele dag black out heb gehad wat ik erg vervelend vind haha
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat de dosering te hoog is.

In mijn ervaringen met bromazolam heb ik bij gebruik, om 8 tot 10 uur te slapen, niet meer dan 50 mg nodig. Ik bedoel 0,5 mg!

De dag erna moet ik vrij zijn om rustig op te starten, maar verder heb ik geen vervelende effecten gemerkt.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat hierboven al is gezegd klopt.

Als je het niet combineert met alcohol is 2.5mg een prima dosis om na een avondje uppers mee in slaap te vallen. Heb je veel alcohol op dan vind ik 2,5mg wel risky.

Let er ook op dat het zeker een uur duurt voordat het begint te werken en de totale werkingsduur is ook lang, dus je zal zeker nog wat suf zijn de volgende dag.
P
PatatKruidje94Lid
01-01-2024, 00:00
#6
1,25mg. Ik ben een vrouw van 170 en 60kg overigens
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zal bromazolam 2.5mg ervoor zorgen dat als je wakker wordt heel veel after effects hebt?
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hippie Langwaus zei:
Als je lang genoeg slaapt, zullen de na effecten meevallen.

Hoewel 2,5 mg voor mensen zonder tolerantie echt wel meer dan genoeg is. De helft daarvan is echt wel genoeg voor een nacht slapen.
Klik om te vergroten...
Is het dan aangeraden om de helft van 2,5mg te nemen?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#9
PyxL4 zei:
Is het dan aangeraden om de helft van 2,5mg te nemen?
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf altijd zat gehad aan 0,75mg, bij meer ben ik altijd de hele dag suf/apart geweest. Het is sterk spul
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
PyxL4 zei:
Is het dan aangeraden om de helft van 2,5mg te nemen?
Klik om te vergroten...
De helft of zelfs minder is aan te raden.
Plex zei:
Ik heb zelf altijd zat gehad aan 0,75mg, bij meer ben ik altijd de hele dag suf/apart geweest. Het is sterk spul
Klik om te vergroten...
0,75 mg is inderdaad genoeg
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Plex zei:
Ik heb zelf altijd zat gehad aan 0,75mg, bij meer ben ik altijd de hele dag suf/apart geweest. Het is sterk spul
Klik om te vergroten...
Je bent de dag erna verward? Dat heb ik het liefste niet namelijk
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#12
PyxL4 zei:
Je bent de dag erna verward? Dat heb ik het liefste niet namelijk
Klik om te vergroten...

Ligt aan de dosis, je tolerantie en ook natuurlijke aanleg. Een (kleine) helft is idd al voldoende. Of je daar de hele dag suf door bent moet je zelf uitvinden. Sommige hier op het forum meldden juist dat ze de volgende dag super energiek waren vanwege de fantastische nachtrust. Kortom, verschilt per persoon.
P
PyxL4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KoningToto zei:
Ligt aan de dosis, je tolerantie en ook natuurlijke aanleg. Een (kleine) helft is idd al voldoende. Of je daar de hele dag suf door bent moet je zelf uitvinden. Sommige hier op het forum meldden juist dat ze de volgende dag super energiek waren vanwege de fantastische nachtrust. Kortom, verschilt per persoon.
Klik om te vergroten...
Ik heb net wat op het forum gelezen en hoor mensen die extreme blackouts hebben of er dagen lang last van hebben, hoever kan dit gebeuren bij een halve dosis dus 2,5mg/2=1,25mg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
PyxL4 zei:
Je bent de dag erna verward? Dat heb ik het liefste niet namelijk
Klik om te vergroten...

Ik heb dat niet, maar ben ook gewend aan de 2.5 mg dosering en heb daarnaast overdag ADD-meds (weliswaar lage dosering maar zullen toch iets van de resterende dufheid opheffen, al is het maar onbewust). Als je aan de benzo’s gaat, zeker sterke riskante verslavende shit als broma, áltijd zo laag mogelijk doseren, zodat het een steuntje in de rug is, geen complete lamlegger. En ik zou adviseren NOOIT - ook als je al tolerantie hebt ontwikkeld - over 2.5 mg heen te gaan. Dit is mijn persoonlijke strategie, ik hou me hieraan, ook als dat 2.5 mg pilletje niet meer goed werkt; pech, my loss, dan is het tijd voor een pauze en korte - geen comfortabele maar rond die dosis nog ‘do-able’ taper/afkick die je solo meestal wel voor elkaar krijgt met wat zelfdiscipline.

Ga nooit je dosis verhogen omdat je minder effect merkt. That’s the trap, dan is het einde snel zoek.

Ik heb nooit beweerd dat wat ík doe oké is, maar bij hoger doseren vanwege tolerantie raakt de weg terug steeds verder van je verwijderd. Onthoud die.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PyxL4 zei:
Ik heb net wat op het forum gelezen en hoor mensen die extreme blackouts hebben of er dagen lang last van hebben, hoever kan dit gebeuren bij een halve dosis dus 2,5mg/2=1,25mg
Klik om te vergroten...
Lees maar wat verder over Benzodiazepines. Lijkt me, dat als je het een aantal x per jaar neemt, dat je niet veel risico neemt, maar het is geen relaxte drug als je niet oppast.
Als je erg dronken bent kun je snel een blackout verwachten.
In combinatie met andere drugs kan het levensgevaarlijk worden en gebruikers hebben niet goed door hoeveel ze nemen. Dus je neemt en bent alweer vergeten dat je iets genomen hebt.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#16
PyxL4 zei:
Ik heb net wat op het forum gelezen en hoor mensen die extreme blackouts hebben of er dagen lang last van hebben, hoever kan dit gebeuren bij een halve dosis dus 2,5mg/2=1,25mg
Klik om te vergroten...

Zoals ik zei, een (klein) halfje is prima om te zien hoe je er op reageert. Kan je in het vervolg altijd nog lager gaan als je te veel sufheid ervaart. En zeker niet bijnemen zoals de heren boven mij ook al aangeven.
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
PyxL4 zei:
Zal bromazolam 2.5mg ervoor zorgen dat als je wakker wordt heel veel after effects hebt?
Klik om te vergroten...
Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd.
En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raar werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is?
Neem hier natuurlijk geen voorbeeld van natuurlijk ik breng niemand op idieeën maar zou dit iets van een aandoening kunnen zijn?
Heb dit allemaal van een betrouwbare site besteld dus snap er niks van.
S
SiddoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Passiegebruiker zei:
Heb btw ook 1p-lsd voor t eerst gehad gisteren toevallig. 150mg en je raad het… niks gevoeld.
Hebben hier meer mensen last van?
Klik om te vergroten...
Ik merk ook nooit iets, alleen als ik de dosis minimaal 3x verhoog, uitzonderingen zijn diazepam en oxazepam. Ik gebruik zelden maar heb van nature een hoge tolerantie, zal een kwestie van genen zijn.
P
PassiegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Passiegebruiker zei:
Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd.
En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raa werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is?
Neem hier natuurlijk geen voorbeeld van natuurlijk ik breng niemand op idieeën maar zou dit iets van een aandoening kunnen zijn?
Heb dit allemaal van een betrouwbare site besteld dus snap er niks van?
Klik om te vergroten...
Heb btw ook 1p-lsd voor t eerst gehad gisteren toevallig. 150mg en je raad het… niks gevoeld.
Hebben hier meer mensen last van?
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Passiegebruiker zei:
Ik heb zoveel van dit soort dingen besteld echt vanalles, nu heb ik Flubromazepam Pellets 8mg. Heb pyrazolam, Deschloroetizolam, o-dsmt, pagoclone, 2-fea en nurflorazepam geprobeerd.
En raar genoeg voel ik nergens wat van, heb laatst 10 van die Flubromazepam 8mg gehad en heb 0 effect gehad. Vind het heel raar werken die RC’s zoveel zwakker als het echte spul waaf het afgestamd van is?
Neem hier natuurlijk geen voorbeeld van natuurlijk ik breng niemand op idieeën maar zou dit iets van een aandoening kunnen zijn?
Heb dit allemaal van een betrouwbare site besteld dus snap er niks van.
Klik om te vergroten...
Dat je niks van bepaalde benzo's voelde kan ik wel begrijpen, de effecten daarvan zijn voornamelijk merkbaar bij mensen die onrust/angst ervaren.

Van:
bromonordiazepam
Deschloroetizolam
Flubromazepam
Flubrotizolam
Fluetizolam
Flunitrazolam
Gidazepam
Pyrazolam

Voel ik zelf ook niks (behalve slaperigheid), totdat je gaat bijnemen en een black-out krijgt. Niet bijnemen dus, ookal voel je niks (zoals hieboven ook gezegd). Norflurazepam voel ik meer kwa euforie en bromazolam merk ik wat meer spierverslapping en rare beelden een paar seconden voor het slapen.

O-DSMT kan vrij subtiel zijn mocht het oraal genomen worden. Sublinguaal zouden de effecten toch wel duidelijk moeten zijn.

Drugs werken op ieder persoon anders in, waar sommige erg veel effect voelen voelen andere amper wat. 2-FMA is voor mij bijvoorbeeld erg euforisch, terwijl voor veel het wordt gebruikt als een functionele stim. Daar is het voor mij al bijna te euforisch voor.

Weet je zeker dat je geen effecten voelt? Ook geen verhoogde/verlaagde hartslag of andere fysieke kenmerken dat de drug toch een vorm van inwerking heeft gehad? Wat voor ROA gebruik je meestal? Dit kan ook invloed hebben. Een aandoeding zou mogelijk zijn maar ik weet niet hoe waarschijnlijk dat is. Dat je niks van 1p-LSD voelde vind ik het vreemdste, soms maakt een vendor de fout dat er een lagere/hogere dosering in zit maar dit heb ik zelf nooit gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."