Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey ik gebruik soms benzos om te slapen na stims xtc coke of pep dit gemiddeld 1x per maand meestal na sos Nu heb ik gebruikt Temazepam werkt soms goed soms niet maar snel wakker Etizolam (2mg) gebruik ik het meeste erg snel werkend en maar ook hierbij na 4 uur wakker Pas pakte ik 20 tema en 50mg oxa zo hoopte ik in te slapen en door te slapen maar ook nu snel wakker weer Welke benzos vinden jullie fijn om te slapen na stims liefst snelle werking en uurtje of 6 zou fijn zijn Ik heb lorazepam maar nog niet gehad Deze zou ik kunnen evt kunnen regelen zoplicon (1x gehad vreselijk smaak dag erna in mijn mond) of zoplidem midazolam fluaprazolam flunitrazolam bromozolam of weten jullie betere opties Mitrazapine of quetiapine hoor ik soms Thanks!!"
"Hippie Langwaus zei: De beste voor slaap zonder al teveel bijwerkingen na het ontwaken is voor mij flualprazolam gebleken. 0,5 mg is ruim voldoende om een lekkere nacht met 8 uur slaap te hebben. Klik om te vergroten... Hoor ik veel over maar is ook niet meer te krijgen"
"PapaverMan zei: Nee is het korte antwoord. Niets dat je wil proberen iig. Temazepam is trouwens een van de meest euforische benzos IMO. Ga nooit slapen, veel te lekker. Nitrazepam was mijn go-to doorslaper of midazolam/brotizolam als inslaper (na verbod op triazolam ambulant voorschrijven, die was nog veel beter). RC inslapers zonder serieuse nadelen zijn er helaas niet. Flunitrazolam heeft potentieel hele heftige bijwerkingen en de rest zuigt gewoon. Etizolam varianten of bromonordiazepam kom je dan al gauw uit. Allemaal net niet. Klik om te vergroten... Nitrazepam welke dosering neem je dan"
"Je moet de zoutwateroplossing mengen met de keta en dan optrekken met een spuit en injecteren met een .22 spuitfilter in een al steriele injectieflacon/vial om een steriele oplossing te krijgen Water koken en in een glazen/plastic flesje bewaren is nooit lang steriel en is vragen om infecties...gekkewerk Doe het goed of doe het niet"
"Ja altijd vrij dag erna Met tema of etizolam eigelijk nooit last van dag erna Alleen opletten met alcohol dan krijg ik blackouts dat ik erg vervelend vind"
"Mijn bedoeling was uurtje of 6 a 8 slaap te pakken niet meer dan 24 uur van de wereld te zijn 2mg etizolam liet mij 4/5 uurtjes slapen en werd ik helder en fit wakker"
"Na wat inlezen en zoeken naar een benzo die wat geschikt is voor zowel inslaap als doorslaap leek bromozolam een best goede optie Gebruik maar soms een benzo na stims verder niet! Omdat ik lees dat de pellets van 3mg veel te zwaar zijn gedoseerd en ik mij afvraag in hoeverre deze bedrijven de apparatuur hebben op de mgs nauwkeurig te mengen/persen heb ik besloten om poeder te kopen Nou heb ik 100mg poeder opgelost in 10ml vloeistof wat dus overeenkomt met 10mg per ml Nou heb ik dus na een avondje stims (ong om 3:00) 0.15ml met een precisiespuit opgetrokken en met slok water ingenomen dit zou dus 1.5 mg zijn gelijk aam een halve tab van al die vendors Ik ben inslaap gevallen maar werd de volgende dag "wakker" maar was helemaal benzo dronken heb eigelijk de hele dag geslapen of voor mij uit gekeken weet niks meer vanaf moment van inname enige wat ik weet ik wat ik avond gegeten heb en dat ik om 19:00 naar bed ben gegaan en weer als blok inslaap ben gevallen tot smorgens de wekker ging 6:00 en zelf nu voelde ik mij nog niet helemaal alert en fit Heeft iemand deze ervaring ook? Ik ben heel erg geschrokken van alles wat ik vandaag gezien en gehoord had oved hoe ik gister was, ik dacht dat 1.5 mg een redelijk normale dosis was maar dit spul is veeeel en veeel te sterk Voor mij nooit meer een rcs Ga wel op zoek naar geschikte normale benzos"
"Heel raar dat je 4.5 mg niet voelt Ik ben van 1.5 mg meer dan 24 uur van de wereld geweest"
"De Schurk zei: Ik ben ook altijd 2 dagen wazig van dat spul. Na die 2 dagen kan ik mij die dagen ervoor amper of niet herinneringen. Veel te zwaar die dingen Klik om te vergroten... Ben ik niet de enige haha Etizolam was super maar helaas niet meer tekoop maar bromazolam gaat hem zo ook niet worden😅"
"LucidLucy zei: Tja, bromazolam is ook helemaal niet geschikt als in- of doorslaper. Daarvoor werkt het gewoon veel te lang. Na het verbod op flualprazolam was er eigenlijk geen goede optie meer om jezelf na een stim binge voor 8 uur k.o. te leggen. Tegelijkertijd vraag ik me ook af welke 'vloeistof' je hebt gebruikt om de bromazolam in op te lossen. Als de oplosbaarheid onvoldoende is, zou je last kunnen krijgen van hotspots. Welke vloeistof heb je gebruikt? Hoe lang heb je gewacht tussen mixen en gebruiken? Ik denk eigenlijk ook dat in die 3mg pellets misschien niet eens 3mg zit. Bromazolam is ècht sterk spul in pure vorm. Klik om te vergroten... 70% peg 30% graan alcohol Op hotplaat met magneetmenger 1 uur op 60graden was alles mooi helder Natuurlijk paar dagen gewacht of het helder bleef"