#1
decemberWanneer word je 18?
decemberWanneer word je 18?
Dan ga je toch gewoon nog even door met gebruiken tot je rock bottom bereikt en wel hulp accepteert?Heey daar ben ik weer ik heb dus echt een dillema en heb echt hulp nodig daarbij.
Het ding is dus dat ik wel wil stoppen met 3mmc want het is super slecht, ik val niet normaal veel af, ik slaap echt slecht of teveel, ik viel laatst bijna flauw door te weinig eten en slapen etc.
Alleen ik wil dus ook weer niet stoppen omdat ik het wel leuk vindt om te doen op feestje bijv. Noem maar op
En ben best eigenwijs dus hulp is best moeilijk want doe eigenlijk altijd wat ik zelf wil zelfs al helpen mensen me en zeggen ze dat ik het niet moet doen enz.
Ik weet het makkelijkste om eraf te komen is als je het zelf ook wilt alleen ben gewoon eigenwijs en vindt het echt heel moeilijk.
hoop dat iemand mij kan helpen![]()
Lekker door gebruiken tot je zo wanhopig bent dat je bereid bent om alles te doen om beter te worden van de ziekte die jou in zijn greep heeft.Heey daar ben ik weer ik heb dus echt een dillema en heb echt hulp nodig daarbij.
Het ding is dus dat ik wel wil stoppen met 3mmc want het is super slecht, ik val niet normaal veel af, ik slaap echt slecht of teveel, ik viel laatst bijna flauw door te weinig eten en slapen etc.
Alleen ik wil dus ook weer niet stoppen omdat ik het wel leuk vindt om te doen op feestje bijv. Noem maar op
En ben best eigenwijs dus hulp is best moeilijk want doe eigenlijk altijd wat ik zelf wil zelfs al helpen mensen me en zeggen ze dat ik het niet moet doen enz.
Ik weet het makkelijkste om eraf te komen is als je het zelf ook wilt alleen ben gewoon eigenwijs en vindt het echt heel moeilijk.
hoop dat iemand mij kan helpen![]()
Ik heb expres niet de vervolging van 'informatie met wellicht een doorverwijzing naar bijv. tactus.' erbij gezet.Je kunt natuurlijk even bij de huisarts langs om het er over te hebben. Baat het niet dan schaadt het niet. Plus mocht het nog verder uit de hand lopen dat is hij/zij een beetje voorbereid.
Wat ga je dan wel doen?Maar waar heb ik gezegd dat ik nu geen hulp accepteert. Ik accepteert wel hulp en ben blij met de hulp en wil ook hulp maar makkelijk gezegd kan ik mezelf moeilijk tegen houden om het zo te zeggen dan
De huisarts kun je inschakelen om de juiste hulp te krijgen als je niet te eigenwijs bent.hoop dat iemand mij kan helpen![]()
Het ding is dus dat ik niet naar de huisarts kan ivm dat me ouders het echt niet mogen weten en ben minderjarig dus de huisarts gaat hetniet voor zichzelf houdenIk had hetzelfde 5 jaar geleden, dit gaat je niet alleen lukken.
Maak een afspraak bij je huisarts en vertel eerlijk over je gebruik en dat het niet lukt om te stoppen.
Ik heb precies hetzelfde gehad toen ik 16 was en dat bleef zeker tussen mij en de arts.en ben minderjarig dus de huisarts gaat hetniet voor zichzelf houde
jaa idk heb al eerder gehad dat ik iets privés zei en vervolgens mijn ouders het alsnog wisten door de huisarts ookal zei ik dat me ouders niet mochten weten vandaar dat ik niet naar de huisarts ga anders was ik allang gegaanIk heb precies hetzelfde gehad toen ik 16 was en dat bleef zeker tussen mij en de arts.
Het kan gewoon, moet je alleen een excuus hebben naar je ouders toe mocht het er van komen.
ik hoop dat je snel in gaat zien dat je echt volledig weg moet blijven van de 3m en je bereid bent stappen te gaan zetten. uiteindelijk is het beter als je het je ouders nu verteld. scheelt hoofdpijn en maakt de weg naaar hulp toegankelijker.jaa idk heb al eerder gehad dat ik iets privés zei en vervolgens mijn ouders het alsnog wisten door de huisarts ookal zei ik dat me ouders niet mochten weten vandaar dat ik niet naar de huisarts ga anders was ik allang gegaan
Heb geen schaamte alleen mijn ouders zijn nou lief gezegd niet helemaal 100 dus ja Ze kunnen het echt niet weten als de huisarts niks zou vertellen was ik al lang gegaanZet je schaamte opzij en ga naar de huisarts. Er zijn gewoon geen alternatieven.
Ga je blijven gebruiken?
Is geen optie.
Probeer online te krijgen ivm dat mijn huisarts alles door verteldDe huisarts kun je inschakelen om de juiste hulp te krijgen als je niet te eigenwijs bent.
Het is geen schande dat het alleen niet lukt
Tja, en anders blijf je lekker eigenwijs, raak je alles kwijt wat je nog hebt en wat je nu nog koestert.
En zeg je achteraf dat je toch beter naar andere mensen had moeten luisteren om je heen die het allemaal goed met je voor hadden.
Het is allang niet meer leuk, je hebt een probleem.
Maar je verschuilt je achter je eigenwijsheid.
Laat maar weten hoe het gaat en wat je vandaag gaat doen om niet te leven als gisteren.
Maar waar heb ik gezegd dat ik nu geen hulp accepteert. Ik accepteert wel hulp en ben blij met de hulp en wil ook hulp maar makkelijk gezegd kan ik mezelf moeilijk tegen houden om het zo te zeggen danDan ga je toch gewoon nog even door met gebruiken tot je rock bottom bereikt en wel hulp accepteert?
Ik waardeer je hulp echt heel erg hoor alleen kan het niet uitleggen maar me ouders moeten er echt niet achterkomen denk dat ik dan gewoon onder de grond ligik hoop dat je snel in gaat zien dat je echt volledig weg moet blijven van de 3m en je bereid bent stappen te gaan zetten. uiteindelijk is het beter als je het je ouders nu verteld. scheelt hoofdpijn en maakt de weg naaar hulp toegankelijker.
Je zegt van wel maar je doet het niet 😊Maar waar heb ik gezegd dat ik nu geen hulp accepteert. Ik accepteert wel hulp en ben blij met de hulp en wil ook hulp maar makkelijk gezegd kan ik mezelf moeilijk tegen houden om het zo te zeggen dan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."