Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1928meneer zei: Hallo! Ik loop al een tijd met het probleem dat als ik een paar uur aan de snuif ben een dichte neus krijg, ik krijg deze met (bijna) geen enkele mogelijkheid weer open! Soms werkt neusspray, maar dat werkt maar eventjes, en vlak daarna zit mijn neus weer potdicht. Heeft iemand tips om dit te voorkomen of te verhelpen? De drugs die ik vaak snuif zijn 3-MMC, speed, en ketamine. Snuffelaar zei: Werkt ook, maar je moet wel eerst uitademen en dan je adem inhouden. Door de lichamelijke inspanning en zuurstoftekort maakt je lichaam een stofje aan dat de neus vrij maakt zodat het kan ademen. Soort van paniekreactie om zuurstof te kunnen krijgen. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Hallo snuffelaar, weet je ook of dit werkt als je neus letterlijk dichtzit zegmaar het is echt hard gewoon bijna alsof het gewoon kraakbeen is en het is heel erg ontstoken en heb t al een tijdje niet gedaan alleen dan gaat ie meteen weer dicht als ik het weer een xtje doe"
"SoulAssassins zei: Zijn neus is er na 3 jaar wel afgevallen dacht ik zo Klik om te vergroten... Naja dat hoop ik niet💔"
"xEmilyy zei: Ik heb de laatste tijd een soort hoofdpijn/misselijkheid bij mijn dagelijkse cocaïne gebruik. De 'hoofdpijn' voel ik tussen mijn wenkbrouwen, ietsjes erboven. Het zeurt een beetje. Ik doe met een halve gemiddeld 2 dagen, dus zo veel is dat ook weer niet als ik naar anderen gebruikers kijk. Ik dacht eerst dat het misschien een koolhydraten te kort was, daar heb ik vaker soms last van in de avond, maar ik drink de laatste tijd frisdrank tijdens mijn gebruik dus dat is 'm ook niet ... Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?? Klik om te vergroten... Ik heb deze klachten ook alleen niet door cocaine maar door 3mmc ik probeerde het ook uit te zoeken en kwam vooral op dingen uit dat je bijv. Miss niet genoeg water hebt gedronken of doordat je neusslijmvlies ontstoken is etc"
"goedennacht ik heb lang niet meer gepost ik doe niet meer vaak 3mmc maar nog steeds teveel ik heb samen met mijn ouders afgesproken om naar een kliniek in spanje te gaan ik hoop dat het helpt en ik er goed uitkom ik zal als ik erheen ga en terug ben nog een bericht posten hoe en wat"
"Mevrouw Pløp zei: Wanneer word je 18? Klik om te vergroten... december"
"Goedenavond, Ik had laatst een bericht geplaatst dat ik naar een kliniek zou gaan in Spanje voor 6weken. Alleen moest ik blijkbaar 18jaar zijn en ik ging op vakantie voor 1 maand vanwege een trouwerij. Ik ben nu al een paar weken terug en ik ben gelukkig nu wel 18jaar dus ik mag nu wel, alleen was de kliniek daardoor wel even uitgesteld. Wanneer ik nu ga is nog niet bekend maar ik ga er sws wel heen, voor mezelf maar ook voor me ouders en vrienden etc. Heeft iemand nog tips hoe ik misschien de dagen kan doorbrengen als ik daar zit & doordat ik nu al een tijdje geen 3m meer heb gedaan denk ik dat ik een beetje afkickverschijnselen zie. Kunnen jullie zeggen of t klopt of niet? Wat ik merk: 1. Ik ben emotioneler, ik huil meer enz. 2. Ik kan minder goed slapen, (Ik kon goed slapen met snuif op als ik überhaupt zou gaan slapen toen) 3. Ik word sneller geïrriteerd/chagrijnig. 4.Ik ben nu sneller benauwd zonder snuif dan toen ik met snuif was. Ik laat jullie weten wanneer ik naar de kliniek ga en ik post een bericht als ik terug ben van die 6 weken. Alvast dankje voor het lezen en/of antwoorden. Laat me maar weten wat jullie denken/vinden. groetjes, peterbeertje"
"Heey daar ben ik weer ik heb dus echt een dillema en heb echt hulp nodig daarbij. Het ding is dus dat ik wel wil stoppen met 3mmc want het is super slecht, ik val niet normaal veel af, ik slaap echt slecht of teveel, ik viel laatst bijna flauw door te weinig eten en slapen etc. Alleen ik wil dus ook weer niet stoppen omdat ik het wel leuk vindt om te doen op feestje bijv. Noem maar op En ben best eigenwijs dus hulp is best moeilijk want doe eigenlijk altijd wat ik zelf wil zelfs al helpen mensen me en zeggen ze dat ik het niet moet doen enz. Ik weet het makkelijkste om eraf te komen is als je het zelf ook wilt alleen ben gewoon eigenwijs en vindt het echt heel moeilijk. hoop dat iemand mij kan helpen"
"StraatPiraat zei: Ik had hetzelfde 5 jaar geleden, dit gaat je niet alleen lukken. Maak een afspraak bij je huisarts en vertel eerlijk over je gebruik en dat het niet lukt om te stoppen. Klik om te vergroten... Het ding is dus dat ik niet naar de huisarts kan ivm dat me ouders het echt niet mogen weten en ben minderjarig dus de huisarts gaat hetniet voor zichzelf houden"
"StraatPiraat zei: Ik heb precies hetzelfde gehad toen ik 16 was en dat bleef zeker tussen mij en de arts. Het kan gewoon, moet je alleen een excuus hebben naar je ouders toe mocht het er van komen. Klik om te vergroten... jaa idk heb al eerder gehad dat ik iets privés zei en vervolgens mijn ouders het alsnog wisten door de huisarts ookal zei ik dat me ouders niet mochten weten vandaar dat ik niet naar de huisarts ga anders was ik allang gegaan"
"CuriousExplorer zei: Zet je schaamte opzij en ga naar de huisarts. Er zijn gewoon geen alternatieven. Ga je blijven gebruiken? Is geen optie. Klik om te vergroten... Heb geen schaamte alleen mijn ouders zijn nou lief gezegd niet helemaal 100 dus ja Ze kunnen het echt niet weten als de huisarts niks zou vertellen was ik al lang gegaan"