#1
hey DF!
Ik heb een vraag en ben benieuwd hoe jullie er tegen over staan.
Ik ben 19 jaar en een scooterbezorger bij een franchise waar ik afgelopen 3 jaar vrijdag zaterdag en zondag werk. Ongeveer om de week op zaterdag doen ik en een paar vrienden 3mmc, daarna kunnen we nooit slapen dus we blijven wakker.
In de ochtend heb ik nog wel wat 3m over altijd maar dat raakt in de loop van de dag op waardoor ik me altijd vet brak voel wanneer ik om 5 uur begin met werk. Een vriend van me meld zich altijd ziek na een nachtje door, nou probeer ik een beetje aan mijn lakse gedrag te werken en een beetje disipline te kweken zodat ik niet om het minste geringste me ziek meld op werk.
Door doorgehaald naar me werk te gaan en gewoon de hele werkdag keihard te werken van 17.00 tot 22.30 leer ik mezelf dat niet alles een goeie reden is om niet te komen en dat het na een uurtje hard werken weer prima te doen is.
Dan denk ik in het vervolg als ik me ziek wil melden zonder goede reden: "ik kan ook doorgehaald een werkdag afmaken dus dan moet dit een eitje zijn".
Nu heb ik de volgende vragen:
is het heel fout dat ik drugs gebruik om mezelf aan te leren door te zetten?
Zou het beter zijn om niet te komen als ik de nacht ervoor 3m gebruikt heb?
Is het een goeie manier om een beter beeld van mijn werk te krijgen en in te zien dat ik het gemakkelijk heb daar?
Ik heb een vraag en ben benieuwd hoe jullie er tegen over staan.
Ik ben 19 jaar en een scooterbezorger bij een franchise waar ik afgelopen 3 jaar vrijdag zaterdag en zondag werk. Ongeveer om de week op zaterdag doen ik en een paar vrienden 3mmc, daarna kunnen we nooit slapen dus we blijven wakker.
In de ochtend heb ik nog wel wat 3m over altijd maar dat raakt in de loop van de dag op waardoor ik me altijd vet brak voel wanneer ik om 5 uur begin met werk. Een vriend van me meld zich altijd ziek na een nachtje door, nou probeer ik een beetje aan mijn lakse gedrag te werken en een beetje disipline te kweken zodat ik niet om het minste geringste me ziek meld op werk.
Door doorgehaald naar me werk te gaan en gewoon de hele werkdag keihard te werken van 17.00 tot 22.30 leer ik mezelf dat niet alles een goeie reden is om niet te komen en dat het na een uurtje hard werken weer prima te doen is.
Dan denk ik in het vervolg als ik me ziek wil melden zonder goede reden: "ik kan ook doorgehaald een werkdag afmaken dus dan moet dit een eitje zijn".
Nu heb ik de volgende vragen:
is het heel fout dat ik drugs gebruik om mezelf aan te leren door te zetten?
Zou het beter zijn om niet te komen als ik de nacht ervoor 3m gebruikt heb?
Is het een goeie manier om een beter beeld van mijn werk te krijgen en in te zien dat ik het gemakkelijk heb daar?
