Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
241 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja die was het Weeuwsnitje.
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een scheet is best een goede uitvind/winding
H
HerbgirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er was er gisteren nog eentje ,,
We waren allemaal heel stoned en ik zei dat ik koud had.
Een vriend van me antwoord kei serieus ; "Ik nie, kheb warm. Maar da komt door de weed want daardoor zweef ik door de golven." :stoned:
Waarna iedereen een half uur niet bijkwam van het lachen :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Grote Pupillen, Zonnebrillen. :smoke:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
Paar weken terug=> paddestoelen check! lachgas check! wiet check! DMT check!
We gaan het vandaag eens drugstig aan doen :grin:
Klik om te vergroten...

haha, geweldig. Dat is al het leuke aan drugs die vage en geniale momenten en opmerkingen en acties die je doet..

:)
t
traxjeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN.
was na 14g pep
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
traxjee zei:
was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN.
was na 14g pep
Klik om te vergroten...
14g? In hoeveel dagen heb je dat naar binnengewerkt?
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik: Ik voel me een kabouter.

maatje: Ik voel me een neger.

Ik: Ik voel me een frituurpan.

maatje: ohja.. duidelijk?

ik: Jaa, opzich...

maatje: Neee niet echt..

maatje: of wel?

ik: nee..

maatje: oke...

ik: Ik voel me alsnog een kabouter..

maatje: Ja en ik voel me nog steeds een neger.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ow man ik kijk al uit naar gisteren.
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
(Nuchtere) tripsitter bracht ons naar huis tijdens m'n Bromo dragonFLY trip met z'n toyota IQ (echt zo'n mini ding), ik stapte uit en begon te staren naar z'n auto terwijl hij een jointje rookt. Ik was 2 minuten stil en opeens begon ik keihard te lachen en zei ik "JOUW AUTO IS ECHT FOCKING KLEIN JOH HAAHAHAHAH".

10 minuten in een deuk gelegen. :P
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een paar uur geleden: ik (nuchter, hoewel met slaapgebrek) aka E (Einstein) en mijn broertje X, heeft net zijn maag leeggekotst (gelukkig netjes in de emmer), tijdens zijn eerste DXM-trip :grin:

X - Baas. Echt baas :hearteyes:
E - En je moet niet kotsen?
X - NEE, DAS ECHT BAAAAASSS :hearteyes:

E - Als je nog geniale invallen krijgt, schrijf ze op
X - Opschrijven, ja, de geniaalste inval van allemaal :hearteyes:

:grin:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb kou ,
en geen kou

op LSD in de winter buiten. op mijn huid voelde ik dat het kou was.
maar 1mm onder muin huid en vanbinnen in mijn lichaam had ik zo'n lekker warm gevoel :grin:
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik werk op dagbesteding met jongeren en volwassen mensen met een verstandelijke beperking. Nou kreeg ik echt een vreselijke praat kick.. helemaal niet erg natuurlijk..die kletsen gezellig mee..

Ik wil altijd alles weten over hoe dingen in elkaar steken en waarom ze zo zijn en gebeuren...Een aantal keer vroegen ze waarom zoiets kon, of hoe kan het dat.. en ik was vaak al halverwege mijn verhaal toen ik pas besefde dat ik hun een heel technisch verhaaltje aan het uitleggen was....

ze zaten me schaapachtig aan te kijken.. Dus ik zo.. 'nou dat dus...ehh.. we gaan weer aan het werk!' :grin:

Is echt wel 10 keer gebeurd die dag.. :mrgreen:
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Samen een www op hyves bedenken die hij onze stemmig past..:

Nou hier zijn we op uit gekomen....:
Halverwege de verwarde weg, recht aan houden houden op de rotonde. Kijk uit voor zebra paarden, daar krijg je schade van. Sla nooit af op de verwardeweg ,dit zal leiden tot totale chaos in het bos waar je de bomen niet meer ziet. Verhip zandvlakte en nu...? @ Pfoe Hé
:rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha leuke www .... wat zal men wel niet denken als men het leest :wink: Dan weet je genoeg :P
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#16
maakt niet uit, lieg nergens over. mensen mogen het opvatten zoals ze willen... Maar pfoo wat hebben we gelachen..! :grin:
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
"Die Amerikaanse meisjes die zo'n Virginity-ring dragen om aan te geven dat ze tot het huwelijk maagd blijven is allemaal leuk en aardig, maar ik wordt er juist bloedgeil van!"
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
TokoBali2 zei:
"Die Amerikaanse meisjes die zo'n Virginity-ring dragen om aan te geven dat ze tot het huwelijk maagd blijven is allemaal leuk en aardig, maar ik wordt er juist bloedgeil van!"
Klik om te vergroten...

whahah.. :mrgreen:
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#19
keihard aan de 2cb, xtc en ket

geled op de dingen die je net zei moet ik toch zeggen dat je......waar gaat ons gesprek ook alweer over?
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#20
"Zou het niet grappig zijn als mensen hun hoofd gewoon helemaal kunnen rondraaien?
Dat je zo in de klas zit en zo (draait hoofd andere kant op) zit
En dat dan de docent zegt 'Hee (naam) ga je even rechtzitten!''

Was toen heel grappig. AKA je had erbij moeten zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."